پروژه‌های بیله‌سوار با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا قاسمیان بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بیله سوار مغان اظهار کرد: امروز در شهرستان بیله‌سوار به مناسبت هفته دولت حاضر شدیم و ۱۶ پروژه در حوزه‌های مختلف در این منطقه با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و در خدمت مردم شهرستان بیله‌سوار مغان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه روزی مسؤولین چه شهرستانی و چه استانی این پروژه‌ها به نتیجه رسید، افزود: امیدواریم در دولت چهاردهم با همکاری و دست در دست هم شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: افتتاح پروژه‌هایی از جمله پروژه راهداری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد مسکن، برق، علوم پزشکی، فنی‌وحرفه‌ای، کمیته امداد، نوسازی، بهزیستی، گاز از پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان بیله‌سوار مغان بود.

قاسمیان اضافه کرد: مدرسه ۳ کلاسه عزت در «روستای خاکریز» بخش مرکزی به همت اداره نوسازی مدارس با اعتبار یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید و از مهرماه امسال شاهد حضور دانش آموزان در این مدرسه خواهیم بود.

وی به افتتاح دکل تلفن همراه در روستاهای «سلطان قشلاقی»، «حاجی آقا کندی» و «قطور بلاغ»، «قوشا قشلاق منصور و رحمان»، «قشلاق باقرسلی حاج خانعلی» از توابع بخش «قشلاق دشت» اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱ تا کنون حدود ۱۵ روستا از آن تن‌دهی تلفن همراه برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: با تکمیل و افتتاح این دکل‌ها ۱۱ روستای دیگر شامل ۱۳۴ خانوار با جمعیت ۴۱۵ نفر از نعمت آنتن دهی تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

قاسمیان با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای جعفرآباد که از سال ۸۷ عملیات اجرایی‌اش آغاز شده بود با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: همچنین مسکن ۹ واحده متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بیله سوار از دیگر پروژه‌های هفته دولت بود که با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

دکمه بازگشت به بالا