دست خالی ربیعی مقابل تراکتور در خط دفاع

تراکت | راکت

سرمربی مس رفسنجان می گوید به دلیل مصدومیت و محرومیت با کمبود نفر در خط دفاعی مواجه است.

به گزارش مخبران، تراکتورسازی و مس رفسنجان فردا (دوشنبه) در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان با توجه به تداخل پروازی تیمش در نشست خبری تبریز، درباره این بازی به صورت آنلاین صحبت کرد.

ربیعی در خصوص بازی با تراکتورسازی در کمتر از 10 روز گفت: قبل از بازی قبلی گفته ام تراکتور تیم خوبی بود و هواداران پرشور داشت. این باشگاه بازیکنان و کادر فنی واقعی و خوبی دارد. این کار ما را سخت تر می کند. ما نقش مهمی از بازیکنانمان در این بازی نداریم، به خصوص خط دفاعی مان.

وی گفت: برنامه ما بسته به شرایط و ریتم مسابقه این است که به تعدادی از بازیکنانمان در بازی استراحت بدهیم و برای تعدادی دیگر فرصت ایجاد کنیم. متأسفانه شاهین توکلی، مسام تیموری، مهدی کیانی، محمد انصاری و آخیل کعبی به دلیل مصدومیت و محرومیت قطعاً کسانی نیستند که ما داریم. متأسفانه مصدومیت ما نقش ما را ندارد.

سرمربی رفسنجان در پایان گفت: ما بازیکنان دفاعی خود را نداریم و برای برخی از بازیکنانمان استراحت می کنیم. من از این کلماتی که می خواهم از تیم دوم استفاده کنم خوشم نمی آید و با آن موافق نیستم زیرا کل کارنامه ما تیم اول است. اما با تمام این اوصاف، سعی می کنیم با برنامه ریزی مناسب فردا را بازی کنیم و میدان را پر کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا