استان ها

توجه به معیشت توام با کرامت معلمان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری مخبران از کازوین ؛ به احترام معلمان نمونه این منطقه ، روز چهارشنبه در مقابل رئیس مجلس نمایندگان استان کازوین ، مرکز شهدای فرهنگی و آموزشی شهدای مطهری رشد مینودار: روشنفکران قربانی و غرب زده راه مشخصی را برپا می دارند و ایستادگی می کنند خودشان بعد از انقلاب.

وی گفت: شهید مطهری الگوی رفتاری ، علمی و دینی بسیار خوبی برای معلمان است تا بتوانیم در راستای آموزش گام برداریم.

مرادی با اشاره به نقش معلمان در آموزش آینده سازان کشور اظهار داشت: در ایام کرونا معلمان دست و پنجه نرم می کردند و از اوقات و امکانات خانوادگی خود در فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان استفاده می کردند تا کسی در آموزش عقب نماند.

وی اظهار داشت: وقتی این روزها تدریس دشوارتر می شود ، هیچ كوششی در این زمینه وجود ندارد و تجربه جدیدی ایجاد شده است و معلمان بدون تبلیغات و بحث و جدال در فعالیت های اصلی خود كار می كنند.

معلم 2

به معیشت معلمان توجه کنید

مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده 5000 داوری کارکنان آموزش و پرورش در این منطقه برای افزایش 25 درصدی حقوق آنها انجام شده است تا این افزایش در پایان ماه مه اعمال شود.

وی اظهار داشت: بعضی ها آنقدر شیطنت کرده اند که می توانند معیشت معلمان را به خیابانها و رسانه ها برسانند اما مربیانی که شرایط را درک می کنند می خواهند فقط معیشت و مشکلات خود را معطوف کنند تا بتوانند به فکر دانش آموزان باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه کازوین گفت: ما از اعضای پارلمان انتظار داریم برای رسیدگی به این موضوع ، از حقوق و سیستم رتبه بندی معلمان آگاهی داشته باشند.

وی اظهار داشت: معلمان باید به صداها گوش فرا دهند و در حل مسائل بكوشند تا معلمان با آرامش از تمام توان خود در آموزش استفاده كنند.

بعداً ، يكي از مديران نمونه مديران نمونه ، خانم كاكاوند ، نظرات و پيشنهادات خود را بيان كرد و خواستار توجه بيشتر به نيازهاي آموزشي كشور شد.

ززز

آموزش مهارت موضوعی در این جلسه برای دانش آموزان است ، استفاده از روش های آموزش حضوری و مجازی ، بهره برداری از مشاوران مدیران ، ایجاد منبع درآمد برای مدارس جهت تأمین نیازهای مالی آنها ، رتبه بندی معلمان ، جلوگیری از راهنمایی های تکراری و تکراری و برای واکسیناسیون معلم در صف ایستاده است.

ظسیبب

معلمان ، معلمان ، مشاوران و دستیاران به عنوان نمونه ای از تأثیرات آموزش ویژه در اکوسیستم جدید مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا