عمومیمطالب برتر

انواع نرم افزار هلو و هر آنچه که باید بدانید

خرید نرم افزار حسابداری هلو به شما این امکان را  می دهد که با هر سطحی از مهارت های حسابداری و کامپیوتری امور مالی و حساب های خود را زیر نظر داشته باشید و  با لمس یک دکمه گزارش  وضعیت حساب کاربری کامل را دریافت کنید. مشتریان، حساب های بانکی، موجودی سهام، وضعیت چک ها و کل سود و زیان خود را دریافت کنید.

در قدم نخست لازم است تا بهترین و مناسب ترین نسخه این نرم افزار را با توجه به حیطه شغلی خود انتخاب کنید. نگران نباشید ، این کار چندان هم سخت نیست. در ادامه سعی داریم تا به معرفی انواع نرم افزار هلو و ویژگی های آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

انواع برنامه هلو

نرم افزار حسابداری هلو بسته به کاربرد و ویژگی های مورد نیاز کاربران به پنج نسخه شامل فروشگاهی ، شرکتی ، تولیدی ، تحت شبکه و آموزشگاهی تقسیم می شود. به عنوان مثال، نسخه های فروشگاهی بر سهولت ورود کالا و انبار ، صدور فاکتورهای خرده فروشی و عمده فروشی، امکان استفاده از بارکدخوان و امکان چاپ بارکد و گزارش های مرتبط با فروش تاکید دارند. همچنین تمامی ویژگی‌های نسخه‌های فروشگاهی در نسخه‌های شرکتی نیز گنجانده شده است، به همراه ویژگی های دیگری از جمله طراحی کدهای حسابداری و گزارش‌های مالی مانند ترازنامه و ترازنامه آزمایشی.

نسخه‌های تولیدی شامل تمامی ویژگی‌های نسخه‌های فروشگاهی و شرکتی است. البته در تمامی موارد امکان ارائه آموزش نرم افزار هلو وجود دارد.

نسخه جامع نرم افزار هلو نیز شامل تمامی این ویژگی‌ها به همراه چندین ویژگی دیگر مانند توانایی دیدن قیمت های فروش گذشته ، صورتحساب، خلاصه مدارک، یکپارچه سازی اسناد و امکانات دیگری است تا کاربر بتواند از تمامی امکانات سازماندهی شده در نرم افزار هلو به طور همزمان در نسخه کامل نرم افزار هلو استفاده کند. در نهایت نسخه تحت شبکه، نسخه جامع چند کاربره است، بنابراین می توانید همزمان با یک نرم افزار روی چندین سیستم مختلف  کار کنید.

نرم افزار هلو فروشگاهی چیست؟

اگر  صاحب یک کسب و کار هستید، نیازهای نرم افزار حسابداری شما قطعاً با شخصی که صاحب یک کسب و کار یا یک مرکز تولیدی است متفاوت است. به همین دلیل نسخه ویژه ای از نرم افزار طراحی هلو با نام نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو برای صاحبان مشاغل فروشگاهی تولید شده و در سه دسته پایه، ساده، متوسط ​​و پیشرفته طبقه بندی می گردد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه

نسخه پایه نرم افزار فروشگاهی هلو ، ابتدایی ترین خدمات را به کاربر ارائه داده و برای پاسخگویی به نیاز های فروشگاه های کوچک بسیار مناسب است.

نرم افزار فروشگاهی هلو نسخه ساده

این نسخه از نرم افزار هلو همانطور که از نامش پیداست ساده ترین نرم افزار فروشگاهی و ارزان ترین نرم افزار حسابداری در بین نرم افزارهای فروشگاهی شرکت هلو می باشد.

نرم افزار فروشگاهی هلو نسخه متوسط

نرم افزار هلو فروشگاهی نسخه متوسط ​​بسیاری از ویژگی های نسخه های پیشرفته را در عین سادگی ارائه می دهد. این نرم افزار برای فروشگاه های کوچک و بزرگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار فروشگاهی هلو نسخه پیشرفته

اگر برای کسب و کار فروشگاه خود به گزارشات پیشرفته تری نیاز دارید، نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته هلو برای شما مناسب است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته دو کاربره هلو

اگر می خواهید از نسخه های نرم افزار حسابداری دو کاربره هلو  استفاده کنید، نرم افزار پیشرفته حسابداری  دو کاربره هلو برای شما مناسب است.

نرم افزار هلو شرکتی چیست؟

نرم افزار حسابداری هلو شرکتی به طور خاص برای مشاغلی طراحی شده است که علاوه بر مدیریت مالی شرکتی عمومی نیاز به ثبت عملیات حسابداری مختلف و گزارش های پیشرفته دارند. با این نرم افزار می توانید به صورت دقیق امور مالی و حسابداری شرکت خود را مدیریت کنید.

بعلاوه این این امکان را  به شما می دهد تا با استفاده از حرفه ای ترین امکانات حسابداری، بهترین و کامل ترین گزارش های مورد نیاز مدیر حسابداری شرکت خود بدست آورید. نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نیز از نظر امکانات کاربری خود به سه دسته ساده ، متوسط و پیشرفته تقسیم بندی می شود.

برنامه حسابداری شرکتی ساده هلو

این نسخه از نرم افزار حسابداری شرکتی هلو ، مناسب برای کسب و کارهای شرکتی کوچکی است که نیاز به حسابرسی های پیشرفته ندارد. این نسخه ارزان و مقرون به صرفه بوده و رابط کاربری ساده ای دارد.

نرم افزار حسابداری شرکتی متوسط هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی متوسط هلو نیز کمی از نسخه ساده آن پیشرفته تر است و امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

برنامه حسابداری شرکتی پیشرفته هلو

پیشرفته ترین نسخه از نرم افزار حسابداری شرکتی هلو است که برای کسب و کارهای شرکتی بزرگ تدوین شده است و ویژگی های منحصر به فردی به کاربر ارائه می دهد.

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته دوکاربره هلو

اگر می خواهید از نسخه های دو کاربره هلو برای شرکت خود استفاده کنید، نرم افزار پیشرفته حسابداری شرکتی دو کاربره هلو برای شما مناسب است.

نرم افزار حسابداری آموزشگاهی هلو

یکی از انواع نرم افزار هلو نرم افزار آموزشگاهی هلو  می باشد که پرکاربرد بوده و دارای امکانات فراوان می باشد. استفاده از این نرم افزار به افراد دارای کسب و کارهای آموزشگاهی ، دانشجویان و افرادی که جویای کار در زمینه حسابداری هستند توصیه می شود.

از جمله مزایای نرم افزار هلو آموزشگاهی می توان تهیه فیش پرینت ، بارکد خوان ، چاپ بارکد و محاسبه مالیات اشاره کرد. این نرم افزار نیز در سه سطح ساده ، متوسط و پیشرفته طراحی شده است.

نرم افزار حسابداری تولیدی هلو

این نرم افزار برای عملیات حسابداری واحدهای تولیدی تهیه شده است. نسخه های تولیدی ساده برای عملیات تولیدی واحدهای تولیدی کوچک سازماندهی شده است. این نرم افزار نیز در سه سطح ساده ، متوسط و پیشرفته طراحی شده است. امکان استفاده از فرمول ها و مشاهده گزارش ها یکی از ویژگی های قابل توجه نسخه تولیدی پیشرفته است.

اپلیکیشن حسابداری هلو برای اندروید

همانطور که گفتیم ، نرم افزار حسابداری هلو یکی از پر طرفدار ترین نرم افزار های حسابداری به شمار می رود که تا مدت ها تنها بر روی سیستم کامپیوتر و PC قابل استفاده بود. اما امروزه نسخه اندروید این اپلیکیشن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این محصول به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند کنترل تمامی هزینه ها، درآمدها و مشاهده گزارش های مختلف را در گوشی تکلفن همراه خود در دست گرفته و گوشی هوشمند خود را به یک کیف پول الکترونیکی هوشمند تبدیل کنید.

نرم افزار حسابداری هلو برای کامپیوتر

تمام نسخه های نرم افزار هلو برای رایانه های شخصی طراحی شده اند. پس نگران نباشید. می توانید با استفاده از بسته نصبی که پس از خرید دریافت می کنید، نرم افزار را روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید.

شما می توانید برای خرید نرم افزار هلو و استفاده از امکانات منحصر به فرد این نرم افزار به سایت https://shopholoo.ir مراجعه نمایید و نرم افزار را به صورت معتبر و ایمن خریداری و نصب نمایید.

دکمه بازگشت به بالا