بین المللمطالب برتر

آشنایی با خدمات متفاوت بروکر ifc

بروکر ifc

برای ترید جفت ارزها به یک بستر قابل اعتماد نیاز است اما راه‌اندازی تعداد زیادی از بروکرها انتخاب را بسیار سخت کرده‌است. در حال حاضر از آلپاری، ویندزور، آمارکتس و… به‌عنوان بهترین کارگزاری‌ها برای معامله ارزها یاد می‌شود؛ این در شرایطی است که بروکر ifc نیز شرایط مناسبی برای استفاده و سرمایه‌گذاری دارد. این صرافی در سال 1385 راه‌اندازی شده‌است و سابقۀ بلندمدت قابل توجهی به جهت ارائه خدمات دارد، ضمن این‌که کارگزاری آی اف سی جزو مناسب‌ترین بروکرها از نظر رگولاتوری است که تریدرها می‌توانند با آسودگی بیشتری به سرمایه‌گذاری اقدام کنند. حال اجازه دهید در این مقاله به بررسی جوانب مختلف بروکر ifc بپردازیم.

IFC Markets ورود | آی اف سی مارکتز

بررسی اعتبار صرافی ifc

با قاطعیت می‌توان گفت که این بروکر ازجمله معتبرترین کارگزاری‌های حال حاضر است که حتی ایرانی‌ها نیز از خدمات آن استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که از مهم‌ترین دلایل این اتفاق، پشتیبانی از زبان فارسی بوده که البته بروکر ifc دارای خدمات پشتیبانی به 25 زبان زنده دنیاست. دو رگولۀ فوق‌العاده معتبر CySec و همچنین FSA اعتبار این صرافی را افزایش داده‌ است و افرادی که سابقۀ فعالیت در این فارکس را دارند، به‌طور کامل در جریان معتبر بودن این رگوله‌ها هستند. ضمن این‌که شعبۀ اصلی ifc تحت شماره ثبتی 669838 در جزایر ویرجین بریتانیا راه‌اندازی شده که از مجوز BVI برخوردار است.

بررسی پلتفرم‌های معاملاتی کارگزاری آی اف سی

در اکثر بروکرها، پلتفرم‌های متاتریدر 4 و 5 به معامله‌گران ارائه شده‌است اما در بروکر ifc، یک پلتفرم اختصاصی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده‌است که پلتفرم NetTradeX نام دارد. گفتنی است که این پلتفرم دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • امکان ساخت نماد معاملاتی اختصاصی؛
  • امکان قفل کردن معاملات؛
  • استفاده از حداکثر ظرفیت حجم معاملات؛
  • قابلیت استفاده از دستورهای شرطی از سمت سرور؛
  • امکان اجرای اتوماتیک معاملات؛
  • دسترسی به تعداد پنجره‌های بیشتر روی چارت؛
  • امکان استفاده از قابلیت شرطی‌سازی و ارتباط معاملات به یکدیگر؛
  • و… .

بررسی حساب‌های معاملاتی بروکر ifc

معامله‌گران برای این‌که در صرافی ifc به خریدوفروش جفت ارزها اقدام کنند، باید از میان حساب‌های معاملاتی ارائه‌شده، بهترین نوع را انتخاب و نسبت به شارژ حساب اقدام کنند. به‌طورکلی در این بروکر، سه حساب برای پلتفرم‌های مختلف ارائه شده‌است که عبارت‌اند از:

  • حساب‌های پلتفرم ترید ایکس

– استاندارد

حداقل واریز برای این حساب 1000 دلار است و اسپرد به دو صورت ثابت و شناور به ترتیب از 1.8 پیپ و 0.4 پیپ شروع می‌شود. ضمناً حداکثر اهرم در این حساب 200 است.

– مبتدی

در حساب نوع مبتدی پلتفرم بروکر ifc حداقل واریز 1 دلار و حداکثر 5000 دلار است. اسپرد ثابت و شناور این حساب دقیقاً مانند حساب استاندارد این پلتفرم است. اما اهرم ارائه‌شده برای تریدرها 400 است.

  • حساب‌های پلتفرم متاتریدر 4

– استاندارد

برای واریز به این حساب حداقل 1000 دلار نیاز است. اسپرد حساب این پلتفرم نیز فقط به‌صورت ثابت و از 1.8 پیپ در نظر گرفته شده‌است. اهرم حساب استاندارد متاتریدر 4 نیز 200 است.

– مبتدی

این حساب نیاز به 1 دلار واریز برای معامله و فعال‌شدن حساب دارد و حداکثر واریزی نیز 5000 دلار است. اسپرد ثابت این حساب از 1.8 پیپ شروع شده‌ و نهایت اهرم نیز 400 در نظر گرفته شده‌است.

  • حساب‌های پلتفرم متاتریدر 5

– استاندارد

برای معامله در این حساب نیاز به واریز 1000 دلار بوده و اسپرد حساب نیز به‌صورت شناور و از 0.4 پیپ است. دقیقاً مانند دیگر حساب‌های بروکر ifc اهرم 200 برای این حساب ثبت شده‌است.

– مبتدی

حداقل و حداکثر واریزی این حساب به ترتیب 1 و 5000 دلار است. این حساب اسپرد ثابت نداشته و اسپرد شناور از 0.4 پیپ شروع می‌شود. گفتنی است که نهایتاً می‌توان از اهرم 400 در این حساب استفاده کرد.

IFC Markets ورود | آی اف سی مارکتز

بررسی روش‌های واریز و برداشت بروکر ifc

ازجمله دغدغه‌های همۀ تریدرها برای ترید در حساب معاملاتی‌شان، نحوۀ واریز و برداشت است که صرافی آی آف سی روش‌های مختلفی را برای این منظور در نظر گرفته‌است که عبارت‌اند از:

  • استفاده از کارت‌های بانک؛
  • به‌کارگیری از حساب Skrill؛
  • بهره‌مندی از وبمانی؛
  • استفاده از Unistream؛
  • به‌کارگیری از OKPAY؛
  • بهره‌مند از روش Neteller.

حال برای ایرانی‌ها نیز امکان استفاده از واریز و برداشت ریالی وجود دارد تا تریدرها بتوانند با کمترین دغدغه نسبت به شارژ و برداشت حساب اقدام کنند. برای این منظور کافی است که از پشتیبانان این بروکر درخواست راهنمایی کنید.

بهترین مزایای استفاده از کارگزاری آی اف سی

برای این‌که یک صرافی مانند بروکر ifc برای انجام معاملات انتخاب شود، پرواضح است که باید نسبت به دیگر بسترها دارای مزیت‌های خاصی باشد که در ادامه به مهم‌ترین مزایای این کارگزاری اشاره می‌کنیم:

– ارائه حساب آزمایشی رایگان با سپرده مجازی؛

– امکان استفاده از پلتفرم‌ها با کمترین میزان واریز؛

– به‌کارگیری از انواع جفت ارزها به جهت معامله؛

– امکان بهره‌مندی از ماشین حساب سود و حاشیه رایگان؛

– ارائه پلتفرم‌های مختلف؛

– دارا بودن تجارت کنترل‌شده CFD؛

– امکان افتتاح حساب فوق‌العاده سریع؛

– قابلیت احراز هویت آسان.

همۀ این مزیت‌ها سبب شده‌است تا تریدرها بدون کمترین دغدغه به استفاده از بروکر ifc روی بیاورند و مشکلی از هیچ بابت نداشته باشند.

نحوۀ ثبت‌نام در کارگزاری ifc

در این بخش قصد داریم راهنمای مناسبی را به جهت ثبت نام در این کارگزاری ارائه دهیم تا اگر قصد دارید در این بروکر فعالیت داشته باشید، راحت‌تر بتوانید ثبت‌نام کنید:

  1. پس از ورود به صفحۀ اصلی بروکر معرفی‌شده، کافی است بر روی گزینۀ تریدر شخصی کلیک کنید و سپس با تکمیل فرم نشان داده شده که شامل نام، نام خانوادگی و ایمیل‌تان است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید. دقت داشته باشید که همۀ اطلاعات را به‌صورت انگلیسی وارد کنید.
  2. پس از انجام این مرحله، باید رمز عبور مناسبی انتخاب کنید، سپس کشور محل اقامت‌تان را تعیین و درنهایت شماره تماس معتبرتان را وارد کنید. نهایتاً باید روی دکمۀ ثبت‌نام کلیک کنید. گفتنی است که پس از انجام مراحل، لینک اعتبارسنجی به ایمیل‌تان ارسال می‌شود تا روند ثبت‌نام ادامه پیدا کند.
  3. به ایمیل‌تان مراجعه کنید و بر روی لینک ارسالی کلیک کنید. حال در مرحله افتتاح حساب هستید که می‌توانید اطلاعات خواسته‌شده را مطابق با میل‌تان درج کنید. پس از تکمیل صفحۀ موجود، بر روی افتتاح حساب در بروکر ifc کلیک کرده تا مشخصات حساب معاملاتی‌تان نمایش داده شود.
  4. حال اطلاعات ارسالی را در مکان مطمئنی یادداشت کنید و برای این‌که بتوانید به معاملۀ جفت ارزها بپردازید، کافی است که به شارژ حساب اقدام کنید که به‌صورت ریالی نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

IFC Markets ورود | آی اف سی مارکتز

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بروکر ifc آشنا کنیم تا اگر هنوز هم برای انتخاب یک صرافی قابل اعتماد سردرگم هستید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. به‌طورکلی استفاده از یک بروکر مناسب می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را تا حد زیادی کاهش دهد، مخصوصاً اگر کارگزاری مدنظر با ایرانی‌ها نیز مشکل خاصی نداشته باشد و حتی واریز و برداشت ریالی را نیز به جهت راحتی معامله‌گران ارائه کرده‌است. در هر حال کارگزاری آی اف سی ازجمله بسترهای معاملاتی جفت ارزهاست که می‌توانید پس از بررسی عمیق‌تر نسبت به انتخاب این بروکر برای خرید و فروش ارزها استفاده کنید. این مقاله، بخشی از مقاله‌ی اصلی در وبسایت بهترین هست بوده که می‌توانید ضمن مراجعه به آن، مقاله‌ی اصلی بروکر ifc که شامل راهنمای صفر تا صد کار با این بروکر است را مطالعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا