تکمیل کریدور شمال_جنوب با اتصال راه آهن سراسری در شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری مخبران از Giorna ، مهندس مومنی پس از ورود انجلی به منطقه باز ، با حضور در گلزار شهدای طالب آباد در منطقه ، به مقام شامخ و مدافع حرم ، جهانگیر زعفرینیا ادای احترام کرد. منطقه آزاد بندر انزلی خزر از نزدیک در جریان فعالیت های ساختمانی قرار گرفت.

IMG-20210605-WA0067

بازدید از زیرساخت های گردشگری مانند مجموعه مارینا کاسپین ، بررسی قابلیت های گردشگری دریایی شمال کشور ، انجام دوره های آموزشی و ورزش های آبی ، شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انزلی ، یکی از قطب های خدمات گردشگری دریایی است.

مهندس در مصاحبه با صدا و سیما ، با اشاره به سفر ماهانه خود به مناطق باز برای بررسی پروژه های بزرگ ، به مومنی خرداد تسلیت گفت: رشت-انجلی با توجه به اهمیت راه آهن از این پروژه بزرگ ملی بازدید کرد پروژه و رفع موانع تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و با مطالعات میدانی ، این پروژه تا پایان ماه سپتامبر ، خداوند اچ اجرا می شود.

وی با اشاره به تغییرات و تسریع در روند تکمیل پروژه خاطرنشان کرد: در روند تکمیل پروژه مشکلات فیزیکی وجود داشت ، با تحقیق اصلاح شد و با این نتیجه گیری به این نتیجه رسیدیم که این پروژه تا شهریور ماه اجرا می شود و کشور را کامل می کند شبکه اصلی راه آهن ، کریدور Nestrock (شمال-جنوب) و تجارت در شمال کشور برای به روزرسانی قابلیت ها تماس گرفته می شود.

وی با بیان اینکه گردشگری دریایی و استفاده از آن برای ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت های گردشگری اضافه کرد: متأسفانه تاکنون بحث گردشگری دریایی و مزیت خدادادی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است. منطقه آزاد انجالی ، در زمینه دریایی گردشگری ، می تواند بسیاری از جاذبه های گردشگری را توسعه و جذب کند. گرفته شده و هموطنان عزیزی که به کشورهای دیگر سفر می کنند ، جذب این مناطق می شوند و از آن استفاده می کنند.

وی با اشاره به موقعیت منطقه آزاد انجلی و استان گیلان در بخش گردشگری خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انجالی چشم انداز خوبی در اقتصاد دریا محور و گردشگری دریایی دارد و تا پایان ماه ژوئن مارینای خزر بزرگترین مرکز گردشگری شمال ساحلی است. با توسعه فعالیت های گردشگری دریایی در منطقه و برنامه ارائه سفرهای کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت از طریق مارینای خزر آنجالی در سال آینده ، نقاط ضعف برطرف خواهد شد. منطقه آزاد.

دکمه بازگشت به بالا