علمی و پزشکیمطالب برتر

آشنایی با کپسول کوئرس پلاس نوتراکس

کپسول کوئرس پلاس نوتراکس 30 عددی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد برای کمک به کاهش آلرژی و التهاب می باشد که در متن زیر به اطلاعات بیش تری در این باره اشاره شده است. موضوع التهاب اخیراً در همه جا مطرح شده است و این تبلیغات دلیل خوبی دارد. اتخاذ یک رژیم غذایی ضد التهابی و سبک زندگی نه تنها می تواند التهاب مزمن را کاهش دهد تا به شما کمک کند سالم بمانید و پیری را کاهش دهید، بلکه تحقیقات نشان می دهد که می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت، زوال عقل، بیماری آلزایمر، بیماری های خود ایمنی، درد مفاصل را کاهش دهد.

هر روز یک سالاد بخورید. یک یا دو بسته سبزی برگدار را در دست داشته باشید تا در کیسه ناهار یا بشقاب شام خود بیاندازید. خوردن روزانه یک فنجان سبزیجات برگدار – مانند اسفناج بچه، آروگولا، کلم پیچ یا کاهو – یکی از مفیدترین عادات غذایی است که می توانید اتخاذ کنید. این سبزی های برگ دار به لطف آنتی اکسیدان ها و ترکیبات زیست فعالی که التهاب را کاهش می دهند و از ایجاد التهاب جدید توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند، یک ضربه دوگانه ضد التهابی ارائه می دهند. از گرسنگی بپرهیزید.

از ماشین خودکار و نوشیدنی‌ های قهوه شیرین صرف نظر کنید و به جای آن یک میان وعده غنی از فیبر با کمی پروتئین مانند تکه ‌های سیب و کره بادام‌ زمینی، سبزیجات خام و هوموس یا چند حبه بادام و پنیر را انتخاب کنید. دلیل آن این است که خوردن یک میان وعده متعادل بدون قند افزوده و کربوهیدرات های تصفیه شده کلیدی برای حفظ قند خون در پارامترهای طبیعی است که به نوبه خود به شما کمک می کند از هوس، گرسنگی و تحریک پذیری جلوگیری کنید. این نه تنها برای اطرافیانتان مفیدتر است، بلکه اجتناب از اوج و افت قند خون نیز از التهاب در بدن که می‌تواند منجر به چاقی، دیابت نوع 2 و بیماری قلبی شود، جلوگیری می ‌کند.

به دنبال راه هایی برای اضافه کردن کمی سیر یا ادویه در هنگام پختن شام باشید. به نظر می رسد ادویه های معطر و تند پتانسیل تشدید التهاب را دارند، اما تحقیقات نشان می دهد که آنها در واقع برعکس عمل می کنند. در واقع، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ترکیب سیر، یا گیاهان و ادویه ‌هایی مانند زردچوبه، رزماری، دارچین، زیره، زنجبیل و شنبلیله، التهاب را کاهش می‌دهد. در این متن به معرفی یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد برای کمک به کاهش میزان التهاب های موجود در بدن پرداخته شده است که کپسول کوئرس پلاس نوتراکس 30 عددی نامیده می شود.

Getting to know Querce Plus Nutrax capsules

با کپسول کوئرس پلاس نوتراکس 30 عددی بیشتر آشنا شویم

کپسول کوئرس از جمله یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد می باشد که می توانند از آن برای کمک به تسکین التهاب ها و سایر دردهای موجود در بدن خود کمک های بسیار مؤٍثر و مفیدی نمایند. محصول موردنظر سرشار از فراورده طبیعی کوئرستین پلاس بوده که دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و می تواند علائم و نشانه های ناشی از انواع آلرژی و التهابات را بهبود دهد. لازم است ذکر کنیم که محصول موردنظر فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هر گونه شیرین کننده و مواد نگهدارنده دیگری می باشد که افراد می توانند با استفاده از آن به بهبود علائم آلرژی در خود کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نمایند.

پس می توان بیان کرد که کاهش التهابات و هم چنین آزادسازی ترکیبات هیستامین در واکنش های حساسیتی از مهم ترین ویژگی های استفاده از محصول موردنظر می باشد. محصول مورد بررسی ما در این متن، مکملی از نوع کپسول و از گروه آسم آلرژی می باشد که برای استفاده عموم افراد اعم از بزرگسالان زن و مرد مجاز می باشد. با توجه به اهمیت بسیار بالای محصول موردنظر، در ادامه داروخانه در شهریار  به بررسی و ارائه اطلاعات بیش تری در مورد آن و مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده آن پرداخته می شود.

