عمومیمطالب برتر

آیا با استفاده از شماره های مجازی امکان هک شدن تلگرامم وجود دارد؟

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان‌ها محسوب می‌شود که به دلیل ارائه ویژگی‌های گسترده و کاربردی، بیش از 500 میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. همچنین مهم‌ترین ویژگی آن که باعث شده تا کاربران زیادی را به‌سوی خود جذب کند امنیت بالای آن است که به هر کاربری که قصد دارد از یک پلتفرم امن استفاده کند پیشنهاد داده می‌شود.

اگرچه تلگرام بسیار امن است و هیچگاه خبری از هک شدن تلگرام مشاهده نشده؛ اما احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده است که آیا تلگرام هک می شود؟ باید بگوییم تلگرام هک نمی‌شود؛ اما اگر شخصی قصد داشته باشد که به حساب شخصی شما در تلگرام نفوذ پیدا کند پس از دسترسی به آن تمامی چت‌ها و اطلاعات شخصی شما در دستان او قرار می‌گیرد.

راه‌حل‌های آسان و سریعی وجود دارد که با کمک آن قادر به ایمن سازی اکانت تلگرام خود به بالاترین سطح خواهید بود. در ادامه قصد داریم به صورت جامع به سؤال آیا تلگرام هک می شود؟ و نحوه بالا بردن امنیت تلگرام و راه های جلوگیری از هک شدن تلگرام را برای شما مطرح کنیم. با کالاتیک همراه باشید.

آیا تگرام هک می شود؟

در جواب این سؤال باید بگوییم که هک تلگرام به دلیل استفاده سرورهای آن از جدیدترین روش‌های رمزنگاری برای افراد باتجربه در زمینه هک نیز ممکن است بسیار چالشی به نظر برسد. به همین دلیل است هک تلگرام و نفوذ به سرورهای آن تقریباً ناممکن است و اگر دسترسی غیرمجاز به حساب شما صورت بگیرد احتمالاً از طریق فریب دادن شخص مقابل بوده است.

یکی از مواردی که در این راستا باید به آن توجه داشته باشید این است که کد ارسال شده برای ورود به حساب کاربری تلگرام خود را کاملاً شخصی نگه دارید و آن را تحت هیچ شرایطی با دیگران به اشتراک نگذارید؛ چرا که با اشتراک گذاشتن این کد به‌راحتی اجازه هک شدن اکانت تلگرام خود را آنها را داده‌اید و دیگر اکانت امنی ندارید.

چگونه بفهمیم تلگرام هک شده است؟

دانستن اینکه اکانت تلگرام شما هک شده است یا خیر بستگی به نحوه هک شدن آن دارد؛ البته اگر نسبت به ایمن سازی حساب خود اقدام نکرده باشید، خطر هک شدن نیز افزایش می‌یابد. چرا که هکرها می‌توانند به‌راحتی به حساب‌های تلگرام ناامن دسترسی پیدا کنند.

در نظر داشته باشید که معمولاً پس از هک شدن، دسترسی شما به اکانت مسدود نمی‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید؛ به همین دلیل حتماً از راهکارهای ذکر شده استفاده کنید تا بتوانید از هک شدن اکانت خود جلوگیری کنید.

راه های جلوگیری از هک شدن تلگرام

پیام رسان تلگرام برای کاربران خود راه‌هایی در نظر گرفته است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها حساب کابریتان را امن‌تر کنید. از همین رو با استفاده از روش‌های زیر قادر به ایمن ‌سازی اکانت تلگرام خود خواهید بود.

بخش Devices را بررسی کنید

اگر شخصی وارد اکانت تلگرام شما شده باشد، می‌توانید آن را در منوی Devices مشاهده کنید. این ویژگی امکان بستن دسترسی اشخاصی که به طور ناشناس به حساب کاربری شما وارد شده‌اند را فراهم می‌کند. برای این کار مراحل زیر را طی کنید.

  1. وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. در منوی پیش رویتان روی عبارت Devices کلیک کنید.
  3. در این بخش دستگاه‌هایی که به اکانت شما دسترسی دارند نمایش داده می‌شوند.

تایید دو مرحله ای اکانت تلگرام خود را فعال کنید

برای اینکه بتوانید به حساب کاربری خود در تلگرام دسترسی پیدا کنید نیاز است تا شماره خود را وارد کرده و سپس پسورد دریافتی از طریق تلگرام را در کادر مربوطه جای‌گذاری کنید؛ اما پس از فعال‌کردن تایید دو مرحله ای بعد از ورود رمز دریافتی باید رمز انتخابی خود را نیز در قسمت تأیید شده قرار دهید.

این ویژگی در نظر گرفته شده امنیت اکانت شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به این صورت که اگر فردی بخواهد دسترسی غیرمجاز به حساب شما داشته باشد در صورتی که از رمز انتخابی شما آگاهی نداشته باشد نمی‌تواند عملیات هک تلگرام شما را پیاده‌سازی کند. برای فعال‌سازی این قابلیت تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. یک رمز عبور قوی و در عین حال جدید را در کادر مربوطه وارد کنید.
  2. در نهایت ایمیل خود را وارد کرده و پیام ارسال شده را تأیید کنید.

در نظر داشته باشید که اگر این رمز عبور را فراموش کنید، ممکن است حساب کاربری شما بازنشانی شود و اطلاعات خود را از دست بدهید، پس بهتر است این رمز عبور را برای دسترسی به اکانت تلگرام خود به خاطر داشته باشید.

چت مخفی یکی از ویژگی‌های خاص و پیش‌فرض تلگرام است که می‌توانید از آن جهت مکالمه با افرادی که شناخت کافی از آن‌ها ندارید استفاده کنید. به‌صورت کلی پیام‌های ارسال شده در اکثر پیام‌رسان‌ها از قابلیت رمزگذاری برخوردار نیستند؛ اما برنامه تلگرام برای افزایش امنیت امکان ارسال پیام‌های بین فردی را به‌صورت کاملاً خصوصی و با قابلیت‌های ویژه در اختیار کاربران خود قرار داده است.

از جمله ویژگی‌های چت مخفی می‌توان به:

  1. امکان از رمزگذاری برای چت‌ها
  2. پاک شدن پیام‌ها در مدت زمان معین شده
  3. عدم امکان گرفتن اسکرین‌شات از چت شخصی

در نظر گرفتن رمز عبور قوی برای ورود به اپلیکیشن تلگرام

احتمالاً برای شما نیز پیش آمده است که موبایل خود را بدون رمز رها کرده باشید. از همین رو جهت کاهش خطر دسترسی به اطلاعات تلگرام خود، بهتر است برای ورود به این برنامه رمز تعیین کنید. برای رفع این مشکل، برنامه تلگرام امکان ایجاد رمز عبور به‌صورت پین، اثر انگشت و غیره را فراهم کرده که البته بستگی به امکانات تلفن همراه شما نیز دارد. توصیه می‌کنیم برای امنیت بیشتر، رمز عبور متفاوتی از گوشی خود برای آن در نظر بگیرید.

پیام‌های جعلی را نادیده بگیرید و روی هیچ لینک ناشناسی کلیک نکنید

پیش از باز کردن هر لینک بهتر است از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید به‌خصوص زمانی که قصد خرید از کانال‌های فروشگاهی را دارید. این عمل که اصطلاحاً به آن فیشینگ گفته می‌شود راهی است که هکرها از آن برای دسترسی به اکانت شما استفاده می‌کنند. از همین رو بهتر است پیش از کلیک کردن روی لینک‌ها، آن را مورد بررسی قرار دهید تا امنیت اکانت خود را به خطر نیندازید.

استفاده از تلگرام ایکس پلاس برای کاربران اندروید

تلگرام X Plus یکی از نسخه‌های دستکاری شده تلگرام محسوب می‌شود و به گفته گروه سازندگان این برنامه، قابل هک نبوده و از سرورهای قدرتمندی نیز برخوردار شده است. به علاوه این برنامه با بیش از 5 میلیون دانلود از گوگل پلی موفق به دریافت امتیاز 4.1 از 5.0 از کاربران شده است و شما نیز می‌توانید مستقیماً آن را به‌صورت رایگان از این فروشگاه دانلود کنید.

  • امکان کپی‌کردن بخشی از متن موردنظر
  • بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تغییر آی پی
  • برخورداری از امکان تغییر صدا هنگام ارسال پیام‌های صوتی
  • امکان پنهان‌سازی چت‌ها و در نظر گرفتن رمز برای آن‌ها
  • امکان فعال‌کردن پاسخ‌گویی خودکار به پیام‌ها
  • قابلیت فوروارد پیشرفته و چندگانه پیام‌ها
  • امکان پین کردن تعداد بیشتری از گفتگوها
  • برقراری تماس ویژه هنگام آنلاین بودن شخص موردنظر
  • سفارشی‌سازی فضای پیام‌رسان

سخن آخر

در این مقاله به صورت جامع به سوال آیا تلگرام هک می شود؟ و نحوه بالا بردن امنیت تلگرام و راه های جلوگیری از هک شدن تلگرام پرداختیم. شما نیز می‌توانید جهت بالا بردن امنیت برای محافظت از تلگرام در برابر هکرها راه‌حل‌های ذکر شده را دنبال کنید. در نهایت با در نظر گرفتن نکات امنیتی، می‌توانید تجربه‌ای عالی از تلگرام کسب کنید.

امیدواریم این نکات برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید با انجام آن‌ها امنیت حساب کاربری خود را در تلگرام بالا برده و خیال خود را از بابت هک شدن راحت کنید. به نظر شما چه راه‌حل‌های دیگری برای جلوگیری از هک تلگرام وجود دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

در آپدیت جدید تلگرام چگونه بفهمیم هک شدیم؟

در آخرین ورژن تلگرام از طریق بخش Device می‌توانید دستگاه‌هایی که به اکانت شما دسترسی دارند را مشاهده کرده و در صورت نیاز دسترسی آن‌ها را به حساب کاربری خود قطع کنید.

در ایفون چگونه بفهمیم تلگرام هک شده است؟

در گوشی های آیفون نیز همانند دستگاه‌های اندرویدی می‌توانید با مراجعه به قسمت Device از دستگاه‌هایی که به اکانت تلگرام شما دسترسی دارند مطلع شوید.

آیا تلگرام هک می شود؟

در جواب این سؤال باید بگوییم با توجه به استفاده از سرورهای بسیار قوی برای اپلیکیشن تلگرام هک کردهک تلگرام و حواشی پیرامون آن یکی از موضوعاتی است که مورد توجه من بوده و درباره ی آن اطلاعات زیادی دارم . از همین رو به عنوان نماینده ای از تیم plc spy ?️‍♂️ اینجام تا در ادامه ی مقاله همه ی موضوعات مربوط به هک کردن تلگرام را بررسی کنیم .

برای دانلود نرم افزار plc spy و کسب اطلاعات درباره ی آن برروی بنر بالا کلیک نمایید

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

آیا هک کردن تلگرام امکان پذیر است ؟

احتمالا تا به حال درباره ی امنیت بالای تلگرام و غیر قابل نفوذ بودن آن شنیده باشید. به همین دلیل هم گمان می کنید که هک تلگرام امکان پذیر نبوده و همینطور برنامه هک تلگرام نیز وجود ندارد.

اما باید گفت که این دیدگاه کاملا اشتباه بوده و نفوذ به تلگرام شاید از طریق سرورهای اصلی غیر ممکن باشد ، ولی هکرها همیشه راهی برای نفوذ به هر دستگاه یا برنامه ای پیدا کرده و به هدفشان می رسند .

منظور از این راه ها ، روش هایی است که از طریق هک گوشی و یا شکستن پسورد اکانت یک شخص خاص به پیام های او دسترسی پیدا می کنند. به این صورت با استفاده از این روش ها تنها می توان یک نفر را هک کرد . و برای هک کردن نفر بعدی باید عملیات را از اول برای اکانت او انجام دهید . اما هک تلگرام از طریق سرورهای اصلی اپلیکیشن به هکر امکان دسترسی به تمام اکانت های تلگرام و پیام هایشان را می دهد . این چیزی است که احتمالا هیچکس به آن احتیاجی نخواهد داشت ، چرا که دسترسی به پیام های افراد غریبه و مثلا شخصی در آفریقای جنوبی چه سودی به حال یک هکر ایرانی دارد .

با توجه به گفته های بالا می توان گفت که هک تلگرام امکان پذیر است و برنامه هک تلگرام نیز وجود دارد. همچنین   ، و دیگر نرم افزارها و یا حتی ایمیل شما نیز قابل هک می باشد.

این که شما به عنوان یک فرد عادی و بدون داشتن مهارت های مربوط به برنامه نویسی  و هک ، چگونه می توانید به تلگرام شخص موردنظرتان نفوذ کنید سوالی است که پاسخ آن را در ادامه ی مقاله آورده ایم .

ویدیو آموزش هک تلگرام

هک کردن تلگرام به روش های مختلفی صورت می گیرد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره کرده ایم . اما درمورد این سوال که آیا اصلا این کار امکان پذیر است یا نه و این که اگر امکان پذیر است ، کاربران عادی که هیچ دانشی در زمینه ی هک ندارند، چگونه می توانند هک تلگرام را انجام دهند؟ در ویدیویی که اینجا قرار داده ایم به طور کامل پاسخ خواهیم داد.

معرفی روش های هک تلگرام

روش اول هک کردن سرور تلگرام

احتمالا شما هم تاکنون شنیده اید که تلگرام بارها مسابقه هایی گذاشته که اگر کسی بتواند سرور تلگرام را به هر روشی هک کند، جایزه های بسیار بزرگی به شخص هکر تعلق می گیرد. همین کار تلگرام کافی است تا  ما بدانیم که بالاست و هک کردن آن کاری نشدنی است و اگر شدنی بود تاکنون هکرهای بزرگ دنیا این کار را انجام داده بودند و جایزه را نیز دریافت کرده بودند.

هدف ما نیز از توضیح این راهکار بیشتر رسیدن به این نتیجه بود که امکان هک تلگرام از این راه بسیار کم است و اگر هم هکری این کار را انجام دهد به احتمال زیاد اطلاعاتش را برای فروش در ازای بیت‌کوین یا اتریوم در بازارهای مخصوص این کار قرار می‌دهد.

روش دوم هک با فیشینگ (Phishing)

در این روش که به آن فیشینگ یا ماهیگیری می گویند، هکر یک وبسایت یا یک اپ جعلی که بسیار شبیه به صفحه لاگین تلگرام باشد را می سازد و با بهانه هایی از شما می خواهد شماره تلفن و کد وریفیکشن خود را وارد کنید و اینگونه به اکانت شما دسترسی پیدا کند. هنگامی که شماره تلفنتان را وارد کنید، شماره را به سرویس اصلی تلگرام می فرستد و برای شما پیامی با کد دسترسی ارسال می شود و هکر قبل از شما آن کد را می خواند و با آن لاگین می شود و به اکانت شما دسترسی می یابد.

در این راهکار فرد هکر یک اپ یا برنامه جعلی که البته واقعا کار می‌کند به شما معرفی کرده تا شما آن را نصب کنید. معمولا اپ‌های تلگرام مانند نسخه اندروید، iOS و دستکتاپ متن‌باز یا Open Source هستند و همین باعث می‌شود ک هکرها بتوانند به عنوان مثال کد اندروید تلگرام را بگیرند و پس از ایجاد تغییراتی در آن، کپی تمام چت‌های شما به سرور دیگری ارسال شود و یا حتی با اکانت شما به دیگران چه افرادی که در فهرست مخاطبین شما هستند و چه افرادی که ناآشنا هستند پیام ارسال کنند.

حتی برخی مواقع هکرها نسخه‌ای از نرم افزار می سازند که قابلیت های بیشتری از نسخه اصلی دارد تا کاربران را به نصب نسخه غیر اصلی تشویق کنند، به طور مثال عکس پشت‌زمینه را می‌توان تعویض کرد و یا استیکرهای پیش‌فرض بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند.

در این روش برای موبایل یا سیستم کامپیوتر شما فایلی ارسال می‌شود که این فایل می تواند یک بازی یا یک نرم افزار کاربردی دیگر باشد. ممکن است شما این نرم افزار یا بازی را نصب و اجرا کنید و از عملکرد آن نیز راضی باشید. اما هنگام نصب، نرم افزار از شما اجازه دسترسی به بخش های خصوصی موبایل یا کامپیوترتان را تقاضا کرده و شما هم بدون توجه به متن و خواسته نرم افزار این اجازه را صادر کرده اید. سپس این نرم افزار شروع به ثبت و ارسال تمام دکمه هایی که روی گوشی یا کیبوردتان می زنید، می کند. به نرم افزارهایی که این کار را انجام می دهند تروجان یا کی لاگر می گویند.

در این روش در واقع تلگرام هک نمی شود و تمام گوشی شما تحت کنترل است، مسلما زمانی که وارد تلگرام شوید نیز تمام فعالیت شما ثبت و ارسال می شود.

برای جلوگیری از هک شدن با این روش قبل از نصب نرم افزارها حتی آنهایی را که از کافه بازار و یا گوگل پلی دانلود کرده اید، دسترسی‌هایی که از شما می‌خواهد را چک کنید و مطمئن شوید که دسترسی اضافه‌تر از کار معمول برنامه تقاضا نمی کند. آنتی‌ویروس‌ها بسیار در تشخیص کی‌لاگرها و تروجان‌ها خوب عمل می‌کنند، بنابراین حتما در گوشی یا لپتاب خود یک آنتی ویروس قوی نصب کنید.

نسخه جدید برنامه PLC SPY نیز به همین روش عمل می کند و در صورت تمایل شما ، طراحان برنامه را با آیکون و عنوان مورد نظر شما می سازند تا بتوانید آن را برای شخص مورد نظر خود بفرستید. و به طور مثال به فرزند خود بگویید که تلگرام بدون فیلتر شکن را برای او دانلود کرده اید و از او بخواهید تا برنامه ای که برایش ارسال کردید را باز کند، به محض کلیک فرزندتان بر روی لینک، برنامه نصب می شود و سپس در همان لحظه پنهان می شود تا فرزندتان قادر به تشخیص این که یک برنامه تروجان بوده است نباشد. پس از نصب برنامه تمام اطلاعات موجود در گوشی او برای شما در پنل کاربریتان ارسال خواهد شد.

راهکار پنجم- هک تلگرام از راه دور و بدون دسترسی

در این روش در حقیقت شما هک نمی شود، بلکه گوشی یا کامپیوتر شما هک شده و سپس به تلگرام و بسیاری از اطلاعات دیگر گوشی شما دسترسی پیدا می کنند. استفاده از این روش کار هرکسی نیست و احتیاج به دانش و مهارت های بالایی دارد، اما برنامه نویسان حرفه ای امروزه برنامه هایی را طراحی و عرضه کرده اند که فقط با داشتن شماره تلفن و اطلاعات کم دیگری که هر نرم افزار با توجه به طراحی برنامه نویس آن درخواست می کند، آدم هایی با داشتن دانش کم نیز می توانند به بپردازند. گاها هک تلگرام با شماره نیز با این نرم افزارها قابل انجام است.

??? بیشتر بخوانید : چگونه انجام می شود ؟

اگر بخواهیم بگوییم که با   هکرها چگونه عمل می کنند باید بگوییم که هکرها از یک ضعف امنیتی در سیستم مخابراتی که در کل جهان وجود دارد استفاده می کنند و از طریق شبکه موبایل گوشی شما را هک می کنند. البته نگران نباشید که ممکن است هرکسی با داشتن شماره تلفن شما را هک کند چرا که این نرم افزارها معمولا اطلاعاتی دیگری مانند شماره سریال موبایل و یا اپل آیدی در گوشی های اپل را از شخصی که بخواهد شما را هک کند درخواست می کنند. از این رو مراقب تمام اطلاعات شخصی خود و گوشیتان باشید.

هک تلگرام با استفاده از نرم افزار PLC SPY

نرم افزار plc spy یک ابزار و در یک نسخه تلفن می باشد که با هدف کنترل و نظارت بر فرزندان زیر 18 سال طراحی و عرضه شده است و اکنون توسط کارشناسان ما به زبان فارسی ترجمه و تغییراتی درخور کابران ایرانی داده شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

plc spy درواقع یک بوده و تلفن موبایل فرزند شما را هک می کند و به سرور تلگرام کاری ندارد. اما با هک کردن از طریق این برنامه شما می توانید به تمام اطلاعات موجود در گوشی فرزندتان که شامل عکس ها و فیلم های گالری، لیست پیامک ها، لیست تماس ها، موقعیت مکانی و همچنین پیام های تلگرام فرزندتان نیز دسترسی داشته باشید.

می توانید از نسخه جدید این برنامه که به صورت یک تروجان است و نصب برنامه در دستگاه هدف را انجام می دهد، استفاده کنید . و از قابلیت های جدیدی همچون شنود تماس ها و مشاهده تصاویر اطراف با دوربین موبایل فرزند، بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه هک تلگرام plc spy می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

چرا از PLC spy استفاده کنیم؟

1-دسترسی از راه دور

نرم افزار PLc spy می تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد. این نرم افزار بدون این که نیاز به دسترسی فیزیکی داشته باشید می تواند تلگرام فرد مقابل را برای شما هک کند. تنها با ارسال یک پیام کوتاه به فرد هدف شما هک انجام می شود.

2-مراقب باشید که شناسایی نشوید!

این مورد هم یکی از مواردی است که کاربران زیادی از آن گلایه داشتند و همیشه به دنبال برنامه غیر قابل شناسایی هستند!. هنگامی که شخصی قصد هک و نظارت بر فرزند خود را دارد ، اولین اقدام باید این باشد که بدون این که شناسایی شود ، عمل نظارت را انجام دهد.

با استفاده از نرم افزار PLC spy بدون این که فرد هدف بداند چه کسی هستید فعالیت های خود را انجام می دهید. به هیچ عنوان راهی وجود ندارد که فرد مورد نظر متوجه شود کسی که او را هک کرده است شما هستید.

3-مخفی شدن نرم افزار

بسیاری از نرم افزار هایی که برای هک تلگرام معرفی می شوند واضح روی صفحه برنامه های گوشی هوشمند قرار می گیرند. این مسئله باعث می شود که فردی که هک شده است این برنامه را ببیند و متوجه شود که هک شده است. در این حالت دو اتفاق ممکن است رخ دهد. اول این که فرد هک شده برنامه را پاک می کند و زحمت شما برای هک کردن به هدر می رود!. دوم این که آن فرد فعالیت های خود را تغییر می دهد. به عنوان مثال فرزند شما می تواند با دوستان خود تماس نگیرد. چون می داند که شما می بینید!.

نرم افزار PLc spy این مشکل را هم برای هک کردن تلگرام حل کرده است. این نرم افزار همانطور که گفته شد دو نسخه دارد. نسخه ای که روی گوشی فرد هک کننده نصب می شود واضح است و در برنامه ها وجود دارد. اما نسخه ای که می خواهد در گوشی فردی که هدف هک است در پشت پرده کار می کند و در ظاهر هیچ برنامه ای روی گوشی دیده نمی شود .

به هر صورت فردی که هک شده است نمی تواند به هیچ عنوان متوجه شود که بد افزار روی گوشی او نصب شده است!.

4-عدم نیاز به روت شدن

حتی در خارجی که برای هک تلگرام ساخته شده اند نمی توانید ببینید که بدون روت کردن هک انجام شود!. برای هک تلگرام یا هر نرم افزار دیگری ، یکی از نیاز های اصلی روت شدن است. فرایند روت شدن پیچیده است و می توانید آن را در مقاله های سایت drtricks.com پیدا کنید. ( ؟ )اما در همین حد بدانید که روت کردن گوشی هوشمند گارانتی آن را باطل می کند. علاوه بر این می تواند از نظر امنیتی شما را به شدت به خطر بیندازد.

اما در نرم افزار PLC spy که برای هک کردن تلگرام ساخته شده است شما چنین چیزی را نمی بینید. بدون این که نیاز باشد گوشی هوشمند خود را روت کنید می توانید هک را انجام دهید. این مسئله به شما کمک می کند که امنیت خودتان حفظ شود. نه این که فردی را هک کنید و خودتان هم هک شوید!.

5-هزینه ی کم

سالها طول می کشد تا یک برنامه نویس بتواند به مهارتی دست پیدا کند که به راحتی گوشی هوشمندی را هک کند. به همین دلیل هم هزینه های بسیار زیادی گرفته می شود تا یک هکر گوشی هوشمند فردی را هک کند. اما با استفاده از  PLC spy این کار با هزینه ی کمی انجام می شود.

البته راه دیگری هم وجود دارد!. شما می توانید خودتان تبدیل به یک برنامه نویس شوید و هک کنید!. اما مشکل اینجاست که برای این که برنامه نویس و هکر باشید نیاز به سال های سال زمان دارید!. معمولا افراد نمی خواهند سختی های این مسیر را تجربه کنند. یا این که وقت ندارند. به هر صورت این مسائل می تواند باعث شود کاربران از نرم افزار PLC spy استفاده کنند. چون نسبت به نرم افزار های خارجی با هزینه های دلاری به شدت کیفیت بهتری را ارائه می کند.

?علائم هک شدن تلگرام | برنامه هک تلگرام با شماره موبایل

روش ششم استفاده از مهندسی اجتماعی

شاید به نظر بعضی ها این روش اصلا یک روش هک کردن تلگرام یا گوشی یا هر چیزی نباشد، اما باید بدانید که یا سوء استفاده زیرکانه از تمایل طبیعی انسان به اعتماد کردن، روشی است که امروزه بسیار مورد استفاده هکرها قرار می گیرد.

در این روش هکرها با ارسال ایمیل یا پیام‌های تلگرامی و یا حتی تلفن زدن اعتماد شما رابه گزارش خبرنگار ؛ ما امروزه چیزهای زیادی درباره نقص اطلاعات و هک آنها شنیده ایم، اگر گمان می‌کنید که با  استفاده از قابلیت رمزگذاری یک نرم‌افزار یا پیام رسان، اطلاعات‌تان برای همیشه امن خواهد ماند، در اشتباه هستید. امروزه هیچ قابلیتی نمی‌تواند به شما کمک کند که به طور 100 درصد از اطلاعات‌تان محافظت کنید.

خبرگزاری « رویترز » و برخی از خبرگزاری های دیگر اندکی پیش اعلام کردند که حساب‌های کاربری پیام رسان در معرض خطر هک، توسط هکرها قرار دارد، زیرا هکرها می‌توانند با دسترسی به پیامی که حاوی کد فعال‌سازی از طرف تلگرام است دست پیدا کرده و اکانت تلگرام شما را هک کنند.

نرم افزار تلگرام یک پیام رسان با تمرکز بر روی تامین امنیت حریم شخصی افراد است. این سرویس در این راه تا حدی موفق بوده و با پیکربندی اطلاعات به صورت محرمانه از دستیابی سایر افراد هک آن جلوگیری میکند. مسئولان این سرویس پیام رسان مدعی هستند که بیش از 100 میلیون حساب کاربری فعال در سراسر جهان دارند.

طبق تحقیقات دو شرکت بزرگ تحقیقات در زمینه امنیت فضای مجازی، «مالین اندرسون» و «کلاودیا گارنیری» اعلام کردند که حساب‌های کاربری ای که در تلگرام ساخته می‌شود از خطر شدن در امان نیستند. اما می‌توان بسیاری از این آمارها را نیز تحت تأثیر جو سیاسی دانست.

در هر صورت نیازی به وحشت نیست، زیرا قابلیت «» که تلگرام از آن بهره می‌برد، فقط مخصوص این پیام رسان نیست. در نتیجه خطر هک شدن فقط مخصوص تلگرام نیست، بلکه تقریبا شامل سایر پیام رسان هایی که از قابلیت « تایید هویت از طریق ارسال پیامک» برخوردارند مانند وایبر و واتس اپ نیز می‌شود.

 

برای افرادی که با سرویس «تایید با پیامک» آشنایی ندارند باید بگوییم که این سرویس با ارسال پیامک به شماره ای که فرد میخواهد با آن در پیام رسان عضو شود، کدی به شخص می‌دهد که آن فرد می‌تواند با آن کد به شکل کاملا شخصی وارد حساب کاربری خود شود و با جلوگیری از دسترسی دیگران به آن، مانع هک شدن حساب کاربری خود شود. اما در تلگرام علاوه بر فعالسازی اکانت، برای افزودن یک دستگاه به حساب کاربری و یا اصطلاحا نشست آن دستگاه نیز از این سرویس استفاده می‌شود.

اما فقط کافیست که این کد به دست هکرها بیفتد، آنها با این کد میتوانند به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و اطلاعات‌تان را به سرقت ببرند. بسیاری از افراد در پیام رسان هایی که از سرویس تایید با پیامک استفاده میکنند در معرض هک قرار گرفته اند اما در تلگرام وضعیت کمی متفاوت است، زیرا این پیام رسان با تدابیر امنیتی که اندیشیده است امکان هک حساب کاربری شما و سرقت اطلاعاتتان را تا حد زیادی کاهش داده است.

یکی از تدابیری که سرویس پیام رسان تلگرام از آن بهره برده، امکان تغییر یا حذف نشست های اکانت شماست. شما با مراجعه به بخش «» در منوی تنظیمات می‌توانید از نشست هایی که بر روی اکانت تلگرام شما صورت گرفته آگاهی یابید و با حذف آنها اکانت خود را مدیریت کرده و از هک آن جلوگیری کنید.

 

قابلیت دیگری که این پیام رسان معروف برای جلوگیری از هک اکانت به شما ارائه میدهد، «تشخیص هویت دو مرحله ای است. شما با مراجعه به بخش «» در منوی تنظیمات می‌توانید با تخصیص رمز دوم برای اکانت خود، به بالا بردن امنیت آن کمک کنید. این قابلیت به این شکل عمل میکند که وقتی فردی میخواهد با کد موجود در پیامک شما به اطلاعاتتان دسترسی یابد، پیام رسان تلگرام از او رمز دوم می‌خواهد، اینجاست که هکرها دیگر دستشان از اطلاعات شخصی شما دور خواهد ماند.

در پایان باید گفت که به نظر می‌رسد در حال حاضر، تلگرام یکی از امن ترین مسنجرهای دنیا است و اگر خودمان در حفظ کد سرویس «ارسال پیامک» دفت نماییم، اطلاعات شخصی ما تقریبا غیر قابل هک می‌باشد. ضمن اینکه شرکت تلگرام جایزه ای 200 هزار دلاری برای کسی در نظر گرفته است که بتواند این پیام رسان را به طور کامل هک کند. پس می‌توان این موضوع را دانست که نرم افزار پیام رسان تلگرام تقریبا قابل هک نیست.

انتهای پیام/

تلگرام تقریبا غیرقابل هک است

جلب می کنند و از خود شما اطلاعاتی را دریافت می کنند که با استفاده از آنها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می‌توانند شما را هک کنند. به طور مثال با پرسیدن رنگ مورد علاقه شما، ایمیل و تاریخ تولدتان و استفاده از آنها برای ریست کردن رمز ایمیل شما و سپس دسترسی به بقیه اکانت‌هایتان و یا مثلا با شما تماس می‌گیرند و خود را مسئول دفتر بیمه معرفی می کنند، شماره تلفن شما را می گیرند و می گویند که برای شما یک کد ارسال شده و از شما می خواهند که کد را بخوانید. احتمالا شما فکر می کنید که کد ارسال شده از طرف شرکت بیمه بوده، در صورتی که کد تایید حساب تلگرامتان بوده است و به همین سادگی تلگرامتان هک می شود.

ن آن بسیار کار دشواری محسوب می‌شود و اگر دسترسی غیرمجازی به اکانت شما صورت بگیرد احتمالاً از طریق فریب‌دادن و فیشینگ صورت می‌گیرد.

 

دکمه بازگشت به بالا