ورزشی

ساپینتو به یک استقلالی آماده‌باش داد

آفتاب‌‌نیوز :

آرش رضاوند بازیکن ۲۹ ساله تیم استقلال که در دیدار برگشت مقابل ذوب‌آهن از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب دیدگی شده بود با زور آمپول و مداوای فشرده توانست در بازی‌های استقلال طی هفته‌های گذشته برای این تیم به میدان برود.

رضاوند بعد از ذوب آهن مقابل آلومینیوم اراک، هوادار، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به میدان رفت. اما او در بازی مقابل پارس جنوبی جم روی نیمکت نشست تا از دقیقه ۷۰ به ترکیب اصلی اضافه شود. رضاوند در آن دیدار جای خود را به مهدی مهدی پور داد که این روز‌ها از سوی سرمربی استقلال آماده‌باش گرفته است.

به نظر می‌رسد شرایط حساس بازی جام حذفی در مرحله نیمه نهایی سرمربی پرتغالی استقلال را بر آن داشته تا بهترین نفراتش را در بهترین شرایط به بازی استقلال مقابل نساجی برساند. مسابقه حساسی که قرار است در تاریخ سوم خرداد ماه سال جاری برگزار شود.

از اردوی آبی‌پوشان مطلع شدیم مهدی مهدی پور که در بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم ۷۰ دقیقه در ترکیب استقلال بازی کرد و عملکردش هم پس از مدت‌ها فیکس شدن قابل قبول بوده این روز‌ها خود را برای حضور دوباره در ترکیب اصلی آماده می‌کند تا در مصاف مس رفسنجان از ابتدا به جای آرش رضاوند به میدان برود. ساپینتو به او گفته خودش را گرم کند تا در رفسنجان با قدرت به میدان برود.

ناگفته نماند؛ کادر پزشکی تیم استقلال به ساپینتو قول داده تلاشش را به کار ببندد تا رضاوند برای بازی در رفسنجان هم آماده شود، اما باید دید آیا ساپینتو درباره این بازیکن ریسک می‌کند یا نه!

دکمه بازگشت به بالا