فرهنگ و هنر

از فراخوان جشنواره تئاتر کوتاه کیش تا برنامه نمایش فیلم های احمدرضا معتمدی

اعلام برنامه های بزرگداشت احمدرضا معتمدی و انتشار فراخوان جشنواره تئاتر کوتاه کیش از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

به گزارش مخبران، فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش منتشر شد.

دبیرخانه جشنواره تئاتر کیش به منظورتوجه به گونه‌های تئاتر نو، هویت‌بخشی به نمایش‌های ساحلی و کافه‌ای وحمایت از گروه‌های تجربی و بینارشته‌ای این جشنواره را برگزار می‌کند.

«پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش» با محوریت موضوعات مربوط به خانواده، حقوق فردی و اجتماعی، محیط زیست، زندگی انسان معاصر و خلیج همیشه فارس آنلاین ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود وگروه‌ها و هنرمندان فعال  می‌توانند با توجه به اهداف و موضوعات جشنواره در این رویداد هنری مشارکت کنند.

مطابق فراخوان، جشنواره پنجم در بخش های:نمایش‌ در کافه‌،نمایش‌ در ساحل، طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب، نمایش‌ در کشتی و عکاسی تئاتر برگزار می‌شود. در این فراخوان آمده است که مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ و زمان اعلام نتایج ۷ آنلاین خواهد بود.

پنجمین جشنواره ملی تئاتر کیش با دبیری عباس نجاری نیمه دوم مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. 

####

برگزاری هفته فیلم «احمدرضا معتمدی» در موزه سینما

هفته فیلم «احمدرضا معتمدی» در موزه سینمای ایران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی موزه سینما، همزمان با بزرگداشت «احمدرضا معتمدی» فیلمنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت سینما چهار فیلم از آثار این هنرمند در موزه سینما به نمایش درنی آید.
فیلم های سینمایی راه رفتن روی سیم، سوء تفاهم، دیوانه‌ای از قفس پرید و قاعده بازی به ترتیب از روز چهارشنبه ۲۳ الی شنبه ۲۶ خرداد هر روز ساعت ساعت ۱۶ در سالن فردوس موزه سینما نمایش داده می‌شود و بعد از نمایش هر فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور منتقدان سینما و اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت و افتتاحیه گنجینه این هنرمند شناخته شده روز سه شتبه ۲۲ خرداد سعت ۱۷ در سالن فردوس موزه سینما برگزارخواهد شد.
حضور در مراسم بزرگداشت و همچنین تماشای آثار این هنرمند برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام 

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا