همه چیز درباره یادگیری زبان

اگر تصمیم به شروع یادگیری زبان انگلیسی گرفته اید، اولین قدم را برای کسب مهارت های زبان انگلیسی برداشته اید. درست است که شما یک تصمیم اولیه گرفته اید که بسیار مهم است، اما موفقیت شما به عوامل دیگری بستگی دارد

شاید در ابتدا با پاسخ به سوال “از کجا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردید؟” شما هرگز نمی دانید که وقتی تصمیم می گیریم چالش جدیدی را انجام دهیم، همه ما همین احساس را داریم. اما نگران نباشید، قطعا موفق خواهید شد.

تکنیک ها و نکات زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان وجود دارد. به همین دلیل ما در موسسه زبان کوییک به شما کمک می کنیم بهترین دوره زبان را برای خود انتخاب کنید. می‌توانید در دوره‌های مکالمه شرکت کنید، دوره‌های حضوری را در مؤسسه زبان بگذرانید، خودتان آموزش دهید، آموزش‌های ویدیویی تماشا کنید، از کتاب‌های درسی انگلیسی کمک بگیرید، از منابع اینترنتی استفاده کنید یا دوره‌های آنلاین را بگذرانید. همه این گزینه ها مفید هستند، اما کدام گزینه به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را بگیرید؟

قبل از تصمیم گیری، باید نیازهای خود را بشناسید. به عنوان مثال، آیا دوست دارید انگلیسی یاد بگیرید، هدفتان از یادگیری چیست، چقدر می خواهید برای یادگیری زبان وقت بگذارید، بودجه شما چقدر است، چه فرمتی می خواهید یاد بگیرید، تصمیم بگیرید.

هنگامی که نیازها و اهداف خود را مشخص کردید، آماده ارزیابی گزینه های خود هستید. در این صورت شما آماده خواهید بود تا بهترین راه و روش را برای شروع یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان انتخاب کنید.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم: یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟ برای یادگیری زبان به سخن برتر مراجعه نمایید.

نکاتی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی

بله، اولین قدم ها سخت ترین هستند. شما نباید هدف خود را از دست بدهید و تمرکز خود را از دست بدهید. اگر هدف شما یادگیری زبان انگلیسی است، این نکات به موفقیت شما کمک می کند. آنها را دنبال کنید و در کمترین زمان به نتایج خوبی خواهید رسید.

لیستی از نیازهای خود تهیه کنید.

به این ترتیب می توانید بهترین دوره و مواد آموزشی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید.

اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تعیین کنید.

به یاد داشته باشید که اهداف قابل اندازه گیری هستند و تا زمانی که می خواهید به آنها برسید، تاریخ تکمیل دارند. با این کار می توانید پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.

برای مثال، ممکن است بخواهید به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید. بنابراین هدف شما یادگیری “انگلیسی روزمره” است یا شاید قبلاً عبارات مفید زیادی می دانید اما می خواهید مهارت های شنیداری و تلفظ خود را بهبود ببخشید. اهداف شما چیست، آنها را یادداشت کنید.

برای خود یک دستور کار تعیین کنید.

برای رسیدن به اهدافتان چه مدت باید مطالعه کنید؟ این پاسخ برای هر زبان آموز متفاوت است. مهم این است که واقع بین باشیم. اگر 60 ساعت در هفته کار می کنید، نمی توانید 40 ساعت در هفته انگلیسی بخوانید. آهسته شروع کنید، اما به طور منظم مطالعه کنید. از منابعی استفاده کنید که چالش برانگیز هستند اما خیلی سخت نیستند. دریابید که چه چیزی برای شما کار می کند. پس از چند هفته مطالعه، برنامه مطالعه خود را بر اساس آن تنظیم کنید. آیا شب ها بهتر مطالعه می کنید یا در اتوبوس برای سرکار؟ آیا دوست دارید در یک مکان آرام مطالعه کنید یا تنها با دوستان و موسیقی؟

آن را تایید کنید.

یادگیری زبان انگلیسی به انگیزه زیادی نیاز دارد. اگر سر کلاس نمی آیید باید انگیزه کافی برای شروع و ادامه کلاس داشته باشید. وقتی مطمئن شدید که آماده شروع مطالعه هستید، این تصمیم را بگیرید.

از ابزارهای مختلف برای یادگیری و تمرین استفاده کنید

امروزه، محتوای نامحدودی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد: ویدیو، اخبار، محتوا، آموزش، موسیقی، پادکست و موارد دیگر. از آنها استفاده کن!

از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید!

کارهایی که در زندگی به بهترین شکل انجام می دهیم، کارهایی هستند که دوست داریم انجام دهیم. اگر دوست ندارید انگلیسی یاد بگیرید، راه درستی برای یادگیری آن پیدا نکرده اید! شما می توانید یک زبان آموز مصمم باشید که در حین یادگیری سرگرم می شود. به خودتان جایزه بدهید تا انگیزه انجام دهید و به برنامه خود متعهد بمانید.

دانشتان را امتحان کنید!

از ارزیابی پیشرفت خود نترسید یا شروع به استفاده از زبان در کنار تمرینات در دوره انگلیسی خود کنید. ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما اگر از همان روز اول شروع به استفاده از آموخته های خود کنید، وقتی انگلیسی صحبت می کنید، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.

یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی را از کجا شروع کنیم؟

برای یادگیری زبان انگلیسی از پایه، رعایت نکات زیر ضروری است.

ABC ma 123s

اولین قدم برای پاسخ به این سوال که یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم، دانستن الفبا است. انگلیسی با حرف A شروع می شود و تا حرف Z ادامه می یابد که در مجموع 26 حرف دارد. برای تمرین تلفظ خود می توانید به راحتی آن را با یک آهنگ ABC بسیار ساده یاد بگیرید.

در عین حال بهتر است اعداد را به زبان انگلیسی تمرین کنید. یادگیری تلفظ و نوشتن اعداد در زندگی روزمره بسیار مفید است، به عنوان مثال هنگام خرید چیزی در فروشگاه.

گرامر مقدماتی

هشت بخش اصلی زبان انگلیسی وجود دارد که به ما کمک می کند گرامر و جملات کاملی را ایجاد کنیم که دیگران بتوانند آن را درک کنند. این هشت طبقه شامل اسم، ضمایر، صفت، افعال، صفت، حروف ربط، حروف اضافه و حروف است.

در حالی که یادگیری آنها مهم است، دروس پایه دستور زبان نیز برای یادگیری وجود دارد. مثلا چه زمانی باید از مقداری استفاده کرد؟ تفاوت بین در، با، بیش و بین چیست؟ اینها چند سوال اساسی هستند.

یادگیری املای کلمات

حتی بسیاری از انگلیسی زبانان مادری در املا مشکل دارند. املا می تواند یک چالش باشد، بنابراین هر چه بیشتر مطالعه کنید، بهتر خواهید بود.

ترفندهای زیادی در املای انگلیسی وجود دارد و کلمات اغلب به شکلی که نوشته می شوند خوانده نمی شوند. همچنین، کلمات ممکن است یکسان باشند اما املای متفاوت و معانی متفاوتی داشته باشند. کلمات دو و همچنین نمونه های خوبی برای نشان دادن این موضوع هستند.

اجازه ندهید این مشکلات املایی رایج شما را دلسرد کند، یادگیری از ابتدا به شما کمک خواهد کرد.

افعال، تلفظ و صفت

برخی از کلمات گیج کننده اما مهم در زبان انگلیسی فعل، قید و صفت هستند. هر کدام کاربرد متفاوتی در گرامر دارند و همه برای مبتدیان مناسب هستند.

افعال فعل هستند. آنها به ما می گویند که چه اتفاقی افتاده است و زمان آن را بسته به گذشته، حال یا آینده عمل تغییر می دهند. افعال کمکی مانند be، do و be نیز وجود دارد و تقریباً در هر جمله ای یافت می شود.

قیدها چیزی را توصیف می کنند و شامل کلماتی مانند سریع، هرگز و بالا می شوند. صفت ها نیز افراد و چیزها را توصیف می کنند و می گویند که چگونه هستند.

بنابراین، زمان پاسخ به این سوال است که یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم. بیایید نگاهی به نحوه یادگیری چهار مهارت اصلی زبان بیندازیم.

دکمه بازگشت به بالا