ورزشی

استقبال خطرناک مشهدی‌ها از استقلال + فیلم

با ورود استقلال مشهد ، طرفداران این گروه در مقابل فرودگاه و بدرقه تیم بدون رعایت مقررات بهداشتی محاصره شدند ، اما ظاهرا مسئولان انتظامی و بهداشت برنامه مشخصی برای کنترل این حادثه نداشته اند.

به گزارش ESN ، فینال مسابقات جام فوتبال ایران فردا (پنجشنبه) برگزار می شود و دو تیم استقلال و تراکتور امروز راهی مشهد می شوند و حدود 24 ساعت دیگر در این شهر اقامت دارند.

در نتیجه ، فینال فصل جاری لیگ برتر ، مانند بسیاری از مسابقات قبلی ، نیاز به اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع کرون دارد که مقامات هیچ اقدامی برای پیگیری آن انجام نداده اند.

هنگام ورود کاروان استقلال به مشهد ، هواداران تیم مانند ماه گذشته از این تیم استقبال کردند (دیدار استقلال و شهرک خودرو) که این امر مانع اقدامات فرودگاه و همچنین ارتباط نزدیک هواداران با بازیکنان و کادرفنی استقلال شد. این شما را در معرض خطر بیماری عروق کرونا ویروس قلب قرار می دهد ، حتی برای طرفداران و افراد محلی.

همانطور که تصاویر منتشر شده قبل از رسیدن به فرودگاه استقلال نشان می دهد ، بسیاری از هواداران به فرودگاه رفتند تا بازیکنان مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند و از اپیدمی عروق کرونا ویروس عکس بگیرند ، اما مقامات هیئت فوتبال ، پلیس و شورای امنیت استان اقدامی برای رعایت مقررات بهداشتی انجام نداده اند.

* استقلالی ها باید مراقب باشند

از تصاویر مشخص است که برخی از افراد بدون ماسک و محافظ که محکم توسط بازیکنان پیراهن آبی محاصره شده اند و با در معرض خطر قرار گرفتن زندگی ، شیوع این بیماری می تواند در آینده نزدیک فاجعه دیگری در تیم های استقلال و تراکتور ایجاد کند. .

وقتی استقلال تصمیم به شرکت در آزمایشات بالینی لیگ قهرمانان آسیا در آینده می گیرد ، موضوع حتی بیشتر نگران کننده است و حضور مثبت کادر فنی ، بازیکنان و آمادگی تیم می تواند حضور آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا را پنهان کند. بده

بدون شک ، پس از این مسابقه ، لازم است استقلالی ها و حتی کرونا برای موفقیت در آزمون کرونا ، موارد احتیاط را در هنگام حضور در این رقابت های آسیایی مشاهده و کنترل کنند.

* فقدان مقامات انتظامی و بهداشتی مشهد

اگرچه مشهد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در شهرهای سرخ است ، اما به نظر می رسد برگزارکنندگان فراموش کرده اند که کرونا رنج می برد و این می تواند با ازدحام جمعیت در مقابل فرودگاه و زندگی بسیاری از افراد در معرض خطر ، تشدید شود.

بی توجهی مقامات و غیرقابل پیش بینی بودن اوضاع – همانطور که در مسابقات قبلی دیده شد ، هواداران در مقابل هتل و فرودگاه جمع شدند – در صورتی که مسابقه نهایی مسابقات به پروتکل های ایمنی و سلامتی بیشتری نیاز داشته باشد.

شاید فردا ، این دو تیم محبوب چنین تجمعاتی را مقابل هتل تکرار کنند و پروتکل بهداشتی باید به مقامات نظارتی هشدار دهد که اکنون زمان کاهش سرعت نیست و آنها باید از سلامت مردم و ورزشکاران آگاهی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا