اقتصادیمطالب برتر

افزایش رم مجازی در ویندوز 7

آموزش افزایش رم مجازی ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و

کاهش سرعت کامپیوتر، احساس گرم شدن بیش از حد سیستم، استفاده از یک پردازنده قدیمی یا حتی تمام شدن حافظه حس خوبی ایجاد نمی کند. پر شدن حافظه به سادگی روی سیستم شما تاثیر می گذارد و باعث می شود که کارهای معمولی به صورت کلافه کننده ای کند انجام شوند. جهت اطلاعات بیشتر از سرور مجازی ایران همراه ما باشید.

آموزش بالا بردن رم کامپیوتر در ویندوز 7 | افزایش رم مجازی در ویندوز 10

اگر در چنین موقعیتی گیر کرده اید می توانید تنظیمات رم مجازی در ویندوز ۱۱ ؛ ۱۰ و غیره خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که نیاز شما را برآورده می کند. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم. جهت هرگونه ابهام و یاسوالی درمورد سرور اختصاصی آوابرید کلیک کنید.

رم مجازی ویندوز چیست؟

رم مجازی کامپیوتر شما چقدر است؟ ویندوز ۱۱ و ۱۰

قبلا در انزل وب نحوه را به شما آموزش دادیم اما با انجام مراحل زیر می توانید به راحتی مقدار رم مجازی که دارید را مشاهده کنید:

کلیدهای Win + I صفحه کلید را با هم فشار دهید یا روی دکمه استارت کلیک کنید و Settings را انتخاب کنید.

مشاهده رم مجازی در ویندوز ۷

نحوه افزایش رم مجازی ویندوز ۷ مانند روش های توضیح داده شده در بالا است فقط مسیر کمی تفاوت دارد. روی دسکتاپ کلیک راست کنید و گزینه Screen Resolution را انتخاب کنید.

کم بودن رم مجازی در ویندوز ۱۱ و سایر ورژن ها

رم مجازی برای کامپیوتر محدودیت های خاص خود را دارد. اگر حافظه مجازی سیستم شما تمام شوند ویندوز پیغام خطای زیر را نمایش می دهد:

که به این معناست:

حافظه مجازی سیستم شما کم است. ویندوز حجم فایل پیجینگ حافظه مجازی شما را افزایش می دهد. در طول این فرآیند، درخواست های حافظه برای برخی از برنامه ها ممکن است رد شود. برای اطلاعات بیشتر، Help را مشاهده کنید.

ویندوز ۱۱ به طور خودکار حافظه مجازی شما را مدیریت می کند و اطمینان حاصل می کند که فایل پیجینگ ظرفیت کافی برای رسیدگی به نیازهای سیستم شما را دارد. با این حال می توانید به صورت دستی حجم فایل پیجینگ خود را در ویندوز ۱۱ افزایش دهید.

بالا بردن رم مجازی ویندوز از طریق بایوس

بهترین روش برای ۱۰ و ۱۱ این است که یک کارت گرافیک جدید یا بهتر را خریداری کنید. اگر از گرافیک آنبرد استفاده می کنید و از عملکرد ضعیف رنج می برید، ارتقاء به یک کارت اختصاصی معجزه می کند. با این حال اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از روش زیر استفاده کنید.

یکی از اینها باید دارای گزینه ای برای تنظیم مقدار حافظه اختصاص داده شده به GPU باشد. معمولا پیش فرض این مقدار حافظه ۱۲۸ مگابایت است. اگر مقدار بیشتری را نیاز دارید و سیستم تان اجازه می دهد آن را به ۲۵۶ مگابایت یا ۵۱۲ مگابایت افزایش دهید.

آموزش بالا بردن رم مجازی لپ تاپ ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و غیره از طریق رجیستری

حالا به مسیر زیر بروید:

روی پوشه Intel در پنل سمت چپ کلیک راست کنید و New > Key را انتخاب کنید. نام این کلید را GMM بگذارید. بعد از انجام ای کار پوشه جدید GMM را در سمت چپ انتخاب کنید و در سمت راست کلیک کنید.

افزایش رم مجازی در ویندوز ۱۱

برای افزایش رم مجازی ویندوز ۱۱ می توانید این روش را هم امتحان کنید.

کلیدهای Win + I صفحه کلید را با هم فشار دهید تا پنجره Settings باز شود.

عواملی که باعث مصرف رم مجازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ می شوند

به چه مقدار رم مجازی در ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و غیره نیاز دارم؟

مقدار دقیقی برای افزایش رم مجازی در ویندوز ۱۰ یا ساخت رم مجازی در ویندوز ۱۱  وجود ندارد. با این حال می توانیم از برخی از دستورالعمل ها استفاده کنیم:

آموزش بالا بردن رم مجازی لپ تاپ ویندوز ۱۰، ۱۱ و غیره: نکاتی که باید در نظر داشته باشید

در نهایت اگر در حین کار کردن با سیستم خود را تجربه می کنید می توانید از ۱۵ روشی که قبلا آموزش دادیم استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش کامل ۳ روش افزایش رم مجازی ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۱۱ ، ۷ ، ۸ و… امروز انزل وب ما در مورد ساخت رم مجازی در ویندوز ۱۰ و نحوه مشاهده مقدار رم مجازی در ویندوز ۱۰ و غیره صحبت کردیم. آیا شما روش دیگری را سراغ دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا