علمی و پزشکی

آخرین وضعیت تست بالینی واکسن «کووپارس» /تزریق واکسن به بیمارانی دیابتی و فشارخونی

کوپر ، سخنگوی پروژه واکسن کارآزمایی بالینی موسسه رپ ، آخرین اخبار مرحله دوم مطالعه کارآزمایی بالینی واکسن را توصیف کرد.

در مصاحبه ای با مخبران ، دکتر محمد حسین فلاح مهرآبادی وی با بیان اینکه مرحله دوم آزمایش بالینی واکسن “coparse” از تاریخ 26 ژوئن آغاز شده است گفت: مرحله دوم آزمایش بالینی “واکسن coparse” در دو گروه 250 نفره با 500 داوطلب در حال انجام است و تاکنون حدود 300 نفر افراد اولین واکسن را دریافت کرده اند و حدود 15 نفر دوز دوم را دریافت کرده اند و ما امیدواریم که در طی دو هفته آینده همه 500 نفر تزریق شوند.

وی گفت: خوشبختانه هیچ عارضه خاصی نداریم که بتواند در مطالعه مشکل ایجاد کند ، همانطور که در مرحله اول آزمایش بالینی وجود دارد و برای ایمنی زایی ، ما روز 35 غذا ارسال می کنیم و دوز دوم را بعد از دوز اول تجویز می کنیم در واقع ، دوز دوم واکسن 14 روز پس از تزریق است. و می توان گفت که نتایج برای 150 داوطلب دولت shadha ارسال می شود تا بتوانیم اجازه ورود به مرحله سوم را بدست آوریم.

Falla ادامه داد: تجزیه و تحلیل ما بر اساس تزریق دوز دوم است ؛ زیرا ما ایمنی لازم را بعد از تزریق دوم و سومین دوز تنفس داریم ، خطر ابتلا به ویروس را کاهش می دهیم و 14 روز پس از تزریق دوز دوم ، ایجاد مورد نظر ایمنی

در این مرحله از مطالعه ، وی خاطرنشان کرد که این واکسن باید در افرادی که دیابت کنترل شده یا فشار خون بالا دارند کنترل شود. وی گفت: “این افراد مانند سایر داوطلبان واکسینه شده اند و تاکنون” هیچ مشکل خاصی پیدا نکرده اند. ” از طرف دیگر ، در این مرحله افراد 75 ساله ای را نیز شامل شدیم که مشکل خاصی مشاهده نکردند.

وی گفت: “براساس نتایج مرحله دوم ، سازمان غذا و زشت ممکن است تصمیم بگیرد که مجوز داوطلبانه صادر کند.” با اتمام مرحله سوم تجزیه و تحلیل موقت ، مجوز استفاده اضطراری نیز صادر می شود.

سخنگوی پروژه آزمایش بالینی واکسن CoPARS سازمان سازش گفت: “ما در حال برنامه ریزی هستیم که مرحله سوم را با 20،000 تا 30،000 داوطلب در اوایل ماه اوت آغاز کنیم.”

وی در پاسخ به این س ifال که آیا واکسن کوپار در مقطعی از مطالعه می تواند به افراد زیر 18 سال تزریق شود ، گفت: این محدوده سنی چطور؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا