اقتصادیمطالب برتر

آموزش ایردراپ ارز دیجیتال با همیار کریپتو

ایردراپ Airdrop

رمزارز یا ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتالی است که بر مبنای بلاک چین ایجاد شده و از طریق صرافی آنلاین، یا روش‌های دیگر قابل خرید و فروش یا تبدیل به دیگر دارایی‌ها است. شما به چند روش می‌توانید ارز دیجیتال به‌دست بیاورید؛ خرید ارز دیجیتال و شرکت در ایردراپ‌ها، دو روش متداول برای به‌دست آوردن ارزهای دیجیتال هستند.

ایردراپ‌ها (Airdrops) توسط پدیدآورندگان یک رمزارز جدید تبلیغ می‌شوند و توکن‌های مورد نظر به والت دارندگان آن رمزارز واریز می‌گردد. اگر علاقمند به فعالیت  و کسب سود مستمر در حوزه ارز دیجیتال هستید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید ما در آموزش خصوصی ارز دیجیتال به طور جامع و تضمینی از پایه به شما یاد می‌دهیم که چطور به این مهارت با ارزش دست پیدا کنید. همچنین امکان استفاده از آموزش فارکس رایگان به صورت صفر تا صد همراه با ویدیو به صورت کاملا رایگان در سایت همیار کریپتو برای شما فراهم است.

ایردراپ ایفون چیست | ایردراپ چیست

ایردراپ (Airdrop) چیست؟

در حوزه ارز دیجیتال این کلمه برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی یک هدف و پروژه خاص توسط شرکت مربوطه بکار برده می‌شود. ایردراپ رایگان به صورت کلی، فرآیندی است که شرکت ارز دیجیتال به منظور تبلیغ، اطلاع‌رسانی، جمع‌آوری سرمایه و… توکن‌های خود را به صورت رایگان به مشتری‌های مربوطه می‌دهد. این فرآیند در شرکت‌های ارز دیجیتال تازه کار کاربرد فراوانی دارد.

بهترین سایت  های ایردراپ

برای اطلاع از زمان رویداد ایردراپ ها میتوانید در سایت هایی که به منظوراعلان رویدادها طراحی شده اند استفاده کنید. ما لیستی از بهترین ها را برای تهیه کرده ایم

airdrop.io

coinmarketcap

airdrop Alter

airdrop addict

airdrop Mob

airdrop King

یا حتی از اعلان صرافی هایی که با آنها کار می‌کنید مثلا صرافی BingX با خبر شوید.

به صورت کلی ایردراپ‌ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

ایردراپ با اعلان رسمی

در این دسته، ایردراپ ها با اطلاع قبلی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نوع معمولا در شرکت‌های تازه تأسیس استفاده‌ می‌شود.

ایردراپ بدون اعلان رسمی

در این حالت امکان اطلاع از مقدار و زمان ایردراپ رایگان ممکن نیست و رمز ارز به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران پروژه قرار می‌گیرد.

 

  مزایا و معایب ایردراپ‌ها

همانطور که گفته شد ایردراپ روشی رایگان است که شرکت‌های مربوطه جهت اهداف خاص به کاربران خود اختصاص می‌دهد. این روش رایگان باعث شارژ کیف پول کاربر می‌شود که ممکن است در آینده نزدیک یا دور برای فرد سود ساز باشد.

آموزش فارکس در مشهد با استراتژی متفاوت در سال 2023

اما بعضی از دارایی‌ها به واسطه رایگان بودن این فرآیند، می‌توانند به راحتی مورد دستبرد قرار گیرند که لازم است برای جلوگیری از این اتفاق روش‌های مختص آن را آموخت. همچنین از دیگر معایب آن می‌توان به سرقت رفتن اطلاعات مهم و شخصی اشاره کرد‌.

باید در نظر داشت که هر کاری مزایا و معایب خود را دارد. حوزه ارز دیجیتال و ایردراپ هم از این قائده مستثنی نیست اما مزایای این کار، برای کاربران بسیار بیشتر است.اینکه شما فقط با پر کردن یک فرم یا مثلا تبلیغ ساده یک ارز نو پا با فقط لایک کردن پست انها یا ریتوئیت آنها صاحب مقداری توکن می‌شوید بسیار خوشایند است.

 

روش‌های گوناگون ایردراپ چیست؟

ایردراپ انواع زیادی دارد که برای کاربر گیج کننده است و باید از نوعی استفاده کرد که برای فرد با توجه به نیاز آن، بیشترین سود را به دنبال آورد. شایعترین انواع ایردراپ‌ها مواردی هستند که در ادامه توضیح داده خواهند شد.

ایردراپ استاندارد

همانطور که بیان شد یکی از اهداف استفاده از ایردراپ، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و جذب مشتری و کاربر است. برای اینکار معمولا از ایردراپ استاندارد استفاده می‌کنند که شرکت‌های توسعه‌دهنده مقداری از توکن‌ها را برای پذیرش پروژه جدید، در کیف‌ پول سهامداران یا کاربران خود واریز می‌کند. به منظور شرکت در اين ایردراپ کافی است که آدرس کیف‌ پول خود را به شرکت توسعه‌دهنده جهت استفاده از توکن بدهید.

ایردراپ بونتی

از دیگر ایردراپ‌هایی که برای تبلیغات و جلب مشتری استفاده میشود، ایردراپ‌ بونتی است. البته برای استفاده از این‌ ایردراپ و توکن‌های آن‌ باید کاربر برخی از کارهای خواسته شده شرکت مربوطه را انجام دهد. بعضی از این کارها موارد زیر است:

  • پستی در مورد ایردراپ و پروژه‌ای که قصد استفاده از آن را دارد، در فضای مجازی به اشتراک بگذارد.
  • ثبت‌نام در سایت‌های تعیین شده
  • ملحق شدن به اجتماع یا گروه‌های مربوط به بحث و مشارکت در پروژه مورد نظر

 

ایردراپ انحصاری

این نوع ایردارپ معمولا مختص کسانی است که سابقه فعالیت در پروژه مورد نظر را دارند و برای کاربران مربوطه مقداری توکن در کیف پول آن‌ها شارژ می‌نماید.

ایردراپ هولدر

این ایردراپ برای افرادی استفاده می‌شود که مقداری از ارز دیجیتال دیگر در کیف پول خود داشته باشد. بدین منظور شرکت توسعه‌دهنده موردنظر، در تاریخی معین شده کیف پول کاربران خود را بررسی کرده و بر اساس مالکیت این افراد، مقداری توکن هدیه داده می‌شود.

 

کلاهبرداری در ایردراپ

با پیشرفت و رشد هر حوزه و تکنولوژی، روش‌های کلاهبرداری و تقلب هم زیاد می‌شود که برای جلوگیری از این اتفاق‌ها باید راه‌های محافظت را آموخت. حوزه ارز دیجیتال هم‌ از این قضیه جدا نیست. به عنوان مثال کلاهبرداران در این حوزه، ایردراپی جعلی می‌سازند تا به حساب کاربری و کیف پول شما دسترسی پیدا کنند.

 

معرفی بهترین آموزشگاه فارکس در مشهد همراه با استراتژی سودساز در سال 1402

بنابراین نباید به هیچ کس شناسه کاربری و رمز عبور را داد و پیشنهاد می‌شود برای حضور در ایردراپ‌های مختلف از شناسه کاربری متفاوت استفاده شود. همچنین بعضی از شرکت‌ها توکن‌های تقلبی می‌دهند که وقتی متوجه آن می‌شوید که این‌ توکن‌ها قابلیت انتقال ندارند و نمی‌شود از آن استفاده کرد.‌ پیشنهاد می‌شود از تجارب افراد صاحب نظر هم استفاده شود.

آکادمی همیار  کریپتو با برگزاری دوره فارکس راه را برای حضور در بازارهای مالی هموار کرده است.

شناسایی ایردراپ‌های تقلبی

برای پیشگیری از کلاهبرداری در ایردراپ‌ها، باید انواع تقلبی آن را شناسایی کرد. بعضی از روش‌های شناسایی موارد زیر است:

تقاضای پول از طرف شرکت توسعه دهنده: یکی از علائم‌ تقلبی بودن، تقاضای پول از طرف شرکت توسعه‌دهنده جهت انتقال پول است.

بررسی نظرات و تجارب مردم در شبکه های مجازی: تجربه‌های مردم و نظرات آنها بسیار کمک‌ می‌کند و از کلاهبرداری و شرکت در ایردراپ‌های تقلبی جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال اگر فردی بیان کرد با پرداخت مبلغی اندک در ایردراپ شرکت کرده و مقدار زیادی توکن بدست آورده است، بدانید آن حساب جعلی می‌باشد.

توجه به لوگو و تصاویر ارسالی از سمت شرکت توسعه دهنده: یکی از راه‌های تقلب استقاده از لوگوی جعلی است. بعضی از شرکت‌های توسعه‌دهنده برای جلب مشتری و کلاهبرداری از لوگوی شرکت‌های معتبر استفاده می‌کنند و آن‌ها را دستکاری می‌کنند.

 

برداشت توکن‌های ایردراپ

پس از شرکت در ایردراپ، توکن‌ها بعد از حدود ۲ هفته در حساب کاربر واریز می‌شود و جهت اطلاع از واریز و برداشت از حساب و استفاده از توکن‌ها باید وارد سایت اتراسکن (Etherscan) شوید و آدرس ATH خود را جستجو کنید.

 

سخن پایانی

دلیل اصلی ایردراپ گسترش آگاهی و افزایش سطح مالکیت این واحد پول تازه‌وارد در بازار جهانی است

ایردراپ‌ روشی کارا برای شرکت‌ها است که با آن محصول خود را تبلیغ کنند و کاربران نیز در این روند کسب سود کنند. به نظر می‌آید این شرایط  کاملاً برد-برد است، اما مانند هر چیزی در دنیای کریپتو، کلاهبردارانی  هستند که سعی می‌کنند از سرمایه گذاران مبتدی سواستفاده کنند.

ایردراپ از بهترین راه‌ها برای استفاده و بهره‌مندی رایگان از ارز دیجیتال است. باید اطلاعات لازم جهت استفاده از آن را دانست و همچنین برای جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری به روش‌های مربوطه را آگاه بود.

ارتباط با همیار کریپتو

برای ارتباط با همیار کریپتو می‌توانید به سایت مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید.

www.hamyarcrypto.com

یا با شماره 91691614-021 تماس بگیرید تا مشاوران ما به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر همیار کریپتو را در گوگل سرچ کنید.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا