استان ها

رسانه ها بهترین ابزار برای اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و اجرای موفق ماموریتها هستند

رسانه ابزاری عالی برای اطلاع رسانی، توسعه و اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها است

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: رسانه با ارائه مشاوره و روشنگری ویژه ابزاری عالی برای اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و اجرای موفقیت در دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مالی مخبران از کزوین؛ عین الله کشاورز ترک در سمینار روز یکشنبه با اصحاب رسانه و مسئولان خبرگزاری ها و نشریات محلی در اداره کار خزوین گفت: طیف گسترده فعالیت ها، رفاهی و تعاونی ها در بخش اشتغال باید از همه ظرفیت ها برای موفقیت در کسب و کار استفاده کنند.

وی گفت: بهبود فرآیندها در دوره کنونی حائز اهمیت است تا بتوانیم بخشی از مشکلات گذشته را برطرف کنیم.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کزوین یادآور شد: بی شک برای رسیدن به هدف باید از همه اندیشه ها استفاده کرد و در این بین ایجاد اتاق فکر نخبگان و صاحب نظر را ضروری می دانم. ایده.”

وی گفت: من به عنوان یک دانشگاهی مشورت می‌کنم و امیدوارم خبرنگاران و اصحاب رسانه بتوانند با ایده‌های خود به مدیران ما برای پیشبرد امور کمک کنند.

image_2022_5_22-16_57_34_267_l3g

این کشاورز ترک گفت: “شفافیت در کار به موفقیت کمک می کند و در این دوره ما اصل شفافیت را برای دستیابی به نتایج بهتر در نظر گرفته ایم.”

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کزوین اضافه کرد: وزیر کار با انگیزه بیشتری شفاف سازی را آغاز کرده و تصمیم بسیار زیادی برای ثبت کار دائمی در دوران وزارت خود گرفته است و همین سیاست را در وزارت کار نیز اجرا کرده ایم. استان ما این کار را برای رسیدگی به چالش های گذشته انجام می دهیم.

وی گفت: ما و شما باید پاسخگو باشیم و در این راستا رسانه ها یک فرصت هستند و از انتقادات و اطلاعات شما استفاده و استقبال خواهیم کرد تا موفقیت ها تداوم داشته باشد.

این کشاورز ترک گفت: یکی از سیاست های کلیدی در سال جاری ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است و امیدواریم با آگاه سازی شهروندان برای استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی به رسالت خود عمل کنیم.

وی گفت: تعهد امسال ایجاد 26 هزار شغل در استان است و امیدواریم با کمک همه رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات محلی و کشوری، کانال ها و پایگاه های خبری زمینه اشتغال افراد شایسته را فراهم کنیم. “

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کزوین گفت: در اجرای برنامه های اشتغال رسانه ها ما را در فرهنگ سازی، گفتمان سازی و تولید محتوا یاری می کنند.

سپس چند خبرنگار نظرات خود را در مورد نحوه ارتباط با اداره کار به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام:

دکمه بازگشت به بالا