علمی و پزشکیمطالب برتر

امکانات طراحی سایت پزشکی چیست؟

امروزه اکثر مشاغل دارای وبسایت می‌باشند زیرا در دنیای دیجیتال مردم ساعت زیادی از روز را صرف جستجو در اینترنت می‌کنند. بنابراین داشتن وبسایت اینترنتی برای برخی از کسب و کارها جزو لازمه کار آنها می‌باشد تا بر تعداد مشتریان و درآمد خود بیفزایند. پزشکان جزو آن مشاغلی هستند که با طراحی وبسایت خود می‌توانند بر تعداد مشتریان خود بیفزایند زیرا همه مردم هنگامی که قسمتی از بدن آنها شروع به درد کردن می‌کند فورا مشکل خود را درون اینترنت سرچ می‌کنند، بنابراین هر پزشک می‌تواند با طراحی وبسایت برای خود مشتریانی را به صورت اینترنتی روانه کلینیک یا مطب خود نماید.

مزایای طراحی سایت پزشکی

معمولا اکثر افراد هنگامی که سایتی را برای کسب و کار خود طراحی می‌کنند به آن به چشم یک صفحه اینترنتی نگاه می‌کنند که فقط باعث افزایش کلاس کاری آنها می‌شود اما فقط اینطور نیست! طی گزارشی که از یک دندانپزشک بدست رسیده است او می‌گوید: «چند ماه پیش در حوزه کاری من بسیاری از همکارانم اقدام به طراحی سایت دندانپزشکی برای کلینیک خود کرده بودند و بیشتر آنها می‌گفتند پس از طراحی سایتشان تعداد بیماران آنها چندین برابر شده است اما باور نمی‌کردم تا اینکه پس از چند هفته خواستم من هم شانس خود را امتحان کنم بنابراین به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کردم و از آنها خواستم تا یک سایت دندانپزشکی برای من طراحی کنند. پس از گذشت دو هفته سایت من را تحویل دادند و با توجه به اینکه حوزه کاری من زیبایی بود از آنها خواستم بر روی کلمات کامپوزیت و لمینت دندان سایت من را بالا بیاورند. هنگامی که بر روی این کلمات سایتم به صفحه اول گوگل آمد روزانه چندین نفر برای خدمات زیبایی دندانپزشکی با کلینیک من تماس می‌گرفتند و هنگامی که از آنها نحوه آشنایی با خودم را پرسیدم می‌گفتند از طریق وبسایت با من آشنا شده‌اند و پس از مشاهده نمونه کارهایم تصمیم گرفتند به مطب من مراجعه کنند.»

مزایای طراحی سایت پزشکی فقط به افزایش تعداد مشتریان و درآمد بیشتر خلاصه نمی‌شود بلکه مزایای دیگری نیز به همراه دارد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • کسب شهرت بیشتر
  • معرفی مهارت و تخصص خود به کاربران اینترنت
  • قرار دادن تمامی راه‌های ارتباطی با پزشک درون وبسایت
  • و …

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت برای پزشکان فقط اینگونه نیست که یک صفحه اینترنتی برای معرفی پزشک را به نمایش بگذارد بلکه امکانات دیگر و بسیاری را می‌توان درون وبسایت‌های پزشکی پیاده‌سازی و اجرا کرد.

امکان مشاوره آنلاین

درون سایت‌های پزشکی می‌توان مشاوره آنلاین را قرار داد تا اگر کاربری وارد سایت شد و زمان کافی برای مراجعه به مطب پزشک را نداشت بتواند به صورت آنلاین مشاوره خود را از پزشک دریافت نماید و با توجه به علائمی که به پزشک می‌گوید، پزشک برای او داروی مناسبی تجویز نماید.

پرداخت آنلاین

شاید فکر کنید فقط پرداخت آنلاین را می‌توان درون سایت‌های فروشگاهی مانند طراحی سایت‌ فروشگاه طلا و جواهرات، طراحی سایت‌ خرید پوشاک یا به طور کلی سایت‌هایی مانند دیجی کالا پیاده‌سازی کرد اما اینطور نیست! با قرار دادن پرداخت آنلاین و درگاه اینترنتی درون سایت‌های پزشکی می‌توان این امکان را به بیماران داد که حق ویزیت خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. امکان پرداخت آنلاین سبب حرفه‌ای‌تر نشان دادن کسب و کار و راحتی کار مشتریان می‌شود.

قابلیت تعیین نوبت

بله یکی از امکانات در طراحی سایت‌های پزشکی تعیین نوبت اینترنتی از مطب پزشک بدون نیاز به منشی و تماس گرفتن با مطب است. به اینصورت که کاربران وارد سایت پزشک می‌شوند و پس از مشاهده نوبت‌های خالی پزشک، یک نوبت خالی را رزرو می‌کنند. بعد از تعیین نوبت می‌توان امکانی را درون سایت پزشکی پیاده‌سازی کرد که بیماران پس از تعیین نوبت خود، حق ویزیتشان را نیز به صورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی که در قسمت قبل برایتان توضیح دادیم، پرداخت نمایند.

درج نمونه کارها

پزشکان زیبایی مانند جراحان صورت، دندانپزشکان و … می‌توانند نمونه کارهای خود را به صورت عکس درون وبسایتشان در بخش نمونه کارها قرار دهند تا کاربرانی که وارد سایت ایشان می‌شوند پس از مشاهده نمونه کارها به مهارت آنها پی ببرند و ترغیب به مراجعه به آن پزشک شوند.

رضایت بیماران

مشاهده و مطالعه افراد قبلی که به یک پزشک مراجعه کردند تاثیر فراوانی بر دیدگاه بیماران دیگر دارد بنابراین پزشکان می‌توانند رضایت بیماران خود را به صورت پیام متنی، ویدئو و پادکست درون وبسایت قرار دهند تا به همه کاربرانی که وارد سایت آنها می‌شوند نشان دهند که چند درصد از بیماران آنها رضایت صد در صدی از مراجعه خود به ایشان دارند.

مسیریابی برای بیماران

امروزه اکثر مردم برای رفتن به مکان‌های مختلف از گوگل مپ یا اپلیکیشن‌های مسیریاب استفاده می‌کنند؛ بنابراین پزشکان می‌توانند از طراحی که سایت آنها را طراحی می‌کند بخواهند تا یک مسیریاب یا انواع نقشه‌های مسیر مانند گوگل مپ، بلد، ویز و … را درون وبسایت‌ آنها قرار دهد تا بیماران بتوانند به راحتی خود را به مطب پزشک برسانند.

قیمت طراحی سایت پزشکی چقدر است؟

هزینه طراحی سایت پزشکی قیمت یکسانی ندارد و اگر یک پزشک برای طراحی وبسایت خود به چندین شرکت طراحی سایت مراجعه نماید هر کدام از آنها قیمت متفاوتی را اعلام می‌کند زیرا هزینه طراحی سایت پزشکی به عوامل مختلفی همچون شهرت شرکت طراحی سایت، مهارت طراح سایت، امکاناتی که پزشک می‌‌خواهد برای سایت خود اجرا نماید و …. تعیین می‌شود.

خلاصه مطلب

امروزه مردم می‌توانند با طراحی وبسایت برای کسب و کار خود درآمد بیشتر و مشتریان بیشتری داشته باشند. طراحی سایت پزشکی نیز به پزشکان این امکان را می‌دهد تا بر تعداد مشتریان و شهرت خود بیفزایند. طراحی سایت پزشکی امکانات بسیاری همچون رزرو نوبت آنلاین، پرداخت اینترنتی حق ویزیت، مسیریابی تا مطب پزشک و … را می‌تواند در برداشته باشد.

منبع: سپیداران وب

دکمه بازگشت به بالا