خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تشک های بادی در کارخانه های بزرگ Intex و Bestway ساخته می شوند و توسط آژانس Intex یعنی شرکت Intex Land در تهران خریداری و فروخته می شوند. علاوه بر تخت های بادی ، این کارخانه ها تولید محصولات دیگر بادی را نیز آغاز کرده اند. این موارد شامل: تختخواب های بادی ، قایق های بادی ، کاناپه های بادی ، وان های بادی ، استخرهای بادی ، استخرهای پیش ساخته ، قلعه بادی بچه ها ، چادر بازی کودکان و تختخواب های آبی ، همه از بدنه PVC است.

تختخواب بادی Intex را در ایران خریداری کنید

تشک های بادی 2 نفره و تشک های بادی 1 نفره محصولاتی است که از بدنه PVC با سطح برزنت مخملی ، جیر یا نرم تهیه شده است و همه آنها ضد عرق و کاملاً پزشکی و دلپذیر هستند و نمونه های مختلف و متنوعی برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان دارند. .
قیمت خرید تشک های هوای دو نفره و یک نفره با برند اینتکس و بسته بودن آن به اندازه ، ارتفاع ، نوع مواد ، بالش ، پمپ باد و پشت آن مربوط می شود که به نفع آن و قیمت مدل های کودک مزیتی می بخشد. و نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستند.
از تختخواب های بادی Mark Intex و کمد های جدید و قدیمی وی می توان برای استفاده دائمی و یک شبه استفاده کرد که وظیفه وزن آنها زیاد است .با استفاده از این تختخواب های بادی 2 نفره و 1 نفره می توانید از آنها به عنوان تختخواب بادی استفاده کنید. هیچ محدودیتی در استفاده و استفاده وجود ندارد و باید در مورد اشیاء تیز که به آنها اصابت نمی شود احتیاط کنید.

خواب

آیا می توان تخت بادی Intex را در ایران خریداری کرد؟

در بازار ایران تمامی مدلهای دو شرکت اینتکس و انواع 2 و 1 نفر وی وجود دارد که می توانید به راحتی از طریق وب سایت Intex Land خریداری کنید که گرانتر از تخت های بادی معمولی و سنگین فلز و چوب است. آنها بسیار ارزان تر هستند و می توانند توسط یک نفر حمل شوند تا بتوانید از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
تشک های پزشکی بادی و راحت تورم این فروشندگان اینتکس بسیار راحت هستند و با خرید آنها خواب راحت تر و راحت تری خواهید داشت زیرا مواد آنها از پی وی سی ساخته شده و سطح آنها با جیر ، مخملی و برزنت پوشانده شده است و کاملاً ضد عرق و نرم ، ابریشمی مصنوعی یا ابریشمی است مشتری هوای زیر بدن را توزیع می کند و بدین ترتیب بدن را از نظر پزشکی و استاندارد از نظر ارگونومیک حفظ می کند و به همین دلیل برای سالمندان و پزشکان بی تحرک تختخواب بادی توصیه می شود.

پمپ هوا با تورم داخلی

تختخواب های بادی Intex ، 2 نفره و سه نفره ، دارای پمپ هوای برقی هستند که بر روی بدنه نصب شده و دو حالته هستند ، به این معنی که هوا آن را با یک سوئیچ سبک در 3 تا 5 دقیقه پر می کند. در همان زمان ، باد آن را می بارد ، و شما مجبور نیستید آن را مجبور به خالی کردن آن کنید.

خواب

عمر و دوام تخت های بادی چقدر است؟

تختخواب یا گهواره های قابل تورم برای بزرگسالان ، بوتیک Intexland با بچه های مخملی و جیر جیر ، بدنه پمپ و پمپ ، ارتفاعات بلند و پائین دارای طول عمر حدود 5 تا 7 سال است و در صورت استفاده صحیح و مراقبت از آن می تواند برای عمر طولانی استفاده شود. آنها چیزی دارند ، اما اگر چیزی را دیدند و به هر دلیلی آن را پاره کردند ، می توانند با چسب تعمیرات Intex و روکش بستر هوا آن را تعمیر و ترمیم کنند.
شرکت Intex Land ، تنها نماینده Intex تهران و توزیع کننده این تشک ها ، اقدام به واردات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران کرده و آنها را با قیمت اولیه و تخفیف به هموطنان عزیز می فروشد. از آنها در خانه ، محل کار و تور استفاده کنید.
مواردی که باید در هنگام استفاده از تخت های بادی به خاطر بسپارید:
1. تخت بادی Intex را در سواچ و تخت نصب و استفاده کنید.
2. هنگام پر کردن روی تختها ننشینید.
۳- می توانید از سطح صاف بر روی آنها استفاده کنید تا آنها را تغییر دهید.
4- از قرار دادن پودر کودک روی آنها بدون آسیب رساندن به الیاف داخلی آنها خودداری کنید.
5- به محض تغییر صدای پمپ ، آن را از برق جدا کنید ، به این معنی که فضای بستر هوا پر است.
6. تخت های بادی را در نزدیکی تجهیزات گرمایش نصب نکنید.
7. فقط در صورت اشک یا سوراخ از چسب تعمیر Intex استفاده کنید.

خواب

راحتی خرید تختخواب بادی Intex

تخت های بادی سبک ، جمع و جور هستند و نیازی به فریم ندارند و قابل نصب در فرش ، فرش ، چینی ، بسته و غیره می باشند زیرا کف صاف و بدون پایه است ، بیشتر این محصولات منجر به تنظیم آنها با سایر لوازم خانگی ، از مدل های دو نفره گرفته تا تحمل وزن 200 می شوند. مدل های 300 کیلوگرمی و تک صندلی از 100 تا 140 کیلوگرم متغیر است که بسیار عالی است.

بهترین تختخواب های بادی Intex و کمد وی

تخت های یک نفره و یک نفره برای بزرگسالان و کودکان ، همگی از موادی ساخته شده اند که از نظر طول ، عرض و ارتفاع متفاوت است.قبل و کیفیت آن زیاد است زیرا پل های داخلی آنها نیز بلند است. تختخواب های بادی قابل تاشو هستند و می توانند خالی ، تاشو ، تاشو و ذخیره شده در یک کیسه بسته بندی شده کارخانه یا در جای دیگری حمل شوند.
هنگام خرید تختخواب بادی Intex در ایران ، توجه داشته باشید که کد 5 رقمی در زیر جعبه قرار داده شده است ، و در مرورگرهای گوگل ، شما باید با همان نگاه و مشخصات ، عکس آن محصول را جستجو کنید. اطمینان حاصل کنید که اصلی و اصلی آن است ، اما این بارکد نیز روی بدنه خود دارای تخت های بادی است.

تختخواب هوا داخل ماشین

همچنین یک صندلی مبل بادی در پشت صندلی عقب اتومبیل و پشت اتومبیل شما وجود دارد تا بتواند اتاق راحتی و براق خود را با هر الگویی مانند سواری و شاسی بلند برای مسافرت راحت کند. بزرگسالان و کودکان در هنگام خستگی و خواب آلودگی می خوابند و استراحت می کنند این تختخواب هوای ماشین دارای یک پمپ هوای سبک با عملکرد دوگانه ، بالش هوا ، کیف مراقبت و چسب تعمیر است که کاملاً بسته بندی شده است و نباید هیچ کدام از آنها را بسته بندی کند. تجهیزات را با قیمتی متفاوت خریداری کنید.

خواب

توجه داشته باشید که تخت های یک نفره و یک نفره Intex از ارتفاعات بالایی برخوردار هستند و شما نمی توانید از آنها در چادرهای مسافرتی استفاده کنید زیرا به ارتفاع و فضای زیادی احتیاج دارند و بهتر است برای این منظور از تخت های هوایی استفاده کنید. از سایت های Intexland با سطح پایین خریداری کنید.

روش ترمیم تختخواب بادی با محتوا و بسته شدن وی

تشک های بادی از بدنه ای ضخیم و بادوام برخوردار هستند اما نسبت به مواد سخت و برنده حساس هستند و با ضربه زدن به آنها می توان پاره یا سوراخ کرد. سفارش این است:
اگر محل نشت را با دستان مرطوب و مرطوب پیدا نکردید ، کل فضای بستر هوا را به سمت پایین ، کنار هم و بالای آن بکشید تا هوا احساس شود ، سپس مکان مورد نظر را علامت بزنید. در مرحله بعد ، تشک و پچ را با چسب مایع خیس کنید. و آن را روی ناحیه سوراخ شده قرار دهید ، سپس از یک سطح صاف مانند کتاب روی آن استفاده کنید و حدود 5 کیلوگرم وزن آن را حدود 3 ساعت وزن دهید تا کاملاً فشرده شود ، بنابراین بستر تورم شما کاملاً ثابت و است. مانند روز اول خرید از آن استفاده کنید.

یک تخت با تورم Intex بخرید

برای خرید تشک بادی Intex در ایران و انواع تشک های بادی در مدل های پزشکی 2 نفره و 1 نفره ، می توانید به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir و یا با شماره دفتر مراجعه کنید. برای فروش با این شرکت با شماره 021-44204854 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا