رسول پناه پرسپولیس را محکوم کرد

پرسپولیس

به گزارش شفاف، آخرین وضعیت کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد. آرای تیراژ عبارتند از:

با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران، کمیته وضعیت بازیکنان با مطالبه بیست و چهار میلیارد ریالی به همراه غرامت تاخیر پرداخت، مبلغ بیست و دو میلیارد و یکصد و شصت میلیون ریال به این باشگاه قرض داده است. ، برای کسری از خواسته شاکی. باشگاه پرسپولیس بابت حقوق اولیه و هزینه دادرسی به پرداخت ششصد و بیست میلیون ریال محکوم شد.

در پی شکایت محمد بائوز رضایی از باشگاه سایپا، سایپا به دلیل مطالبه دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد سالاروند از باشگاه مس رفسنجان مبنی بر مطالبه هفتصد و هشتاد میلیون ریال، باشگاه مس به پرداخت ششصد و بیست و یک میلیون و هشتاد و هشتاد و هشت هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

عباس محمدیان از باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل مطالبه پول شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان این شکایت را رد کرد.

شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه شمس ازهر کزوین (بادرون سابق تهران) به دلیل مطالبه یک میلیارد و هفتصد میلیون ریالی به پرداخت مبلغی وجه و هزینه دادرسی به این باشگاه محکوم شد.

در شکایت حمید جوکر از باشگاه فذر شهید سپاسی شیراز به دلیل مطالبه هشتصد و هفتاد میلیون ریال، این باشگاه به چهارصد و پنجاه و سه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرده است که مجموعاً مبلغی را به این باشگاه پرداخت کرده است.

حتی ریش اصفهانی از باشگاه شهرداری ماهشهر گلایه کرد که این باشگاه مبلغ چهارصد و بیست میلیون ریال را برای پرداخت به وضعیت بازیکنان از باشگاه طلب کرده است.

باشگاه ملوان بوشهر از سبحان فالح و باشگاه پارس جنوبی به دلیل فسخ یک طرفه ناعادلانه شکایت کرد و هیئت با رد شکایت شاکی و رد شکایت.

دکمه بازگشت به بالا