حوادث

۲۸۶ نفر تبعه خارجی در یزد دستگیر شدند

آفتاب نیوز:

عباسعلی بهدادانی ، سرتیپ عمومی فرد ، گفت: “به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با ناامنی امنیتی ، ماموران با انجام اقدامات مختلف اطلاعاتی ، اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به بسیاری از غیرنظامیان غیرقانونی در یک کارخانه متروکه در حومه شهر یزد انجام دادند.” انجام دادند.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی و دستگیری این افراد در یورش پلیس ، گفت: این افراد از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به طور غیرقانونی وارد کشور شده بودند و مقصد بعدی آنها استانهای مرکزی و شمالی کشور بود.

286 تبعه خارجی در یزد دستگیر شدند

رئیس پلیس یزد تأکید کرد: قاچاق اتباع بیگانه موجب نارضایتی در بین مردم شده و درخواست های مکرر آنها با این پدیده جنایی قاطعانه برخورد کرده است. دیگران امنیت استان را خراب کرده اند.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، بهدانی فورد از دستگیری چندین نفر درگیر در انتقال غیرقانونی این شهروندان خبر داد و افزود: براساس قانون ، هر شهروند خارجی باید مجوزهایی را از مراجع رسمی برای ورود و ماندن در کشور بدست آورد که این پرونده دستگیر و به کشور مربوط بازگردانده می شود.

همچنین چند روز پیش پلیس یزد در چندین عملیات 274 بیگانگان غیرقانونی را شناسایی و دستگیر کرد.

یزد در پیوند استان های جنوبی و شرقی ایران با مرکز کشور نقش موثری داشته و از مسیرهای آن بعضاً برای حمل کالاهای قاچاق ، انسان و مواد مخدر در راهروهای شمال به جنوب ، شرق و غرب استفاده می شود. .

هر روز ، چندین اتباع خارجی غیر مجاز از استان های جنوب شرقی و شرقی کشور وارد استان یزد می شوند و با استفاده از وسایل نقلیه به نام “فری” به استان های دیگر منتقل می شوند.

هفته گذشته ، خودروی حامل اتباع خارجی با اتومبیل هشت کیلومتری بدون لاستیک در جاده تصادف کرد و سه آتش سوزی در صندوق عقب این خودرو مشاهده شد. وی کشته و هشت زخمی شد.

دکمه بازگشت به بالا