ویژگی های کپسول کوئرس پلاس نوتراکس 30 عددی

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات استفاده از مکمل موردنظر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل موردنظر محصولی از نوع کپسول و از گروه آسم و آلرژی و هم چنین مورد استفاده عموم افراد اعم از زنان و مردان؛
  • محصولی بسیار مؤثر و مهم برای کمک به کاهش در میزان التهاب ها و هم چنین بهبود علائم آلرژی؛
  • محصولی بسیار مقوی برای کمک به کاهش التهاب ها و آزادسازی ترکیبات هیستامین در واکنش های حساسیتی؛
  • محصولی سرشار از فراورده های طبیعی کوئرستین پلاس؛
  • مکملی همراه با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی؛
  • محصولی بسیار مهم در جهت کمک به بهبود علائم انواع آلرژی و التهابات؛
  • محصولی بسیار مؤثر و فاقد هر گونه سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هر گونه مواد شیرین کننده و نگهدارنده؛

هشدارهایی درباره استفاده از کپسول کوئرس پلاس نوتراکس 30 عددی

از مهم ترین هشدارها و نکاتی که افراد باید در مصرف مکمل موردنظر به آن توجه داشته باشند را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زنان باردار و یا شیرده مجاز به استفاده از این مکمل نمی باشند.
  • استفاده از این مکمل برای مصرف کودکان مجاز نمی باشد.
  • در صورتی که افراد به هر کدام از اجزا و ترکیبات تشکیل دهنده محصول مورد بررسی حساسیت داشته باشند باید از مصرف آن خودداری کنند.
  • در صورتی که افراد به بیماری های خاصی از قبیل بیماری های کلیوی مبتلا می باشند باید در مصرف مکمل مورد بررسی احتیاط کرده و با تجویز پزشک خود از این محصول استفاده کنند.
  • در صورتی که افراد با استفاده از این مکمل شاهد واکنش های حساسیتی و یا آسمی در خود شدند، باید مصرف محصول موردنظر را قطع کنند.
  • در صورتی که افراد به بیماری هایی از قبیل سرطان سینه مبتلا می باشند و یا در حال استفاده از داروهای شیمی درمانی می باشند، از قبیل داروهای متوتروکسات؛ باید در مصرف مکمل مورد بررسی احتیاط کرده و قبل از مصرف با پزشک خود در این باره مشورت کنند.
  • از آن جایی که محصول موردنظر دارای ریسک خون ریزی در بیماران با مشکلات خون ریزی و یا دریافت کننده داروهای رقیق سازی خون، ضد پلاکت و انعقاد از قبیل وارفارین، هپارین، آسپرین و کلوپیدوگرول می باشد، بنابراین باید استفاده از این محصول با احتیاط صورت پذیرفته و افراد باید قبل از مصرف آن با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند.
  • در صورتی که افراد قصد استفاده از کپسول کوئرس مورد بررسی در این متن بیش تر از یک ماه را دارند باید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند.
  • افراد باید در جریان باشند که نباید میزان استفاده از این محصول را بیش تر از تجویز پزشک خود افزایش دهند.
  • در صورتی که افراد قصد انجام عمل جراحی را داشته باشند، باید مصرف این فراورده حداقل دو هفته قبل از انجام جراحی های دندانی و سایر انواع جراحی های دیگر قطع نمایند.
  • محصول مورد بررسی ما در این متن، با برخی از داروها از قبیل داروهای کاهنده فشار خون، آنتی بیوتیک ها، ضد التهاب، غیر استروئیدی، میدازولام و برخی از داروهای شیمی درمانی تداخل دارویی دارد و در صورتی که افراد باید به طور همزمان از این داروها با مکمل مورد بررسی استفاده کنند، باید قبل از مصرف با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند.
  • لازم به ذکر است که در صورتی که فرد به طور همزمان از این مکمل و برخی دیگر از مکمل ها و گیاهان رقیق کننده خون چون جینکوبیلوبا، سیر و نخل اره ای استفاده می کنند باید در مصرف مکمل موردنظر احتیاط کرده و قبل از مصرف با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند.
  • در رابطه با عوارض جانبی محصول مورد بررسی باید بیان کرد که عوارض جانبی به ندرتی از مصرف محصول موردنظر دیده شده است که عبارتند از: عوارض گوارشی از قبیل حالت تهوع، اسهال، استفراغ، اختلال مزاج، مدفوع نرم و یا اسهال، درد و تورم معده. عوارض پوستی از قبیل جوش، راش، خارش و سایر التهابات پوستی دیگر. سردرد، سرگیجه، درد پشت، مشکلات تنفسی و داشتن علائمی شبیه سرما خوردگی و هم چنین افزایش ریسک خونریزی به خصوص در بیماران با ناراحتی خونی و با دریافت کننده داروهای رقیق کننده ضد پلاکت و ضد انعقاد خون.
  • افراد باید در جریان باشند که محصول موردنظر را باید در دمای کم تر از 25 درجه سانتی گراد و به دور از نور و رطوبت و تابش مستقیم آفتاب نگهداری کنند.
  • افراد باید در نظر داشته باشند که محصول موردنظر را باید به دور از دسترس کودکان نگهداری کنند.

شیوه مصرف

روزانه 3 بار و هر بار یک عدد کپسول به همراه با یک لیوان آب مصرف شود.

ترکیبات

نام ترکیب مقدار به ازای یک کپسول درصد نیاز روزانه
کوئرستین 200 میلی گرم *
عصاره هسته انگور 50 میلی گرم *

نتیجه گیری

ا ترکیبات کپسول کوئرس پلاس نوتراکس (به ازای 1 کپسول) :

عنوان مقدار نیاز روزانه
Quercetin 200 mg *
50 mg *

شرایط نگهداری

در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد و دور از نور و رطوبت و تابش مستقیم آفتاب و دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

هشدار مصرف

مصرف فرآورده در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می باشد.

– مصرف فراورده برای کودکان مجاز نمی باشد.

– در صورت وجود هر گونه حساسیت به انگور یا ترکیبات آن مصرف فرآورده مجاز نمی باشد.

– در صورت ابتلا به بیماری های کلیوی با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شود.

– در صورت بروز واکنش های حساسیتی و آسمی مصرف فراورده باید قطع و با پزشک مشورت گردد.

– در صورت وجود سرطان سینه و یا مصرف داروهای شیمی درمانی چون متوتروکسات مصرف فرآورده با احتیاط و زیر نظر پزشک معالج انجام گیرد.

– به دلیل افزایش ریسک خونریزی مصرف این فرآورده در بیماران با مشکلات خونریزی و یا دریافت کننده داروهای رقیق سازی خون، ضد پلاکت و انعقاد از جمله وارفارین، هپارین، آسپرین و کلوپیدوگرول با احتیاط و زیر نظر پزشک انجام گیرد. جهت مصرف بیش از یک ماه با پزشک خود مشورت نمایید.

– بیش از میزان توصیه شده استفاده نگردد.

مصرف فرآورده باید حداقل دو هفته قبل از انجام جراحی های دندانی و سایر جراحی ها قطع گردد.

تداخلات دارویی

به دلیل تداخل فراورده با برخی داروها چون کاهنده فشار خون، ضد قند خون، آنتی بیوتیک ها، ضد التهاب غیر استروئیدی، میدازولام و برخی داروهای شیمی درمانی مصرف همزمان این فراورده با احتیاط و زیر نظر پزشک انجام گیرد. مصرف همزمان فراورده با برخی مکمل ها و گیاهان رقیق کننده خون چون جینکوبیلوبا، سیر و نخل اره ای با احتیاط و زیر نظر پزشک صورت گیرد.

عوارض جانبی کوئرس پلاس :

عوارض جانبی فراورده معمولاً به ندرت دیده می شود و شامل موارد زیر می باشد: حساسیت به فراورده یا هر یک از اجزای آن عوارض گوارشی چون تهوع، استفراغ، اختلال مزاج، مدفوع نرم یا اسهال، درد و تورم معده عوارض پوستی چون جوش، راش، خارش و التهابات پوستی سردرد، سرگیجه، درد پشت، مشکلات تنفسی و علائم شبیه سرماخوردگی افزایش ریسک خونریزی بخصوص در بیماران با ناراحتی خونی و با دریافت کننده داروهای رقیق کننده ضد پلاکت و ضد انعقاد خون. هش آلرژی و التهاب پرداخته شده است که کپسول کوئرس پلاس نوتراکس 30 عددی نامیده می شود.

دکمه بازگشت به بالا