عمومیمطالب برتر

ایا با تعویض ال سی دی اطلاعات گوشی پاک میشود

توضیحات

باید بگوییم با توجه به حساسیت بالای برد در برابر گرما ، ضربه و حتی وارد شدن فشاری بیش از حد در بلند کردن یکی از کانکتورها به هیچ وجه انجام اینکار را توسط فرد بی تجربه و بدون تجهیزات توصیه نمیکنیم زیرا ممکن است منجر به  خساراتی جبران ناپذیر شود. تعویض این نمایشگر کاری است تخصصی که با دستگاه های پیشرفته انجام میگیرد.

قبل از هر چیز باید بگوییم که تعویض ال سی دی گوشی با معنی گوشی تعمیری که در ذهن شماست کاملا متفاوت است . بعبارت بهتر گوشی تعمیری به اسمارت فونی میگویند که برد ان مورد تعمیر واقع شده باشد .

گفتنی است که این مدل از سامسونگ در حالت فابریک که ضربه ای به ان وارد نشده است ،  دارای استاندارد های مقاومت در برابر اب و گرد و غبار است اما ضد اب نیست .

برای اینکه مطمئن شوید برد شما سالم است یا خیر دقت کنید که شاید ال سی دی شکسته شده باشد اما با وجود شکستگی اگر گوشی خود را به شارژر وصل کنید علامت شارژ شدن را روی گوشی خود مشاهده میکنید ، همچنین گوشی شما زنگ میخورد و آلارم های فعالتان هم مانند سابق میزند

تعمیرگاه موبایل o2lcd  زندگی دوباره ال سی دی شماست.

کافیست با مراجعه به مرکز اکسیژن تیم در زمان 30 دقیقه نسبت به خود اقدام کنید
همچنین اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید با ارسال بسته با پست و تیپاکس میتوانید ظرف کمتر از 2 روز مجددا گوشی خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید .

اگر صفحه نمایش‌تان شکسته و درمورد مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی اطلاعی ندارید، تا انتهای این مطلب با ماکروتل همراه باشید.

در مقاله‌ی از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی به‌صورت مفصل درمورد انواع خرابی‌های ال سی دی و روش‌های تعمیر آن توضیح داده‌ایم.

بعد از تعویض ال سی دی گوشی ممکن است با مشکلاتی نظیر سیاه شدن صفحه نمایش یا پیکسل سوختگی، هنگ کردن تاچ دستگاه، بیرون زدن نور از کنار ال سی دی و کار نکردن تاچ روبرو شوید.

در ادامه تمامی این موارد را ( با درنظر گرفتن اصل بودن قطعه تعویضی ) بررسی میکنیم.

سیاه شدن صفحه نمایش (پیکسل سوختگی)

ضربه، فشار و ورود آب و الکل به دستگاه دلایل اصلی سیاه شدن صفحه نمایش هستند.

اگر بعد از تعویض موارد بالا برای شما اتفاق نیفتاده؛ ممکن است به‌خاطر اشتباه تعمیرکار (بستن پیچ اشتباه یا ریختن چسب اضافه) پیکسل سوختگی برای صفحه به‌وجود آمده باشد.

پیگیری این موضوع نیاز به نظر کارشناسان اتحادیه دارد.

اگر ال سی دی گوشی بسوزد اطلاعات پاک میشود نی نی سایت | تعویض ال سی دی گوشی چقدر زمان میبرد

هنگ کردن یا کار نکردن تاچ

دلایل هنگ کردن تاچ می‌تواند به‌خاطر خراب بودن قطعه تعویضی یا مشکلات نرم افزاری باشد. در مرحله اول؛ بعد از استخراج اطلاعات دستگاه گوشی را فلش کنید.

اگر هنوز تاچ هنگ می‌کند یا کار نمی‌کند به مرکزی که قطعه را برای‌تان تعویض گرده مراجعه کنید و از گارانتی قطعه استفاده کنید.

بیرون زدن نور از کناره ال سی دی

اگر بعد از تعویض ال سی دی، از کناره‌های گوشی نور بک‌لایت را می‌توانید ببینید 3 حالت دارد.

1- کج بودن قاب گوشی: در این‌صورت باید قاب و شاسی دستگاه را نیر تعویض کنید

2- باتری باد کرده باشد: اگر باتری باد کرده باشد، ممکن است ال سی دی شمارا به جلو هل دهد که برای حل این مشکل باید باتری اصلی موبایل بخرید.

3- اشتباه تعمیرکار: کم چسب زدن یا خشک شدن چسب قبل از چسباندن ال سی دی نیز ممکن است این مشکل را به وجود بیاورد.

اگر نکات زیر را قبل از تعویض صفحه نمایش گوشی رعایت کنید به مشکلات بالا بر نمی‌خورید.

نکات قبل از تعویض تاچ ال سی دی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی‌های موبایل زیر 2 ساعت انجام می‌شود. سعی کنید هنگام تعمیر گوشی، در محل حضور داشته باشید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید از مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی جلوگیری کنید به شعب تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید. تیم ما تعویض ال سی دی گوشی را زیر 1 ساعت با 7 روز مهلت تست انجام می‌دهد.

دوره آموزشی تعمیرات موبایل در بهترین و مجهزترین آموزشگاه تعمیرات موبایل زیر نظر اساتید مجرب با پشتیباتی رایگان، ویژه بازار کار انجام می شود

دکمه بازگشت به بالا