اقتصادی

ارائه ۷ هزار فقره خدمات توانمندسازی به شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که در طول صندوق جدید 7000 سرویس توانمندسازی به شرکت های دانش بنیان ارائه خواهد کرد.

به گزارش مخبران، سومین برنامه صادرات یکشنبه برای ارتقا the صادرات محصولات دانش بنیان در ارمنستان. امروز ، 25 مه ، سفیر ایران در ارمنستان ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی ایران و مشاور بازرگانی سابق ایران در نقش صادر کنندگان دانش بنیان در صادرات دانش بنیان شرکت کردند. محصولات با استرس و گفت: شرکت های دانش بنیان ارائه شده است؛ به همین ترتیب ، از دسامبر 1997 تا پایان سال گذشته ، بیش از 7000 خدمات توانمندسازی با ارزش بیش از 30 میلیارد نشانه به صورت رایگان در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مجموعه خدمات صادراتی صندوق نوآوری در زمینه آموزش و مشاوره ، تخصص های خارجی ، دفاتر صادرات دائمی ، کسب مالکیت معنوی و استانداردهای بین المللی و در نهایت پذیرش و اعزام هیئت های تجاری است.

در زمینه آموزش ، معاون وزیر صندوق نوآوری و شکوفایی تأکید کرد که شرکت ها باید ادبیات بازارهای صادراتی را بیاموزند و با فعالان بازار هدف خود ارتباط برقرار کنند ، برای این منظور ، صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات آموزشی ، تا 70٪ از 10 میلیون دامنه برای آموزش داخلی ، در سایر نقاط کشور یا از اساتید خارجی Of از هزینه تا 70 of از 20 میلیون تومان و تا 90 of از آموزش شرکت 20 میلیون تومان.

با توجه به سایر خدمات صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی ، ملکی پور خدمات مطابق با استانداردهای جهانی و هزینه های حفاظت از مالکیت معنوی را ذکر کرد: برای مالکیت معنوی ، شرکت باید اختراع و نشان تجاری خود را در کشور مقصد ثبت کند ، زیرا حفاظت صورت می گیرد در قلمرو ملی

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه حمایت از مالکیت معنوی 1.3 میلیارد تومان بود: رایگان.

ملکی فر در مورد برنامه های صندوق نوآوری برای توسعه بازار صادرات محصولات دانش بنیان به ارمنستان اظهار داشت: امسال از ارمنستان در قالب غرفه های شرکت های دانش بنیان در یک نمایشگاه ویژه در ایران حمایت خواهیم کرد. .

وی در پایان با بیان خاطرات نمایشگاه دائمی ایران در ارمنستان خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هیئت تجاری متشکل از 30 شرکت دانش بنیان به سرپرستی روسای صندوق نوآوری به ارمنستان اعزام شدند و نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات ایران در ایروان

امسال 84 نمایش در تهران برگزار می شود

حمیدرجا آملی ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی ایران گفت: “نمایشگاه ها منجر به رونق تجارت و توسعه صادرات می شود. سال 1400 برجسته صنعت نمایشگاه خواهد بود ، زیرا امسال 84 نمایش برای تهران در نظر گرفته شده است. .

وی درباره صندوق نوآوری گفت: “نمایشگاه ویژه ارمنستان می تواند بسیاری از چشم اندازهای صادراتی ما برای ارمنستان از جمله غرفه های مختلف مانند غذا ، نفت و گاز و مهندسی را برآورده کند.” در همان زمان از نمایشگاه ، جلسات ویژه ای با بازرگانان و تصمیم گیرندگان در ارمنستان برگزار خواهد شد ، با بانک ها ، شرکت های بیمه و صندوق ها برای ارتقا and و افزایش صادرات.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا