naked url در سئو
بیشتر سایتهای فارسی زبان در مطالب آموزش سئوی خود از انکرتکست به عنوان فاکتوری مهم در رتبهبندی یاد کردهاند و به کاربران تذکر دادهاند که حتماً باید به آن توجه کنند، اما تنها تعداد کمی از این سایتها، مقالهای به نسبت کامل درباره انکرتکست و بهینهسازی آن منتشر کردهاند. جهت اطلاعات بیشتر از انکرتکست چیست کلیک کنید.
به همین دلیل تصمیم گرفتم با انتشار این مطلب، برای همیشه از شرِ سوالات انکرتکست چیست و چه اهمیتی در سئو دارد، خلاصتان کنم. خب، دیگر بیایید با هم ببینیم که انکرتکست چیست.
انکرتکست چیست؟
کلمات و کاراکترهای موجود در یک متن که به سایت یا متنی دیگر لینک میشوند را انکرتکست میگویند. انکرتکست در واقع همان قسمتی از یک لینک است که کاربر آن را مشاهده میکند و قادر است بر روی آن کلیک کند.
اگر مقدمۀ همین مقاله از آکادمی وبسیما را بار دیگر مشاهده کنید، کلمه سئو با رنگ آبی مشخص شده است. در اینجا کلمه سئو، انکرتکست یا متن لینکِ ما محسوب میشود. در بیشتر سایتها نیز لینکها و متنشان با رنگ آبی مشخص میشوند.
برای مثال جمله زیر را مشاهده کنید:
، راهکار مناسبی برای افزایش نرخ تبدیل است، اما من به شخصه را ترجیح میدهم.
از طریق همین متنِ لینک هاست که موتورهای جستجویِ گوگل، یاهو و بینگ تصمیم میگیرند که یک سایت را در نتایج جستجو نشان دهند.
اما نکتۀ جالب اینجاست: به نقل از فرین آکادمی اگر وبسایتهای بسیاری با انکرتکستی واحد (یا مشابه) به یک صفحه از سایتی دیگر لینک دهند، آن صفحه به مرور به عنوان معتبرترین سایت برای آن کلمه کلیدی شناخته میشود. حتی اگر آن کلمه در محتوای آن صفحه وجود نداشته باشد!
انکرتکست در لینک
همانطور که میدانید لینکها از طریق مجموعهای از کدهای HTML بوجود میآیند. هنگام تجزیه و تحلیل این کدها متوجه خواهید شد که بخشی از لینک به انکرتکست نسبت داده شده است.
انواع انکرتکست را بشناسید
خب، اینجا همان نقطهای است که شما با مفهوم سئو سر و کار دارید. انکرتکستهای مختلف، ارزش یکسان ندارند. در گذشته که بهینهسازی سایت به پیچیدگی امروز نبود، متخصصان سئو، آدرس سایت مورد نظر را با کلمه کلیدی هدفشان لینک میکردند و حتی برای آن کلمه کلیدی رتبه میگرفتند!
اما امروزه با پیچیده شدن قوانین سئو، استفاده بیش از حد از یک متن در لینکهای مختلف میتواند باعث جریمه شدن وبسایت شما شود.
بنابراین شما باید از متن لینکهای مختلف برای صفحات سایت خود استفاده کنید. برای آنکه بتوانید لینکهای خود را به بهترین شکل بهینهسازی کنید، در ابتدا باید با انواع انکرتکستهای موجود آشنا باشید.
آیا با لینکهایی با عنوان “اینجا را کلیک کنید” یا ” اینجا بروید” آشنا هستید؟ این قبیل متن لینکها با عنوان انکرتکست عمومی شناخته میشوند. در گذشته استفاده از این انکرتکست رایج بود، اما طی چند سال اخیر با تغییر قوانین الگوریتم گوگل، استفاده از این لینکها میتواند به سئوی سایت شما آسیب بزند.
برخی انکرتکستهای عمومی عبارتند از:
- اینجا را کلیک کنید
- اطلاعات بیشتر
- ادامه مطلب
- بیشتر بخوانید
- اینجا
- این وب سایت
- این لینکو چک کن
- درباره نویسنده
- و …
پیشنهاد من به شما این است که تا حد امکان از این عناوین در لینکهای خود استفاده نکنید.
هر لینکی که از نام تجاری در متنِ خود استفاده کند، انکرتکست نام تجاری یا برند نامیده میشود. استفاده از این نوع انکرتکست خطری برای سئو ندارد، مگر اینکه نام تجاریتان با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد.
همانطور که مشاهده میکنید سایت MOZ از نام تجاری خود در انکرتکست لینکها استفاده میکند.
سایت Best Buy نیز از نام برند خود در متن لینکها استفاده میکند.
استفاده از کلمه کلیدی و نام تجاری در متن لینک یکی دیگر از روشهای خوب و کمخطر برای ساخت لینکهای خوب است. این نوع انکر تکست معمولاً شامل نام برند شما به همراه کلمه کلیدی هدفتان است.
برای مثال عبارت ، انکرتکست بسیار خوبی است که شامل نام برند نوین و کلمه کلیدی مرتبط با سایت است.
بنابراین اگر تصویر سایت شما نداشته باشد، هیچ متنی برای لینکش شناسایی نمیشود. به مثال زیر توجه کنید:
به دنبال خدمات سئو هستید؟
ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
در این نوع انکر تکست به جای استفاده از کلمه کلیدی هدفتان، از عبارات هم معنی یا مشتقات آن استفاده میکنید. برای مثال اگر کلمه کلیدی “گل فروشی” را هدف قرار دادهاید، متن لینک LSI آن میتواند عباراتی مانند “گل فروشی آنلاین”، “فروش اینترنتی گل و گیاه” یا “گل تزئیتی آنلاین” باشد.
مزیت لینک LSI این است که به کوئری جستجوی کاربران بسیار شبیه است. اگر عبارت گل فروشی را در گوگل جستجو کنید، جستجوهای مرتبط با آن را در انتهای صفحه مشاهده خواهید کرد:
برای مثال اگر کلمه کلیدی یکی از صفحاتِ سایتتان لینک بیلدینگ است، متن لینکهایی که برای آن صفحه میسازید، همان کلمه کلیدی لینک بیلدینگ خواهد بود.
دنبال یه کار پر درآمد از اینترنتی؟
تو دوره فرصتهای اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
نتیجهگیری
موتورهای جستجوگر روز به روز هوشمندتر می شوند. بنابراین بیش از گذشته نسبت به عوامل جزئیِ رتبهبندی سایت اهمیت میدهند. یکی از این فاکتورهای مهم در رتبهبندی، مرتبط بودن موضوع لینکهاست.
موتورهای جستجو به دو طریق میتوانند موضوع یک صفحه را تشخیص دهند: محتوای موجود در صفحه و انکرتکست لینکهایی که برای آن صفحه ساختهاید. اگر موتورهای جستجو نتوانند از طریق این دو فاکتور، موضوعِ محتوای شما را تشخیص دهند؛ قرار گرفتن سایت شما در رتبه بالای نتایجشان دشوار خواهد شد.
بنابراین بهتر است محتوای سایت شما با متن لینکهایتان همخوانی داشته باشد. این همخوانی علاوه بر بهبود رتبه شما در نتایج جستجو، تجربه کاربری خوبی را هم به بازدیدکنندگان میدهد زیرا وقتی بازدیدکننده بر روی لینکی با عنوان 10 روش برای رفع سردرد کلیک میکند با ورود به صفحه، توقع دارد که 10 روش برای برطرف کردن سردرد مطالعه کند. اگر کاربر محتوای وعده داده شده در متن لینک را پیدا نکند، مطمئن باشید در کسری از ثانیه وبسایتتان را ترک میکند.
سعی کنید از انکرتکستهای متنوع در فرآیند لینک بیلدینگ خود استفاده کنید. وجود لینکهای متنوع سبب میشود گوگل ساختارِ لینکهای سایتتان را طبیعی بداند و به سایتتان بیشتر اهمیت دهد. در مقاله بعدی روشهای بهینهسازی انکرتکست لینکها و نحوه توزیعشان را برایتان توضیح خواهم داد.
خوشحال میشوم که نظرات و پیشنهادات شما را درباره این مقاله بدانم. همچنین، اگر در زمینه سوالی دارید از طریق دیدگاهها با ما در تماس باشید. من و همکارانم سعی میکنیم به سادهترین شکل ممکن به سوالات شما پاسخ دهیم.
انکرتکست چیست. اگر با سئو درگیر شده اید، حتما در مورد متن لنگر (انکرتکست) شنیده اید. این یکی از صدها اصطلاح مختلف مربوط به روند بهبود رتبه SERP در هر صفحه وب است. انکرتکست همچنین ممکن است یکی از بسیاری از قطعات سایت باشد که شما کاملاً آن را نمیبینید. در این مقاله به شما خواهیم گفت انکرتکست چیست و در ادامه با انواع و نحوه بهینهکردن آن آشنا خواهیم شد.
اگر محتوای متنی یا تصویری ارجاع شده با موضوع مورد بحث مرتبط نباشد، این ممکن است برای بازدیدکنندگان وب سایت شما هزینه داشته باشد زیرا باعث تجربه بدی برای کاربر میشود. و وقتی نوبت به موتورهای جستجو و سئو میرسد، رتبه وبسایت شما پایین میآید زیرا محتوای پیوند شده ارزشی برای کاربر ایجاد نمیکند. جهت اطلاع از اینجا کلیک نمایید.
استفاده آگاهانه از متن لنگر میتواند اعتماد خوانندگان شما را به برند شما و همچنین محتوایی که در وب سایت خود به اشتراک میگذارید افزایش دهد. علاوه بر این، تلاش های سئوی شما را در با دادن تمام سیگنال های مناسب به خزنده های موتورهای جستجو افزایش میدهد.
چرا انکرتکست در سئو اهمیت بالایی دارد؟
اگرچه متنهای انکر از ابتدای اینترنت و و وجود داشته است، هنوز هم بسیاری از مدیران وبسایتها بهترین شیوهها را هنگام نوشتن آنها دنبال نمیکنند. نوشتن متن لنگر بهینه برای پیوندهای داخلی و خارجی شما میتواند به چندین روش به سئو شما کمک کند.
- متن لنگر بهینه شده در لینک های داخلی میتواند به موتورهای جستجو کمک کند تا ساختار سایت را درک کنند
- لنگر متن در لینک های ورودی میتواند به شما کمک کند تا برای عبارات جستجوی خاص رتبه بالاتری داشته باشید.
- متن لنگر خوب در پیوندهای خارجی به کاربران کمک میکند تا بفهمند آیا این پیوندی است که میخواهند روی آن کلیک کنند یا خیر.
انواع انکرتکست کدامند؟
اگر متن لنگر استفاده شده شامل کلمات کلیدی ( با استفاده از KPI ) دقیق صفحه ای باشد که به آن لینک میدهید، آن را به عنوان تست پیوند به دقیق تطبیق میدهند.
این نوع انکر تکست ضروری است، اما باید به تعداد لینکهایی که در کپی خود قرار میدهید توجه کنید، زیرا اگر از تعداد تعیینشده توسط Google بیشتر شود، ممکن است به عنوان هرزنامه جریمه شوید. جهت اطلاع از این که اینجا کلیک نمایید.
بر خلاف لنگرهای عمومی، لنگرهای مارک دار مربوط به وب سایتی هستند که به آن پیوند داده شده است، بنابراین برای تشخیص ساختمان عالی است. از خود نام، لنگرهای مارک دار شامل نام تجاری وب سایت میشوند.
مهم ترین مزیت در استفاده از لنگرهای مارک دار این است که اگر میخواهید از پرچم گذاری برای ارسال هرزنامه جلوگیری کنید، آنها یک شرط مطمئن هستند. اما مطمئن باشید که اصول استفاده از این نوع متن لنگر را میدانید زیرا گوگل میتواند شما را برای بهینه سازی بیش از حد پرچم گذاری کند.
اگر نام تجاری شما به شخصیتهای عمومیمانند اینفلوئنسرها، روزنامهنگاران یا بازیگران وابسته است، ممکن است Google پیوندهایی با نام آنها را نیز بهعنوان یک لنگر برند در نظر بگیرد.
3- انکرتکست عمومی Generic
انکر تکست های عمومینوعی بک لینک هستند که شامل کلماتی مانند «وب سایت»، «اطلاعات» یا عباراتی مانند «برای نمایش بیشتر کلیک کنید»، «این صفحه را ببینید» و «اینجا را کلیک کنید» را شامل میشود. لنگرهای عمومیمعمولاً اطلاعاتی در مورد صفحه ای که به آن پیوند میدهید ارائه نمیدهند. این نوع لنگر همچنین کلیدواژه یا هیچ ارتباطی با موضوع ندارد.
نمونه های انکر تکست عمومی
- اینجا کلیک کنید
- این وبلاگ
- ادامه مطلب
- این را دانلود کنید
- اینجا
- درباره نویسنده
- اطلاعات بیشتر
نمونه های انکر تکست برهنه
لنگرهای دم بلند شبیه لنگرهای جزئی هستند. تنها تفاوت این است که آنها حاوی کلمات بیشتری هستند. با کلمات کلیدی طولانی، شما این شانس را دارید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را همراه با سایر کلمات کلیدی مرتبط، عمومییا مارک دار بگنجانید.
لنگرهای دم بلند میتوانند شامل زیرعنوان یا سرفصل های پیوند باشند. اما، مواقعی وجود دارد که نویسندگان محتوا به یک جمله کامل لینک میدهند. اگرچه نوشتن لنگرهای دم بلند بسیار خسته کننده است، اما همچنان میتواند برای سئو مفید باشد.
مثال های انکر تکست دم بلند
7- انکرتکست های ترکیبی
مثالهای انکرتکست “کلیدواژه + نام تجاری”
8- انکر تکست LSI
متن یا عبارات جزئی مطابقت با متن انکر تکست شامل یک کلمه کلیدی برای یک صفحه خاص اما بدون هیچ گونه محلی سازی است. این کلمات حاوی عباراتی هستند که کلمات کلیدی را پوشش می دهد و کلمات کلیدی را طولانی می کند. به عنوان مثال ‘تنظیم شمارش لینک خود” شما را به صفحه ای در شمارش لینک می رساند.
تاثیر انکرتکست در رتبه بندی سایت در گوگل
متن لنگر غنی از کلمات کلیدی مدتهاست که بهترین روش سئو بوده است. زیرا این روشی برای سیگنال دادن به موتورهای جستجو در مورد نوع صفحه ای است که پیوند شما به آن اشاره میکند. بسیاری معتقدند که این اطلاعات نقش مهمیدر رتبه بندی صفحه در نتایج جستجو دارد.
اعتقاد بر این است که متن لنگر یک عامل رتبه بندی است به این معنا که به موتورهای جستجو کمک میکند URLها را با کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خاص مرتبط کنند. اهمیت متن لنگر به کاری که موتورهای جستجو میتوانند با آن انجام دهند محدود نمیشود. همچنین برای ارائه یک تجربه کاربری خوب از طریق افزایش دسترسی به وب سایت ضروری است.
تکنیکهای بهینهسازی روی صفحه که تجربه کاربر را بهبود میبخشند، با رتبهبندی جستجو همبستگی مثبت دارند، که دلیل دیگری برای مشاهده متن لنگر به عنوان یک فاکتور رتبهبندی برتر است.
⇐ یک قانون کلی خوب در مورد بهینه سازی وب سایتها این است که سئو از تجربه کاربری پیروی میکند ⇒
هنگامیکه یک وب سایت برای ارائه بهترین تجربه برای بازدیدکنندگان انسانی ساخته میشود، در نتیجه اغلب برای موتورهای جستجو بهینه میشود. این همیشه درست نیست، اما خواهید فهمید که برای متن لنگر صادق است.
با وجود بسیاری از گزینه های مختلف برای SEO، ممکن است به متن لنگر توجه نکنید. متن لنگر میتواند از نظر ارزش ناچیز به نظر برسد. به همین دلیل است که برخی از افراد فکر استفاده از آن را نمیکنند. ما میخواهیم توضیح دهیم که چرا این یک خطای مهم است.
کاری که میخواهید انجام دهید استفاده از کلمات پرکننده و سایر ترفندهای برای تغییر این کلمات کلیدی است. مترادف نمونه خوبی از چنین ترفندی است. به لطف نمایه سازی معنایی نهفته، گوگل قادر است ارتباط متن لنگر را با یک موضوع تشخیص دهد حتی اگر از یک دقیق استفاده نکند.
پيشنهاد وب رمز:
چگونه انکرتکست را برای سئو بهینه کنیم؟
1- ساده و مشخص هستند.
لنگرها را کوتاه و توصیفی و ساده نگه دارید. این کار برای کاربران بهتر است و به طور مختصرتر توضیح میدهد که صفحه مقصد در مورد چیست. یک استثنا ممکن است این باشد که به مقاله ای با استفاده از عنوان به عنوان متن پیوند دهید.
2- مرتبط با لینک هدف هستند.
وقتی صحبت از سئو در شیوه های پیوند دادن شما به میان میآید، مرتبط بودن در رتبه بندی گوگل و در فهرست بالایی قرار دارد. این بدان معناست که متن لنگر شما باید کلمات و عباراتی باشد که دقیقاً با موضوع پیوند تعبیه شده شما مطابقت داشته باشد.
به عنوان مثال، شرکتی را اداره میکنید که خدماتی را به کارهای کوچک ارائه میدهد ارائه میدهد. اگر میتوانید بازدیدکنندگان سایت شما را به پست وبلاگی که در مورد محتوای ایجاد شده شناسایی کردهاید، یک پیوند اضافه کنید که در صورت کلیک روی آن لینک به صفحه مربوطه ریدایرکت شوند. جهت اطلاع از این که اینجا کلیک نمایید
در آن پیوند، باید یک کلمه یا عبارت را به عنوان متن لنگر مرتبط با وبلاگ خود انتخاب کنید. در غیر این صورت، گوگل آن لینک را پنالتی میکند و به احتمال زیاد سایت شما را جریمه میکند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد 7 اشتباه در جستجوی کلمات کلیدی اینجا کلیک نمایید.
ردیابی نحوه استفاده از متن های لنگر در سایت شما تلاش میکند، اما این تنها راه برای آزمایش تأثیر آنها بر سئوی سایت شما در طول زمان است. برای شروع ردیابی انواع انکر تکستهایی که استفاده میکنید، توصیه میکنم از ابزار استفاده کنید. این ابزار از شما میخواهد جزئیات مختلفی را در مورد محتوای خود، از جمله URL، عنوان صفحه، نام تجاری و کلمات کلیدی وارد کنید.
پيشنهاد وب رمز:
3- چگالی کلیدواژههای آنها کم است.
اطمینان حاصل کنید که متن لنگر شما از نظر متنی با جمله و همچنین صفحه مقصد مرتبط است. همچنین تعداد و چگالی آنها در صفحه مناسب میباشد. اگرچه زمینه آنها شبیه ارتباط و هدف است، اما به اندازه کافی منحصر به فرد است که بتوان آن را جداگانه ذکر کرد.
پتنت گوگل با عنوان “رتبه بندی بر اساس زمینه های مرجع” نشان میدهد که گوگل ممکن است متن اطراف را برای درک صفحه مقصد ارزیابی کند. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام درج متن لنگر، مطمئن شوید که متن اطراف سرنخ های متنی اضافی برای محتوای صفحه پیوند داده شده ارائه میدهد.
4- از نوع نامشخص (Generic) نیستند.
همچنین از عباراتی مانند «اینجا را کلیک کنید» یا «این صفحه» و… بپرهیزید و سعی نمایید متنهای مرتبط را جایگزین نمایید. یکی دیگر از بهترین روش های سئو متن لنگر این است که مطمئن شوید متن پیوند به طور طبیعی خوانده میشود. کلمه کلیدی باید درون جمله جریان داشته باشد و برای خواننده معنا پیدا کند. اگر به نظر میرسد نابجا است، آن را انجام ندهید. در اینجا یک مثال است که من اغلب میبینم:
و سئوی سایت توسط آنها یک راه عالی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر است. تصور کنید لینک به یک وب سایت شرکت SEO در وب رمز اشاره میکند. هدف، ارتباط و زمینه همگی خوب هستند. اما اگر به جای آن از کلمه “اینجا کلیک کنید” استفاده میشد، قطعا خوشایند نبود.
گوگل به طور مداوم اعلام کرده است که ابتدا به خصوص یا تصویری باید برای کاربران و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو ایجاد شود.
پيشنهاد وب رمز:
تفاوت انکرتکست در لینک سازی داخلی و بک لینک
مهم تربن نکته ای که باید به آن توجه کنید، شماست. در ، بک لینکها یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی در الگوریتم گوگل هستند. پیوندهای دامنههای با کیفیت بسیار بیشتر از پیوندهای وبسایتهای با کیفیت پایین به ایجاد اعتبار و اعتبار کمک میکنند. در نتیجه، آنها به شما کمک میکنند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و رتبه بالاتری کسب کنید.
با این حال، پیوندها فقط در امتداد سیگنال های قدرت منتقل نمیشوند. آنها همچنین اطلاعات حیاتی مانند هدف، زمینه و ارتباط را از یک صفحه وب به صفحه دیگر از طریق متن لنگر منتقل میکنند. این به موتورهای جستجو کمک میکند تا بفهمند یک صفحه درباره چیست و چگونه با صفحات دیگر در نمودار پیوند ارتباط دارد.
به عنوان مثال، یک صفحه وب در مورد لینک های بازاریابی محتوا به مقاله خود در مورد انواع مختلف بازاریابی محتوا با آن لنگر تصور کنید. آن لنگر متن ارتباط موضعی بین آن دو صفحه را برای موتورهای جستجو تقویت میکند.
مورد دوم: تنوع استفاده از انکرتکست
در بیشتر موارد، شما انکرتکست را برای بک لینکها کنترل نمیکنید، بنابراین آنها تمایل دارند از زبان طبیعی تری استفاده کنند. با این حال، اگر به طور فعال پیوندهایی را در مقیاس ایجاد میکنید، در مورد نحوه و تعداد استفاده از لنگرها بسیار مراقب باشید تا از بالا بردن احتمال پنالتی Google جلوگیری کنید.
برای مثال برای صفحه ای با عنوان “” بهتر است از انکرتکستهایی مانند: نمونه کار سئو، نمونه کارهای سئو، نمونه کار بهینه سازی سایت و … استفاده کنید.
پیوندهای داخلی در سایت مانند بک لینکها رتبه صفحه را به وب سایت شما اضافه نمیکنند. با این حال، آنها به انتقال قدرت موجود در سایت شما کمک میکنند. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، پیوندهای داخلی نیز از قدرت متن لنگر برای کمک به موتورهای جستجو برای درک ارتباط بین صفحات در وب سایت شما استفاده میکنند.
بهترین بخش پیوند داخلی این است که شما انکر تکست را کنترل میکنید. این بدان معناست که میتوانید هر بار که به صفحات خاصی پیوند میدهید، کلمات را تغییر دهید تا ارتباط و زمینه را به حداکثر برسانید که روی سایت نیز تاثیرگذار است.
مورد سوم: میزان تاثیر آن در سئو سایت
متن لنگر مطابقت دقیق دقیقاً با کلمه کلیدی که صفحه خود را برای رتبه بندی بهینه کرده اید مطابقت دارد. در اینجا یک مثال است:
وب رمز میتواند به شما در ایجاد یک جامع کمک کند.
لنگرهای غنی از کلمات کلیدی مانند این فوق العاده قدرتمند هستند، اما در موقعیت های خاص نیز خطرناک هستند. این یکی از موضوعات بحث برانگیز در صنعت سئو به دلیل تفسیر نادرست است.
اولاً، گوگل بیان میکند که ما باید از لنگر پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنیم. با این حال، آنها همچنین بیان میکنند که باید از لنگرهای کوتاه و توصیفی استفاده کنیم. این ممکن است متناقض به نظر برسد، اما من معتقدم منظور گوگل در راستای بهبود این است که ما نباید کلمات کلیدی را به طور غیر طبیعی در متن پیوند قرار دهیم.
ثانیاً، Google متن لنگر بیش از حد بهینه شده را دستکاری میبیند، زیرا اغلب غیرطبیعی است و نشان میدهد که شما ممکن است پیوندها را ایجاد کرده باشید. در واقع، این همان چیزی است که بهروزرسانی پنگوئن گوگل در سال 2012 به طور خاص به دنبال آن بود.
https://sepidacademy.com/ منابع: