سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

واکس | واکسن

به گفته سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سالروز ولادت امام حسین (ع) و تبریک به خاطر رونمایی از سیستم های جدید بیمارستانی سیار متخصص در حفاظت زیستی نازا با روش کرونا ، روز سپاه پاسداران ، آنها گفتند: امدادگران نیز ، و من آنها را می بوسم دست های شخصی

نمکی گفت: “یک سال از مدیریت تاج و روزهای بسیار دشواری که ما در کمبود معیشت و کمبود ارز و محدودیت های واقعی و ظالمانه بودیم می گذرد. ​​ما از مرگ و میرها ، از جمله محدودیت های کشورها ناراحت هستیم.

وی گفت: امروز به لطف خدا و وحدت ملی ایران اسلامی ، ما به یکی از پرافتخارترین کشورها در زمینه مقابله با این ویروس تبدیل شده ایم و کشته های ما هنوز دو رقمی است. – رفتن به سمت شمار کشته شدگان .

وزیر بهداشت گفت: “به عنوان آخرین سخنان من در سال 1999 ، باید بگویم که رمز مقابله با این آفت زنان لطف خداوند برای مردم مومن ، صادق و انقلابی است. و خداوند مردم شریف ما را در این شرایط تنها نگذاشت “

نمکی ادامه داد: تا زمانی که نماز نیمه شب مادر شهید و نخاع نخاع در هم می شکند ، هیچ آسیبی به خاک نمی رساند. همچنین بدون حمایت ، راهنمایی و مشاهدات مقام معظم رهبری ، من و همکارانم نمی توانستیم این فضا را مدیریت کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها اظهار داشتند كه تمام اصول ستاد سپاه ملی مطابقت دارد و من آنها را دنبال خواهم كرد. همچنین حضور پرقدرت نیروهای مسلح در این روزها به ما بسیار کمک کرده و ما را برانگیخته و آرام کرده است.

تجربه سالها حفاظت مقدس رمز موفقیت ما در بحران کرونا بود

وزیر بهداشت تأکید کرد: حضور سردار سلامی در روزهای ابتدایی کرونا مرا تشویق کرد. ما در مدت 50 روز 60 درصد مرگ خود را کاهش داده ایم و در کمتر از دو ماه توانسته ایم از واردکننده به دستگاه تنفس مصنوعی ، ماسک و غیره به تولیدکننده و صادر کننده تبدیل شویم ، در هیچ کجای دنیا آمار مشاهده نمی شود.

نمکی گفت: “ما علاوه بر بلایای طبیعی مکرر ، دشمنان قسم خورده و ویروس های جدیدی نیز داریم و این روزهای سخت را نیز تجربه کرده ایم.” یکی دیگر از جنبه های موفقیت ما در بحران کرونا ، به دست آوردن سالها تجربه در زمینه حفاظت مقدس است که با اقدامات بسیجی مانند توانسته ایم از پس آن برآییم. ابتدا سنگرهایی را علیه ویروس ایجاد کردیم و سپس با بهترین تجهیزات به نام سردار شهید قاسم سلیمانی به جنگ این ویروس رفتیم.

وی گفت: “رمز موفقیت ما بحران مالی در بحران کرونا و حمایت از افرادی است که به ما در حل مشکلات مالی کمک کرده اند.” همچنین ، سبک مدیریت جهادی افسران در رهبری در کنترل بیماری بسیار م effectiveثر است.

واکسن “سپند” وزارت دفاع روز سه شنبه رونمایی می شود

وزیر بهداشت گفت: در سیستم بهداشتی ، وقتی برادرانم در سپاه می خواهند یک بیمارستان سیار با تمام تجهیزات لازم برای تکریم مردم تهیه کنند ، من تشویق می شوم.

نمکی گفت: من در مورد واکسن حرف های زیادی برای گفتن دارم و صبح روز سه شنبه این هفته ، وزارت دفاع تعدادی از واکسن های ویروس کرونا ویروس ملی ، یعنی واکسن سپند را رونمایی می کند تا مردم جهان از افتخارات ما آگاه شوند. و پیشرفت

وی گفت: ما به عنوان سربازان در سیستم بهداشت از این برادری با فرماندهان و نگهبانانی که همیشه در سیل ، زلزله و جنگ به مردم خدمت می کنند خوشحالیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا