اقتصادیمطالب برتر

اتصالات پلی اتیلن در شبکه های فاضلاب پلی اتیلن

بررسی کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال فاضلاب

کاربرد اتصالات جوشی در انتقال فاضلاب جمع آوری آب های سطحی و یا فاضلاب های صنعتی است.

اتصالات پلی اتیلن جوشی | اتصالات لوله پلی اتیلن کشاورزی

سیستم‌های فاضلاب برای جمع آوری آب‌های سطحی و یا فاضلاب‌های صنعتی در مجتمع‌های بزرگ صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون نفوذ سیالات به عمق خاک می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به پایه‌ها و تاسسیات زیر زمینی را وارد نماید. خوردگی، زنگ زدگی و آلودگی خاک از مهمترین دلایل جمع‌آوری آب و فاضلاب‌های صنعتی است .و پارس اتیلن کیش با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیائی راه‌حل مناسبی برای جمع‌آوری و انتقال سیالات فاضلابی می باشد.

لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله های پلی اتیلن در تمامی مدل‌ها , گریدها و انواع مختلفشان جهت انتقال فاضلاب میتوانند بکار برده شوند. و لوله اسپیرال مشخصاً جهت انتقال فاضلاب در سایزها و اندازه‌های متنوعی طراحی تولید میشوند. نیز برای انتقال فاضلاب مناسب است ولی جهت انجام اینکار مقرون به صرفه نیست و توجیه اقتصادی ندارد و تنها در مواقعی که فاضلاب با فشار و بوسیله پمپ, به درون لولهانتقال می یابد باید بکار برده شود. به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی بالایی که دارند به انتخاب اول پیمانکاران و مجریان سیستم‌های فاضلاب , بدل گردیده و جای تمامی لوله‌های قدیمی را در صنعت گرفته است.

لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت پارس اتیلن اتیلن کیش به عنوان نسل جدید لوله‌های دوجداره کاروگیت یکی از مناسبترین و بهترین روشهای انتقال فاضلاب است . این لوله ها با طراحی خاص در بدنه و همچنین با قرار دادن یک نوار در قسمت کوپلر آن ها و همچنین به کارگیری واشرهای منحصر بفرد آببندی معضل دو پهنی و نشت فاضلاب به محیط زیست را از بین برده است و در استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی پارس اتیلن کیش , این مشکل برای همیشه از بین میرود. لازم به ذکر است که واشرهای ارائه شده توسط این شرکت تماما آلمانی بوده و باعث مقاومت و آببندی کامل اتصال بین لوله‌های کاروگیت می‌شود. لوله کاروگیت فاضلابی همان لوله کاروگیت است اما آیا لوله‌هایی که در پروژه‌های گذشته اجرا شده توانسته است از نشت و هدر رفت فاضلاب جلوگیری کند ؟ پس از مدتی از اتمام پروژه این لوله‌ها از محل اتصال دچار دوپهنی شدند و نشت فاضلاب وجود دارد و این مشکل و معضل با استفاده از نسل جدید لوله کاروگیت پارس اتیلن کیش برطرف میگردد و به این دلیل ما این لوله‌ها را لوله کاروگیت فاضلابی مینامیم , چون مشخصا برای عمر بالا و انتقال ایمن فاضلاب طراحی و تولید شده است.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا