بین المللمطالب برتر

برق کانادا چند ولت است؟  کانادا را با گویا لیستینگ بشناسید!

برق کانادا چند ولت است؟ این اولین سوالی است که باید پاسخ آن را پیش از سفر یا مهاجرت به کانادا پیدا کنید. چرا که دنیای امروز بدون برق و شارژ تلفن‌های هوشمند امکان‌پذیر نیست و این ابتدایی‌ترین حالت ممکن است. امکان دارد در مهاجرت به کانادا تصمیم بگیرید یک وسیله برقی را همراه خود ببرید. چیزی شبیه ریش‌تراش یا اتوی مو.

در این صورت نیاز دارید تا از ولتاژ کانادا با خبر شوید تا وسایل برقی شما آسیبی نبیند. برای آن که بدانید برق کانادا چند ولت است؟، در نظر داشته باشید که هر وسیله برقی که ساخت بریتانیا باشد با میزان ولتاژ کانادا هم‌سو است. با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ یکی دیگر از سوالات شما که در گویا لیستینگ به نشانی https://gooyalisting.ca/ پاسخ داده شده است.

چه ولتاژ الکتریکی در کانادا استفاده می شود؟

ولتاژ تغذیه برق در کانادا 120 ولت است. اگر دستگاه یا منبع تغذیه آن واجد شرایط ولتاژ دوگانه نباشد، باید از ترانسفورماتور یا مبدل ولتاژ به همراه دستگاه تک ولتاژ استفاده شود تا بتواند ایمن و درست کار کند (مگر اینکه دستگاه با ولتاژ 120 ولت کار کند).

اگرچه مبدل ها و ترانسفورماتورها عملکردهای مشابهی دارند، اما کاربرد آنها متفاوت است. بیشتر ترانسفورماتورها را می توان با وسایلی که به طور مداوم کار می کنند استفاده کرد، در حالی که مبدل ها اغلب با وسایلی که برای مدت زمان کوتاه (1-2 ساعت) کار می کنند استفاده می شوند.

این نکته مهم را  به خاطر داشته باشید که برخی از آداپتورهای مسافرتی با وسایلی که نیاز به اتصال زمین دارند سازگار نیستند. فقط از این نوع آداپتورهای مسافرتی با تجهیزات دو عایق استفاده کنید که به وضوح با نماد‌هایی که در اطلاعات استفاده از برق در معرض عموم گذاشته شده است.

در نظر داشته باشید که پیش از سفر و مهاجرت به کانادا با قوانین آن به طور کامل آشنا شوید و بدانید که برق کانادا چند ولت است، چرا که با بروز اتفاق‌های ناگوار احتمالا مقصر شما باشید و مجبور به پرداخت خسارت شوید.

آیا ولتاژ در کانادا 110 ولت است یا 220 ولت؟

در ایالات متحده، برق AC 120 ولت و 60 هرتز معمول است. در استرالیا، استاندارد برق AC 220 ولت و 50 هرتز است. در کانادا، برق متناوب 120 ولت و 60 هرتز معمول است.

دقت داشته باشید که ایالات کانادا، وضعیت نیرو های مصرفی همچون برق، مکان های گردشگری و تفریحی را با  وبلاگ گویا لیستینگ شفاف خواهید شناخت. حتی اگر دانشجو باشید اصول زندگی دانشجویی در کانادا را نیز میتوانید از گویا لیستینگ بیاموزید.

آیا به یک مبدل برق برای کانادا نیاز دارم؟

ولتاژ و فرکانس استاندارد در کانادا به ترتیب 120 ولت و 60 هرتز است.

از آنجایی که ولتاژ استاندارد (120 ولت) در کانادا مانند ایالات متحده است، می توانید از تجهیزات الکتریکی خود در آنجا استفاده کنید. در نتیجه، اگر در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنید، به مبدل ولتاژ در کانادا نیاز نخواهید داشت.

برچسب دستگاه را برای تأیید بررسی کنید. برخی از لوازم خانگی اصلاً به مبدل نیاز ندارند. اگر روی برچسب «ورودی: 100-240 ولت، 50/60 هرتز» نوشته شده باشد، دستگاه می‌تواند در همه کشورهای جهان استفاده شود. شارژرهای تبلت/لپ‌تاپ، دوربین‌ها، تلفن‌های همراه، مسواک‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی همگی در معرض این مشکل هستند.

در کانادا، آیا می توانم از یک دستگاه 220 ولت استفاده کنم؟

ولتاژ در کانادا با دستگاه‌های الکترونیکی کشورهای 220/240 ولت سازگار نیست چرا که بسیار پایین‌تر است و نمی‌تواند به اندازه کافی دستگاه‌های 220 ولتی را تامین کند. تلاش برای استفاده از وسایل الکترونیکی 220 یا 240 ولتی با انرژی 120 ولتی می‌تواند منجر به آسیب ابزار، برق گرفتگی یا حتی آتش سوزی شود.

با توجه به اینکه اکثر سوالات شما در خصوص کانادا در گویا لیستینگ پاسخ داده شده است؛ لازم میدانیم ذکر کنیم که به سوالات پرتکراری همچون مواری زیر نیز در گویا لیستینگ پاسخ داده شده است.

  • رستوران ایرانی در مونترال کجاست؟
  • مهاجرت پزشکان به کانادا چگونه است؟
  • چگونه بورسیه تحصیلی کانادا بگیریم؟
  • برای خرید خانه در کانادا چه چیزهایی باید بدانیم؟
  • با کدام برنامه مهاجرتی زودتر به کانادا می‌رسیم؟
  • بهترین پارک های آبی ونکوور کجاست؟

همچنین در گویا لیستینگ تنها بیزینس دایرکتوری مرجع ایرانیان در کانادا، میتوانید کسب و کار های ایرانیان در کانادا را بشناسید و حتی کسب و کار خود را نیز در این رسانه پر جمعیت ایرانیان مقیم کانادا معرفی کنید.

دکمه بازگشت به بالا