اقتصادی

برگزاری آموزش آنلاین تعمیرات خودرو

شرکت تأیید کیفیت و کیفیت ایرانیان (ISQI) سرویس جدیدی را برای اشتراک و آموزش تخصص خودرو ایجاد کرده است که محیط مدرسه را در وب شبیه سازی می کند و شرایط آموزش آنلاین تعمیر اتومبیل را در شرایط فعلی فراهم می کند.

به گزارش مخبران ، طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، محسن صالمی ، مدیر آکادمی آموزش و مهندسی بازرسی خدمات این شرکت ، گفت: با استفاده از فناوری ، شرایط را برای فراگیران فراهم می کند تا دوره های آموزش فنی اتومبیل را اجرا کنند. علاوه بر این ، با استفاده از فناوری پیشرفته به کار رفته در این سیستم ، امکان تعامل بین کاربر و سیستم فراهم شده است.

وی گفت: طبق مطالعه ای که توسط ESQI انجام شد ، حدود 30٪ نیروی انسانی فنی از شبکه تعمیرگاه های مجاز تحت پوشش تأمین کنندگان خودرو خارج می شود و نیروی انسانی جدید با مهارت تعمیر کم به شبکه اضافه می شود و نیاز به آموزش پرسنل را دو چندان می کند. جدید در این مراکز.

سلیمی با اشاره به نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو گفت: در حال حاضر 20 هزار تعمیرگاه با شیوع ویروس Kovid-19 در سال جاری و افزایش آموزش حضوری در یک شبکه تعمیرگاه مجاز فعالیت می کنند. بنابراین ، خلا of یک سیستم جامع با قابلیت عملیاتی سازی ، از شرکت های بزرگ خودروسازی مانند تویوتا و ولوو در زمینه آموزش تعمیرات آنلاین ، که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، آموزش طراحی شده است ، پیروی می کند که اکنون قابل رونمایی و پیاده سازی است.

مدیر آکادمی آموزشی و مهندسی بازرسی خدمات این شرکت در مورد محتوای دوره های آموزشی و نحوه برگزاری آنها در این سیستم توضیح داد: با توجه به محدودیت ویروس کرونا در انجام دوره های آموزشی حضوری ، این سیستم مبتنی بر آموزش از راه دور و آنلاین است. با ارائه توضیحات کاربردی و مثالهای عملی متعدد ، مفهوم تعمیرات اتومبیل قادر به ارزیابی کیفیت یادگیری زبان آموز و پاسخگویی به س questionsالات هر بخش در یک تعمیر واقعی با شبیه سازی سه بعدی است ، که به همه زبان آموزان امکان دسترسی 24 ساعته به سیستم و کلیه سیستم ها (رایانه ، تبلت ، موبایل و …) را می دهد سر جایش خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: این سیستم برای کلیه پرسنل فنی شاغل در تعمیرگاه های مجاز تحت نظارت تأمین کنندگان خودرو ، تعمیرکاران شاغل در تعمیرگاه های روباز و کلیه دوستداران و علاقه مندان به مشاغل فنی و تعمیرات اتومبیل قابل استفاده است.

سلیمی در ادامه تأکید کرد: علاوه بر کاهش 40 درصدی مدت دوره های یادگیری ، هزینه اجرای کلاس ها نیز 40 درصد کاهش یافته است. همچنین توانایی تعمیرات در تعمیر خودرو 80٪ افزایش می یابد. استفاده از این روش سطح دانش فراگیر را در کلاس استاندارد می کند.

مدیر آکادمی مهندسی و آموزش تأیید خدمات تأیید کیفیت و استاندارد ایران در مورد مراحل ثبت نام در این سیستم گفت: علاقمندان می توانند از طریق سایت های کارآموزی به آدرس زیر مراجعه کنند. caramoz.com یا وب سایت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI.co.ir) با این سیستم ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در واحد آموزش ISQI نیز آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات ثبت نام هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا