اقتصادیمطالب برتر

انواع سیستم های (وی آر اف، داکت اسپلیت، آکسیال فن و …..) روزنبرگ در AVET

دستگاه های تهویه مطبوع برای کنترل هوای در جریان اطراف طراحی و تولید شده اند. وظیفه اصلی این سیستم ساخت محیطی برای راحتی افراد و یا کمک به یک فرایند است. در این سیستم تهویه مطبوع، تجهیزات مربوط به تأمین و بهبود کیفیت هوا به صورت زنجیره وار فعالیت می‌کنند تا هوای مناسب را برای شما فراهم آورند. همچنین فرآیند تهویه مطبوع به طور خودکار یا ثابت، شرایط هوای محیط مورد نظر را مطابق با نیاز شما کنترل می کند.

فروش سیستم وی آر اف (VRF)

سیستم vrf که به آن سیستم اسپلیت مرکزی نیز گفته می شود. در واقع جدیدترین و پیشرفته ترین نوع سیستم های تهویه مطبوع است که توانایی انجام هر دو عملیات سرمایشی و گرمایشی را به طور همزمان دارد. از نظر شکل ظاهری این سیستم نیز همانند کولر های گازی از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی این سیستم در فضای داخلی ساختمان نصب می شود و یونیت خارجی بایستی در محلی خارج از ساختمان مانند پشت بام یا ایوان قرار گیرد. همچنین یونیت داخلی به به چند فن کویل وصل می شود که فرآیند سرمایش و گرمایش را انجام می دهد. در این سیستم به دلیل بهره مندی از یونیت های داخلی مجزا امکان تنظیم میزان سرما و یا گرما برای هر بخش از محیط مورد امکان پذیر خواهد بود. در واقع مهم ترین مزیت بهره گیری از سیستم وی آر اف قابلیت کنترل جریان مبرد در خنک سازی است. زیرا با وجود این توانایی، کمپرسور تنها در زمان های لازم با حداکثر توان خود کار می کند، علاوه بر این در هزینه های مصرف برق صرفه جویی شده و افزایش طول عمر دستگاه را نیز به همرا خواهد داشت.فروش VRF (وی آر اف) برای استفاده در مکان هایی مانند ساختمان های مسکونی، تجاری، اداره ها به دلیل فضای کمی که اشغال می کند روز به روز در حال افزایش است. در حالت کلی می توان گفت این سیستم برای هر مکانی که نیازمند کنترل مستقل دمای واحد ها به طور جدا گانه است مناسب می باشد.

خرید وی آر اف | قیمت vrf خانگی دیجی کالا

فروش داکت اسپلیت (Duct Split)

داکت اسپلیت که به آن ها اسپلیت های خانگی نیز گفته می شود، به نوعی از رایج ترین سیستم تهویه مطبوع در جهان به شمار می آید که افراد زیاد برای تهویه هوای محیط مورد نظر خود از این سیستم استفاده می کنند. این دستگاه به طور کلی از یک هواساز (یونیت داخلی) و یک کندانسور (یونیت خارجی) تشکیل شده است و که این دو بخش به واسطه مجموعه ای از لوله‌های مسی بهم متصل شده اند. به طور معمول این سیستم براساس نوع نیرو محرکه کمپرسور به دو دسته اینورتر و معمولی تقسیم‌بندی می شود. داکت اسپیلت اینورتر در کویل های یونیت داخلی گرمای هوای محیط داخلی به وسیله گاز مبرد داخل کویل گرفته می شود و هوای خنک به وسیله پنل داخلی یا همان فن درون کانال رفت هوا منتقل می شود. داکت اسپیلت معمولی که به آن داکت اسپیلت دور ثابت نیز گفته می شود یکی از پر مصرف ترین سیستم ها در ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی می باشد. در داکت اسپیلت های معمولی بعد از رسیدن کمپرسور به دمای تعریف شده به وسیله ترموستات اتاقی خاموش می شود. با گرم شدن مجدد هوای اتاق روشن می شود. در این نوع دستگاه ها موتورها به صورت ثابت کار می کند و تا زمانی که فرد استفاده کننده نخواهد کم یا زیاد نمی شود و لازم است که حتما خاموش و روشن گردد. همین دلیل موجب پر مصرف بودن داکت اسپیلت معمولی می باشد. اما قیمت داکت اسپلیت (Duct Split)  نوع اینورتر گران تر از نوع معمولی می باشد که با در نظر گرفتن صرف جویی در میزان مصرف انرژی می توان استفاده از نوع اینورتر داکت اسپلیت را به صرفه تر دانست.

خرید وی آر اف | قیمت vrf خانگی دیجی کالا

فروش فن آکسیال (Axial Fan)

فن آکسیال یکی از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین انواع فن های موجود در بازار می باشند. این هواکش ها با نام دیگر فن های محوری نیز شهرت دارند. در حقیقت این نام بر گرفته از روشی است که این فن در جابجایی هوا استفاده می‌کند، به این صورت که پره‌های فن حول یک محور می‌چرخند و به این طریق باعث می‌شود هوا در جهت موازی با آن محور جریان یابد. در بازار فن های محوری با پره هایی در ابعاد و اندازه های مختلف به فروش می رسد که بایستی مطابق با نیاز مشتری انتخاب شود.

از فن محوری در سیستم تهویه به کار برده می شود. این هواکش ها هوای آلوده و دود را خارج می‌کنند و در مواردی هم تأمین‌کننده هوای تازه و خنک‌کننده فضاها و یا ماشین‌آلات را بر عهده دارند. این نوع فن‌ها به طور معمول برای کنترل حجم زیادی هوا در فشار کم طراحی می‌شود. مجموعه فناوری مانا نوین ویرا نماینده انحصاری فروش فن آکسیال (Axial Fan) و دیگر انواع سیستم های تهویه مطبوع برند آلمانی رزنبرگ در ایران است از این رو در صورتی که به دنبال خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع بادوام و قیمت مناسب هستید می توانید به وب سایت اوت به نشانی https://avet-co.com/ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 26806734-021 تماس حاصل فرمایید.

خرید وی آر اف | قیمت vrf خانگی دیجی کالا

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا