علمی و پزشکیمطالب برتر

اثرات قارچ گانودرما بر بدن، ذهن و پوست

قارچ گانودرما سرشار از بتا گلوکان است که می تواند به مهار رشد و گسترش سلول های سرطانی کمک کند.

قرن ها پیش در چین باستان فردی به نام شن نونگ می زیسته است که به عنوان “خدای داروهای گیاهی چینی” شناخته می شد. طبق افسانه های عامیانه، این مرد مسئول آموزش شیوه عمل داروهای گیاهی بوده است، بنابراین پایه و اساس طب سنتی چینی را می گذارد. متون از دوران قدیم در مورد دستاوردهای بسیاری از او صحبت می کنند، از جمله اختراع چای و کشف نوعی قارچ که او ادعا می کرد می تواند طول عمر یک فرد را افزایش دهد.

همانطور که افسانه های پیرامون شن نونگ از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، به تدریج جدا کردن واقعیت از داستان دشوارتر می شود. قارچ جاودانه ای که او به آن اشاره کرد، با این حال، واقعی است. اگرچه عمر انسان را جاودانه می کند، اما حاوی برخی مواد است که می تواند سلامتی را بهبود بخشد، طول عمر را افزایش دهد و پیری را معکوس کند. در حالی که چینی ها این قارچ را با نام Lingzhi می شناسند، ژاپنی ها و کره ای ها به ترتیب آن را Reishi و Youngzhi می نامند. از سوی دیگر، افرادی که به زبان لاتین صحبت می کنند، آن را با نام قارچ گانودرما لوسیدوم می شناسند.

خواص افزایش طول عمر قارچ گانودرما و سایر خواص مفید آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، اما قارچ زمانی که به درستی مصرف نشود می تواند عوارضی را ایجاد کند پس تا انتها این مقاله را مطالعه کنید تا با شیوه مصرف قارچ گانودرما آشنا شوید.

توضیح تصویر: سمت راست نقاشی منسوب به شن نونگ خدای داروهای گیاهی چینی و در سمت چپ تصویر قارچ گانودرما تازه

خواص بی نظیر قارچ گانودرما

ابتدا لازم است پیش از اینکه به این بپردازیم که چطور قارچ گانودرما را مصرف کنیم لازم است به این بپردازیم که خرید قارچ گانودرما بسیار خواهان دارد

گفته می شود که گانودرما یک قارچ شگفت انگیز است که می تواند هر چیزی از بیماری های فصلی مانند آنفولانزا گرفته تا بیماری های کشنده مانند سرطان را درمان کند. این فواید سلامتی می تواند مستقیماً با ترکیبات این قارچ مرتبط باشد.

مطالعات متعددی برای آزمایش اینکه آیا حقیقتی در پشت این موضوع وجود دارد یا خیر انجام شده است. یکی از این مطالعات شامل 58 قارچ بازیدیومیست بود و کشف کرد که قارچ گانودرما موثرترین قارچ در کشتن سلول های سرطانی است.

این سلول های سرطانی شامل سرطان خون و سرطان سینه، روده بزرگ، پروستات و تخمدان است. همچنین برای کمک به غلبه بر مرحله 1 سرطان مثانه مفید است و به طور بالقوه آسم، سرفه یا تنگی نفس را تسکین دهد.

در ادامه به این معرفی مواد مؤثر موجود در قارچ گانودرما می پردازیم تا شما خوانندگان که به دنبال دلیلی قطعی برای خرید قارچ گانودرما هستید را قانع کنیم تا از این قارچ شگفت انگیز استفاده کنید.

پلی ساکاریدها

این ترکیب با خواص آنتی اکسیدانی و تعدیل کننده ایمنی خود، طول عمر را افزایش می دهد و سیستم ایمنی را تقویت می کند و به قارچ گانودرما فواید سلامت و ضد پیری می دهد. یادآوری می شود که گانودرما سیستم ایمنی را تحریک می کند و ممکن است برای افرادی که داروهایی برای سرکوب سیستم ایمنی خود مصرف می کنند خطرناک باشد.

تری ترپن ها

یکی دیگر از اجزای زیست فعال در قارچ گانودرما تری ترپن ها هستند که به قدرت ضد پیری گانودرما کمک می کند. علاوه بر این، آنها می توانند از فشار خون بالا، علائم آلرژی و رشد تومور جلوگیری کنند. طعم تلخ تری ترپن ها نشان دهنده کیفیت قارچ است، بنابراین هر چه لینگژی تلخ باشد بهتر است.

بتا گلوکان ها

قارچ گانودرما سرشار از بتا گلوکان است که می تواند به مهار رشد و گسترش سلول های سرطانی کمک کند.

مزایای لینگژی نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر ذهنی نیز می باشد. رابطه بین گانودرما و سلامت روان مدت‌هاست که در طب سنتی چینی شناخته شده است، زیرا راهبان و گوشه‌نشین‌های کوهستانی از قارچ برای رسیدن به تعادل عاطفی استفاده کرده‌اند. پزشکان طب سنتی چینی همچنین گانودرما را برای آرام کردن ذهن افراد و کاهش اضطراب آنها تجویز می کنند.

اطمینان از کیفیت قارچ گانودرما

برداشت صحیح قارچ یک فرآیند طولانی و پر پیچ و خم است. اول، بسیار مهم است که آن را به آرامی روی محیط کشت طبیعی در یک محیط پر از مواد مغذی رشد کند تا از سطح بالای پلی ساکارید گانودرما اطمینان حاصل شود.

محصولات تجاری گانودرما معمولا از قسمت های مختلف قارچ استفاده می کنند. که شامل میسلیوم ها، ساقه قارچ و هاگ های ترک خورده است. هاگ ها با ارزش ترین قسمت قارچ هستند و سرشار از تری ترپن ها هستند(مواد طبیعی که دارای خواص ضد التهابی، ضد میکروبی، ضد تومور، ضد ویروسی و تعدیل کننده سیستم ایمنی هستند).

با این حال، هاگ ها ساختاری دو جداره دارند که هم سخت و هم محکم هستند. اگر هاگ ها را مستقیماً قبل از ترک خوردن بخورید، از جذب مؤثر مواد مغذی این قارچ جلوگیری می کند. بنابراین، شکستن هاگ ها برای اطمینان از جذب مناسب مواد مغذی ضروری است. به عبارت ساده‌تر، هر چه میزان شکستگی بیشتر باشد، جذب مؤثر مواد مغذی برای بدن آسان تر می شود.

خرید قارچ گانودرما با کیفیت

اگر از طرفداران و مصرف کنندگان قارچ گانودرما هستید ما به شما یشنهاد می کنیم که از گانودرما مارکت قارچ گانودرما خود را تهیه کنید این شرکت با روش مصرفی نوین که روشی درمانی است توانسته اند با مشاوره درست به مشتریان خود بر بسیاری از بیماری ها پیروز شوند.

عده ای بر آن هستند که تنها روش مصرف گانودرما مانند تهیه چای می باشد و هیچ روش خاصی در مصرف قارچ گانودرما نیست اما این دیدگاه اشتباه است و طریقه مصرف و مدت مصرف گانودرما در اثرگذاری آن بر بیماری ها بسیار مؤثر است

اگر چه قارچ گانودرما در اکثر مکان ها از جمله عطاری ها و فروشگاه ها فروخته می شود اما باید مطئمن بود که خرید قارچ گانودرما از مکان های بهداشتی و مورد اعتماد صورت بگیرد چرا که رعایت همه این نکات سبب عملکرد بهتر قارچ گانودرما می شود و به طور مؤثر تری بر درمان بیماری ها اثرگذار است پس حتما سعی کنید از  گانودرما مارکت محصول با کیفیت تهیه کنید.

دکمه بازگشت به بالا