علمی و پزشکی

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین خریدهای یک زن است خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که بیشتر از مواد آرایشی استفاده می کنید ، برای داشتن پوستی بهتر و تازه تر ، باید از یک پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب گمراه را خریداری کنید به عنوان یک پاک کننده ، این یک انتخاب عالی برای هر نوع پوستی است. علاوه بر خاصیت پاک کنندگی ، Micellar Water پوست شما را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل خاصیت آبرسان بودن به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

آب بدبخت چیست؟

در ترکیب Micellar Water ، مولکولهای کوچک میسل وجود دارند که به راحتی در آب قابل حل هستند ، که مواد آرایشی و غبار را از آلودگی هوا جذب کرده و آن را از چهره شما خارج می کند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از پاک کردن آرایش از صورت ، نیازی به شستشو نیست. به همین دلیل برای استفاده از این محصول فقط به پنبه احتیاج دارید. البته برای افرادی که پوست خشک دارند ، لازم به ذکر است که بهتر است بعد از استفاده از Micellar Water از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. با توجه به مواد خاصی که آب میسل وجود دارد ، به چشم آسیب نمی رساند و باعث می شود صورت شما روی پوست بهتر شود. استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

چرا از محلول پاکسازی صورت Missler استفاده می کنید؟

عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر: به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر ، چشم شما را تحریک نمی کند. ترکیب آب و گلیسیرین به پوست حساس نیز ترکیبی عالی برای پوستهای حساس است.

الکل در ترکیب خود رایگان است: سلولهای میسل باعث تشکیل لایه برداری نمی شوند و یا حاوی الکل در تشکیل آنها هستند. بنابراین باعث خشکی یا التهاب پوست شما نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ساختار آنها و عدم وجود مواد تحریک کننده مانند صابون یا الکل باعث کاهش التهاب و تحریک پوست می شوند.

شفافیت پوست: با نفوذ به پوست و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت منجر به شفافیت پوست می شوند.

پاک کننده صورت: Micellar Waters مواد آرایشی و گرد و غبار را از پوست پاک می کند.

قابل حمل و راحت: یکی از مزایای محلول پاکسازی صورت Micellar قابلیت حمل ، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده آن است. Michaels محصولی خوب و کاربردی است ، به خصوص هنگام مسافرت وقتی به آب روان دسترسی ندارید.

نحوه استفاده صحیح از آب بدبخت

متخصصان پوست معتقدند که هر فرد باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کند.

قبل از رفتن به رختخواب شبانه ، ما باید پوست را با هرگونه مواد آرایشی و ناخالصی ها از محلول Micellar تمیز کنیم. بیشتر خانمها هنگام خواب از محصولاتی مانند سرم ، لوسیون و سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمان برداشتن بقیه پوست است.

روش تمیز کردن پوست با استفاده از محلول پاک کننده صورت میسل بسیار مناسب و ساده است. بعد از ریختن مایعات کافی روی پد یا پنبه ، پوست صورت و گردن خود را به آرامی ماساژ دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با داروهای قوی شستشو داده و سپس از میسلار برای از بین بردن سایر ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، در مورد حفظ پوست سالم این مقاله را از دست ندهید

خرید آب میسل مهمترین روش مراقبت از پوست است که هر زن ، صرف نظر از سن ، انجام می شود. خط چشم همان چیزی است که شما برای از بین بردن Micellar Water نیاز دارید. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کنید و نکات را دنبال کنید. در اینجا چند نکته قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر به خرید رنگ چشم یا خط چشم مشکی علاقه دارید ، حتما هنگام خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشم های گسترده ای دارید بهتر است از خط چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید ، بهترین گزینه استفاده از خط چشم در قسمت بالا و پایین پلک است. اگر چشمان شما خیلی دور است ، بهتر است هنگام نقاشی ، خط چشم را در گوشه چشم خود نگه دارید.
  • در هنگام خرید ضخامت ضد آب ، ضخامت چشم و خط چشم ، باید به مواردی مانند دوام خط چشم توجه کنید. اگر به دنبال خط چشم ماندگار هستید ، به دنبال ضد آب بروید. این خط چشم ها نسبت به سایر خط چشم ها در برابر آب و رطوبت مقاوم تر هستند. بنابراین هنگام استفاده از این خط چشم ، نگران پخش خط چشم خود نباشید.
  • اگر به نقاشی خط چشم گسترده عادت دارید ، باید یک خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک می کشید ، خط چشم نازک برای شما مناسب است. طول عمر ایلینر بسیار مهم است. ممکن است خط چشم بعد از چند دقیقه پاک نشود یا ممکن است مجبور باشید برای از بین بردن آن سخت تلاش کنید.
  • نکته اصلی خط چشم خوب این است که به سرعت خشک می شود. زیرا اگر به زودی خشک نشود ، می تواند روی پلکهای شما پخش شده و باعث ایجاد آلودگی شود.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید به نوع پوست ، محل زندگی و آب و هوا توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین مارک های لوازم آرایشی را پیدا کنیم؟

شما می توانید محصولات مارک پوست ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشتی شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را از مارک های برتر خریداری کنید. در MISS و MASTER با کمک کارشناسان مجرب می توانید لذت واقعی خرید آنلاین را تجربه کنید.

بهترین مارک های خرید آب میسل عبارتند از: Bioderma ، L’Oreal ، Mai ، Maybelline ، Essence ، Inlay و غیره. نکته دیگری که باید بگویم این است که برای سلامتی پوست و چشم خود ، لوازم آرایشی را برای مدت طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است خط چشم را هر سه ماه یک بار عوض کنید. با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می توانید محصول جدید و مورد نظر خود را خریداری کنید همچنین می توانید خط چشم را از فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی خریداری کنید. به یاد داشته باشید مهم است که همیشه قبل از رفتن به رختخواب با استفاده از یک پاک کننده آرایش یا آب میسل ، خط چشم و آرایش خود را تمیز کنید تا پوست شما از طراوت و تازگی خود را از دست ندهد.

* گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا