هدایت حرفه‌ای نکونام فولاد را در رده‌بندی جهانی موفق کرد

گرشاسبی: هدایت حرفه ای فولاد توسط نکونام فولاد در رنکینگ جهانی موفق بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان کسب عنوان بهترین تیم ایران در رنکینگ جهانی را حاصل تلاش تمامی اعضای تیم بزرگسالان و هدایت حرفه ای جواد نکونام دانست.

به گزارش خبرگزاری مخبران؛ حمیدریا گرشاسبی با تبریک این موفقیت به هواداران فولاد خوزستان گفت: همانطور که می بینیم تیم فولاد با وجود چالش های ایجاد شده در ابتدای رقابت های لیگ اکنون در حال شکوفایی است و به گفته کارشناسان فوتبال کشور جایگاه قابل قبولی در مسابقات دارد. “

گرشبی ادامه داد: من همیشه به اصل “پایان آسان” اعتقاد دارم و این را در تیم خود می بینم. شرایط تیم با بسته بودن پنجره در شروع مسابقات سخت بود اما با پشتکار تیم، با لطف خداوند و حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان موانع رفع شد و با مربیگری جواد نکونام تیم فولاد در قالب یک تیم حرفه ای با شخصیت حرفه ای تشکیل می شود.

اینکه فولاد توانسته به عنوان دومین تیم ارزان قیمت غرب آسیا به رتبه هشتم برسد و تیم برتر ایران و دهم در رنکینگ جهانی آسیا باشد نشان از تلاش و اصول انسجام و حرفه ای بودن اعضای تیم دارد. همه ارکان تیم

مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان گفت: به حرف هواداران پرشور و متعصب فولاد خوزستان گوش می کنم اگر بازی شنبه مقابل استقلال در حضور جمعیت برگزار شود با حضور در ورزشگاه و آوردن انرژی مثبت تیم، زمینه را برای تشکیل پیروزی فولاد فراهم کنید. تشویق مشتاقانه شما قطعاً روحیه کارکنان و تیم را تقویت می کند.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا