علمی و پزشکی

هزینه درمان بیماران خاص و پیوندی رایگان است/ توسعه ۷۵ تختخوابی بیمارستان حکیم جرجانی

مخبران/گلستان مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان از افزایش تخت های بیمارستان حکیم جرجانی گرگان در هفته دولت خبر داد.

♦️رمضان زینلی عصر امروز در پایگاه خبری شهید همدانی با اشاره به اینکه حدود 890 هزار نفر از جمعیت استان گلستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: این سازمان دارای دو بیمارستان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و هشت درمانگاه عمومی و ویژه است. گلستان به بیمه شدگان خدمات درمانی رایگان ارائه می کند.

تامین اجتماعی با هزار و 450 مرکز دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی قرارداد دارد، گفت: در حال حاضر هیچ پزشک یا مرکزی پشت نوبت انعقاد قرارداد با مددکاران نیست.

مدیر تامین اجتماعی استان گلستان با تاکید بر اینکه هزینه بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش های NICU و ICU رایگان است، خاطرنشان کرد: در صورت ارجاع بیمار از مراکز خصوصی تامین اجتماعی به مراکز دانشگاهی، کلیه هزینه های بستری و درمان رایگان است.

زینلی درباره درمان رایگان بیماران پیوندی، رادیوتراپی بیماران سرطانی و بیماران خاص خبر داد: در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی نداریم، هزینه پذیرش بیمه گذاران ما در سایر بیمارستان ها رایگان است.

وی بر لزوم اجرای سند راهبرد توسعه در افق 1404 تاکید کرد و در پایان برنامه جزو سه نهاد برتر استانی و جزو پنج دستگاه برتر کشوری باشیم.

مدیرعامل تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 75 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان اضافه می شود، گفت: همچنین 50 میلیارد تومان وام برای خرید دستگاه ام آر آی در نظر گرفته شده است. دستگاه. این بیمارستان

جینلی راه اندازی کلینیک ویژه در مزرعه بیمارستان تامین اجتماعی گمبادکاووس را در دستور کار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دانست و گفت: این طرح در هفته دولت پیشنهاد می شود و همچنین دستگاه ام آر آی نیز ارائه می شود. برای بیمارستان این شهرستان که تنها استان کشور دارای دو بیمارستان تامین اجتماعی با دستگاه ام آر آی است خریداری شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا