تیپ اتحادیه استانی در 10 سال گذشته در سمنان



سمنان

مخبران / سمنان رئیس اتحادیه کارگران معدن سامانان ، تجارت و تجارت ، به اهمیت پیوستن به اتحادیه های کارگری در مبارزه با تاج ویروس از اتحادیه کارگری منطقه پنجم در اوایل سال جاری اشاره کرد.

محمد ردا براون در اولین جلسه کمیته نظارت بر تجارت منطقه ای گفت: “این تعداد اتحادیه های صنفی پلمپ شده اند در حالی که این واحدها قبلاً در مورد محدودیت فعالیت هشدار داده شده بودند اما به دلیل نقض های مکرر ، آنلاین و موم شده است.” و

وی اظهار داشت: براساس جلسه ستاد مبارزه با فساد کرونا ، اتحادیه های غیر ضروری ، بازار مشترک و گشت های بازرسی با همکاری دستگاههای ذیربط در سطح شهر مهار شده اند که در این زمینه 6000 بازرسی انجام داده اند. او است.

از جمله این بازرسی ها ، رئیس اتحادیه صنفی ، معادن و صنفی سامانان گفت: حدود 5٪ اتحادیه ها همکاری لازم را برای محدود کردن فعالیت دارند و بیش از 5 واحد تجاری اخطار دریافت کرده اند.

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کورونا و طبق گفته ستاد کرونا برای مبارزه با شنوایی ، کلیه مراکز تجاری غیر ضروری و واحدهای تجاری از اول تا اول آوریل به جز برخی از اتحادیه های صنفی که نیازهای عمومی را تأمین می کنند در سراسر استان بسته شدند.

وی اضافه کرد: براساس این قانون فعالیت اتحادیه در استان به سه دسته تقسیم می شود: گروه اول شامل این گروه است که کالاهای اساسی و نیازهای اساسی را برای افرادی که می توانند با ظرفیت 100٪ کار کنند تأمین می کند و گروه دوم شامل مشاغل و دسته بندی می باشد. خدماتی وجود دارد که افراد به آن احتیاج دارند اما نیاز کمتری دارند. گروه باید با تهیه چک لیست اتحادیه های وابسته به حداقل نیاز شهر فعالیت کنند و دسته سوم شامل اتحادیه های غیرضروری است که باید در این مدت کاملاً تعطیل شوند.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی مخبران هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا