ویروسی خطرناک‌تر از کرونا برای بارسلونا/ گزینه‌های جانشینی «ستین» مشخص شدند

به گفته خبرنگاران گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، تابستان سال 2020 برای بارسلونا فراموش نخواهد شد. این تابستان جهنمی و فاسد بود و پس از جنگ جهانی دوم ، آبی و انار به روشهای بی سابقه ای تحقیر شدند. آخرین باری که بارسلونا هفت بار دروازه خود را باز کرد ، بسیاری از هوادارانش متولد نشده اند. 71 سال پیش بارسیا نتوانست هفت بار گلزنی را باز کند.

مقصر اصلی این شکست بدون شک مربی کایک اشتاین است که گفت ما بعد از مسابقه در حال غرق شدن هستیم. بارسلونا نابود شد. این تیم هشت بار دروازه های خود را باز کرده و بدترین شکست در تاریخ خود را متحمل شده است. جالب اینجاست که اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرده است که این شکست در قلب تاریخ باقی خواهد ماند. این مربی که از سن 35 سالگی مربیگری تیم هاوپنهایم آلمان را برعهده دارد ، 8 سال بعد به عنوان دستیار یواخیم الف در تیم ملی آلمان به بایرن مونیخ آمد و چهار سال بعد ، بایرن مونیخ با هانسیک فلیک. نیکو کوواچ بعد از باواریایی ها با نتیجه 5 بر 1 با اینتراخت فرانکفورت ، دستیار مربیان ماه شد اما بایرن مونیخ توانست در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا قدرت خود را دوباره بدست آورد.

Kaikstein مهمترین مقصر شکست بارسلونا است و بسیاری از افراد محبوب Bar – یک تیم را خطرناک تر از ویروس تاج می دانند. استین از بارسلونا اخراج می شود. خوزپ ماریا بارتوموی ، مالک بارسلونا اعلام کرده است که در آینده نزدیک تصمیمی اتخاذ خواهد کرد ، اما خود بارتامی می داند که اگر اشتاین آتش نشود ، باید با این مربی ناموفق ، بارسلونا را ترک کند. با اخراج ارنستو والورده ، مالک بارسلونا به این باشگاه خیانت کرده است و بسیاری معتقدند که انار آبی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

با تحقیر بارسلونا توسط بایرن مونیخ 8-2 ، شکی نیست که استین اخراج خواهد شد و فریبکاری های تخمک گذاری درباره جانشین وی آغاز می شود. انتخاب اول ژاوی هرناندز است. بازیکنی که سالها دست کاپیتان کاتالونیا را در دست داشت و برای بازی در السد در آخرین سالهای فعالیتش راهی قطر شد. او اکنون سرمربی تیم قطر است و یک شرط در قرارداد وی وجود دارد که به او امکان بازگشت به آبی گرانا را می دهد و این بار به عنوان سرمربی بارسلونا کار خود را ادامه می دهد. البته ژاوی چندین بار در اظهارنظرهای خود اظهار داشته است که هنوز تجربه لازم برای هدایت بارسلونا را تجربه نکرده است و این ممکن است مانع بازگشت او به بلوارنا شود.

ژاوی هرناندز

اگر ژاوی موافقت کند که سرمربی شود ، موریسیو پوچتینو گزینه بعدی برای هدایت بارسلونا است. آرژانتینی موفق قدرت مربیگری خود در تاتنهام را نشان داده و با سرمربی بارسلونا رابطه خوبی دارد. پوچتینو ثابت کرده است که مهارت کافی در تمرین دارد و آیا مدیر باشگاه باید چراغ سبز به او بدهد؟ هنوز مشخص است که اولین وظیفه کادر فنی بارسلونا در 48 ساعت آینده چه خواهد بود.

مائوریسیو پوچتینو

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا