بین المللمطالب برتر

بازدید از جاذبه های گردشگری با رزرو تور پاتایا و توکیو و آفریقا نوید گشت

امسال آژانس های مسافرتی تور های متعددی ارائه می دهند که هر کدام در یک مدت خاصی برگزار می شوند. سه تا از تورها که هر زمانی اقدام کنید، توانایی خرید آنرا دارید عبارتند از: تور پاتایا، تور توکیو و تور آفریقا.

بازار شبانه پاتایا | بودای بزرگ پاتایا

تور پاتایا

تعداد زیادی از مهاجران در پاتایا زندگی می کنند که منجر به تغییر شهر در طول سال ها شده است، اما این تنها منجر به افزایش ثروت به شهر شده است، با افزایش ثروت، مردان فرصتی را برای ایجاد جاذبه ها دیده اند. که برای تعطیلات جذاب است و به همین دلیل است که پاتایا یکی از مکان های لذت بخش برای توقف چند روزه است. در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

در باغ گیاه شناسی گرمسیری نونگ نوچ استراحت کنید

اگر به گل‌ها، درختان و باغ‌های آراسته‌شده علاقه دارید، اینجا مکانی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر آرام است. این باغ فضایی به وسعت 2.4 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و تعدادی از زیباترین گل های جهان را در خود جای داده است. این باغ‌ها جوایز زیادی را برای طرح‌های خود دریافت کرده‌اند و به دلیل شرایط عالی که باغ در آن نگهداری می‌شود، این جوایز را ادامه خواهند داد. اگرچه فقط گل و درخت نیست، بیش از 670 گونه ارکیده و حتی یک نمایش استعدادیابی فیل‌ها نیز وجود دارد.

بازار شناور پاتایا را تجربه کنید

بازارهای شناور مختلفی در تایلند وجود دارد، اما این بازار در پاتایا چیزی متفاوت در مورد آن دارد. نام واقعی بازار “بازار شناور چهار منطقه” است و دلیل این امر این است که بازار به چهار منطقه تایلند، شمال، شمال شرق، جنوب و مرکز تقسیم شده است. هر بخش از بازار محصولاتی را به فروش می رساند که نماینده آن بخش از کشور است. همه غرفه‌ها شناور نیستند، برخی در قایق‌هایی هستند که در اطراف کانال‌ها حرکت می‌کنند و برخی از آن‌ها املاکی هستند که در کناره‌های سواحل ایستاده‌اند. برای تجربه بهترین بازار، باید یک قایق کوچک کرایه کنید و همه چیزهایی را که پیشنهاد می شود کشف کنید.

بازار شبانه پاتایا | بودای بزرگ پاتایا

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

تاکشیتادوری

شناخته شده ترین خیابان هاراجوکو تاکشیتا-دوری است و واقعاً باید حداقل یک بار به اینجا بیایید. هشدار داده می‌شود که در بیشتر روزها و زمان‌ها آن را بسته‌بندی می‌کنید، اما در آخر هفته‌ها حتی بیشتر می‌شود. این یک مقصد برای جوانان و باسن است، غذاهای شیرین رنگارنگ به وفور یافت می شود، فروشگاه های مراقبت از پوست و لوازم آرایش، مد روز سرگرم کننده و لوازم جانبی کاوائی. این هاراجوکو است.

خیابان گربه

به دنبال جایی با شدت کمتر از تاکشیتا-دوری، اما همچنان تند و باسن هستید. می‌خواهید به سمت اوموتوساندو بروید و وارد خیابان گربه شوید که از اوموتوساندو به شیبویا می‌رود. این خیابان شیک است و دارای طیف متنوعی از بوتیک‌ها، فروشگاه‌های لباس قدیمی و فروشگاه‌های سطح بالا است.

بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های اینجا ترکیبی غربی هستند، اما مقصران معمولی نیستند، چیزهایی مانند Good Town Donuts و Lukes Lobster در حال رونق هستند. این سرعت آرام‌تر با جمعیت کمتر است و گزینه خوبی برای گشت و گذار در مغازه‌ها در حین حرکت بین شیبویا و هاراجوکو است. فقط برای مدیریت انتظارات، برای دیدن گربه‌ها، کافه‌های گربه‌ها یا سوغاتی‌هایی با تم گربه به اینجا سر نزنید. هیچ گربه ای وجود ندارد.

موزه نزو

این موزه هنری خصوصی کوچک اما افسانه ای در Aoyama واقع شده است. ورودی Y1300 است و شامل مجموعه ویژه ای است که به طور منظم تغییر می کند و به باغ زیبای پرسه زدن دسترسی دارد. مجموعه نمایش داده شده شامل صفحه نمایش های ژاپنی نقاشی شده از قرن هفدهم و هجدهم بود که عنبیه را نشان می داد، گلی که در باغ خیره کننده کاملاً شکوفا شده و در باغ های اطراف ژاپن شروع به شکوفه دادن کرده است. همچنین یک اتاق نمایشی وجود داشت که صحنه‌ای از کتاب، داستان‌های جنجی را در بر می‌گرفت که در اوجی، کیوتو اتفاق می‌افتد که بعداً در سفر از آن بازدید کردیم.

بازار شبانه پاتایا | بودای بزرگ پاتایا

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

از بلندترین کوه آفریقا بالا بروید

کوه کلیمانجارو با ارتفاع 19341 فوت نه تنها بلندترین کوه آفریقا است، بلکه بلندترین کوه مستقل در جهان است. کوه کلیمانجارو بیش از یک میلیون سال پیش از دشت های تانزانیا فوران کرد و آتشفشانی بلند را تشکیل داد که اکنون خاموش است.

علیرغم ارتفاع چشمگیر آن، برای صعود به قله کلیمانجارو یا به قول طرفداران آن، «کیلی» نیازی به مهارت‌های خاص کوهنوردی ندارید. هر هفت مسیر منتهی به قله مسیرهای پیاده‌روی هستند، بنابراین هنگام بالا رفتن از بام آفریقا از صخره‌ای بالا نمی‌روید. این عوامل باعث شده است که کلیمانجارو برای بسیاری از ورزشکارانی که کوهنوردی نمی‌کنند به یک مسیر در دسترس تبدیل شود. به عنوان مثال، این بلندترین کوهی است که توسط فردی با ویلچر بالا می رود.

اما صعود به کلیمانجارو نیاز به تناسب اندام و صبر دارد. فشار هوا و سطح اکسیژن هر چه از کوه بالاتر می روید کاهش می یابد و باعث می شود برخی افراد آنقدر بیمار شوند که صعود را متوقف می کنند. تمرین قبل از سفر و صعود آهسته حداقل 6 تا 8 روز بسته به مسیر شما می تواند کمک کننده باشد.

وقت گذاشتن به شما این امکان را می دهد که از مناظر متحول هنگام صعود به کیلی قدردانی کنید. مزارع و علفزارها بر دامنه‌های کوهستانی تسلط دارند و پس از آن مزارع قهوه و جنگل ابری مملو از آواز پرندگان قرار دارند. بالاتر از آن، هیت آفریقا مملو از لوبلیاهای غول پیکر است. خطوط هندسی صحرای آلپ و یخچال های سفید درخشان قله کوه را زینت داده است.

تکمیل صعود در مدت 5 روز برای افرادی که بسیار تناسب اندام هستند و قبلاً به ارتفاعات عادت کرده اند امکان پذیر است. یکی از راه‌های تطبیق این است که قبل از صعود به کیلی، کوه مرو تانزانیا را طی کنید، حدود 43 مایل دورتر و 14967 فوت ارتفاع دارد. بالا رفتن از قله کلیمانجارو نه تنها برای حس موفقیت بلکه برای زیبایی که در طول مسیر با آن روبرو می شوید واقعاً ارزشمند است.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (navidgasht.com)

دکمه بازگشت به بالا