ورزشی

۹ دی سرفصلی جدید در تعمیق پیوند امت با آرمان‌های امام و رهبری

سید حسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران گروه منطقه ای خبرگزاری آنا در بیرجند، با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت روز نهم، اظهار کرد: آنها کشور خیانت را به فرصت تبدیل کردند و با حضور پررنگ خود، اهتمام ورزیدند. ضرب و شتم آیاای متکبر به دهان و خیانت.

در نهم دی ماه فصل جدیدی برای تعمیق پیوند آرمان‌های امت اسلامی و امام خمینی (ره) گشوده شد و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر خائنان داخلی و خارجی تأکید کردند. ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم همواره گوش به زنگ ارزش های برتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمنان ایران باید به مبانی عقیدتی و انقلابی خود آگاه باشند.

تبیین راه مقاومت و فرهنگ بصیرت در پرتو مکتب سردار دلها

هاشمی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در پرتو مکتب آن بزرگوار و عزیز سردار راه فرهنگ مقاومت و بصیرت به روشنی روشن می شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم شریف و استاندار بیرجند در یادواره شهدای اسلام، گفت: در روزهای آینده برنامه های فرهنگی مختلفی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. این حضور حماسی و انقلابی چندی پیش نقطه اوج بصیرت انقلابی مردم معزز بیرجند و فرماندار دانشگاه آزاد بیرجند بود.

در مستند تحول و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی که اخیراً از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد، به موضوعات فرهنگی و معنوی از جمله ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی توجه ویژه ای شده است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی تأکید کرد: انقلاب امام خامنه ای ادامه دهنده راه پیشرفت و اعتلای خواهد بود.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا