علی رغم فشار دولت ایالات متحده ، شرکت چینی Bait Dance ، که دارای یک برنامه ویدیویی Tic Tac است ، بی سر و صدا کاربران خدمات موسیقی Russo را تقویت می کند.
به گزارش مخبران ، آمار سنسور برج نشان می دهد که این برنامه که در ماه مارس به طور رسمی در هند و اندونزی راه اندازی شد ، اکنون 15.2 میلیون بار از فروشگاه App Apple و Google Play بارگیری و نصب شده است.
از اول آگوست تا 30 آگوست ، این برنامه 3.6 میلیون کاربر جدید در سراسر جهان نصب کرده است ، 64٪ بیشتر از 2.2 میلیون بارگیری در ماه جولای.
هند بزرگترین بازار Resso است که 65٪ از نصب برنامه و 34٪ مربوط به اندونزی و سایر بارگیری ها از برزیل را تشکیل می دهد. البته هنوز مشخص نیست که چه تعداد کاربر این نصب ها را پرداخت می کنند و پس می دهند.
Bite Dance با وجود فشار دولت آمریکا به تجارت جهانی خود ادامه می دهد و تهدید می کند اگر Tiktak را تا 20 سپتامبر به یک شرکت آمریکایی نفروشد ، ممنوع خواهد کرد.
به گفته منابع ، Tic Tac Toe یک پیشنهاد مشترک از طرف مایکروسافت و والمارت و دیگری از طرف اوراکل است.
با این حال ، معامله پیچیده است زیرا چین لیست فناوری های خود را تحت محدودیت های صادراتی تغییر می دهد ، و Bait Dance اکنون مجبور به دریافت مجوز پکن برای فروش Tight Talk toe است. Bite Dance گفت که کاملاً به قوانین چین پایبند است.
واشنگتن Tic-Tac-Toe را تهدیدی برای امنیت ملی خوانده و ادعا می کند که Bite Dance ممکن است اطلاعاتی درباره مقامات چینی در اختیار کاربران آمریکایی قرار دهد که این شرکت رسانه های اجتماعی بارها آن را رد کرده است.
مدیر عامل شرکت Ticktock ، کوین مایر ، چندی پس از روی کار آمدن استعفا داد.
سرویس Resso رقیب سرویس هایی مانند Spotify و Apple Music است. Bite Dance بازارهای در حال رشد را هدف گرفته است ، هند یکی از بزرگترین بازارهای این شرکت است ، اما برنامه TickTalk در اوایل سال جاری توقیف شد. تنش ها بین هند و چین پس از درگیری های مرزی بین نیروهای نظامی دو کشور در ماه ژوئن افزایش یافته است.
طبق CNBC ، Bite Dance امیدوار است که پس از ممنوعیت کنه ، Russo به احیای روند رشد خود در هند کمک کند. سرعت نصب Resso در هند مشابه Spotify است که تقریباً 10.5 میلیون بار پنج ماه پس از راه اندازی آن در فوریه 2019 نصب شده است ، اما تاکنون 9.8 میلیون بار توسط Resso تنظیم شده است.
انتهای پیام