عمومیمطالب برتر

بهترین تولید کننده پنجره های دوجداره

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc

بهترین مارک پنجره دوجداره فقط در پروفیل خوب نمیباشد بلکه از صفرتا صد کار متریال، تولید، نصب همه با هم پنجره دوجداره که رضایت شما را جلب میکند حالا برای این که به بخشی از کار که مربوط میشود به بهترین مارک پنجره دوجداره است میپردازیم. میخوای بدونی کدوم پنجره دوجداره از همه بهتر هستش؟ مارک خوب چگونه ارزیابی میشود؟ قیمت مارک پنجره دوجداره چقدر است ؟

انواع مارک پنجره پی وی سی | بهترین پروفیل upvc در ایران

واقعیت این موضوع این است که پنجره دوجداره دارای برند های مختلف است بهترین مارک پنجره دوجداره در ایران ویستابست هستش و قیمت آن نسبت به بقیه 20 درصد بیشتر هستش بعد از این برند پروفیل های مختلف هستش این باید بگم وین تک و همارشتن تو یک رده قیمتی و کیفیت قرار دارد هافمن ، ایده ال ، سیندژو …. تقریبا چند درصد از وین تک کم هزینه تر میباشد.

حالا بهتون میگم وین تک پر فروش ترین و با کیفیت تر از بقیه هستش این نسبت به نظر ساخت پنجره در گروه تک پنجره میباشد اگر شما به جاهای دیگر مراجعه کردید بهتون گفتن وین تک پول برندش میگیره دلیل خودش داره چون باید نقد پروفیل خریداری بکنن .

بهترین مارک پنجره دوجداره تولید داخل کشور هستن و باید برای ساخت آن از استاندارد لازم استفاده شود در کنار همه اینها باید دستگاه تولید پنجره دوجداره باید تمام اتومات و برند ترک یا آلمانی باشد ما در گروه تک پنجره استفاده از مارک پنجره دوجداره را با تمام جزییات به شما معرفی میکنیم معیار ما در این مقاله فقط به قیمت پنجره دوجداره نمی باشد بلکه به تجربیات چندین ساله میباشد.

مهم ترین فاکتورهای پنجره دوجداره

به طور کلی می توان فاکتورهای کلی را برای معرفی بهترین برند پنجره دوجداره  در نظر گرفت که در اینجا به ذکر آن ها می پردازیم.

مهم ترین فاکتورهایی که برای پنجره ی یو پی وی سی وجود دارد:

۱- نوع پروفیل UPVC یا آلومینیویم

۲- نوع یراق آلات، ترک یا آلمانی بودن

۳- تولید استاندارد و مطابق با دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست

۴- نوع شیشه دوجداره بکار رفته. شیشه دوجداره باید تمام بصورت صنعتی تولید شده باشد تا گاز آرگون تزریق شده به راحتی خارج نگردد.

۵- نصب استاندارد توسط پیچ های ۱۰ سانتی متری بولدکس و آب بندی و هوابندی با چسب سیلیکن و فوم پلی ارتان

با توجه به ساخت و سازهای اصولی و مهندسیِ امروز، نیاز به استفاده از مصالح و ابزارهای ساختمانی پیشرفته نسبت به گذشته بیش‌تر‌ احساس می‌شود. پنجره دوجداره یک انتخاب ایده‌آل برای ساختمان شماست که با کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و همچنین مزیت‌های فوق‌العاده کاربردی دیگر مورد توجه بسیاری از ساختمان سازان قرار گرفته‌ است.

گاز آرگون تزریق شده  بین دو شیشه در پنجره دوجداره به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می‌کند که میزان گرمای خروجی و ورودی به داخل خانۀ شما را کنترل می‌کند و خانۀ شما را در دمای راحت‌تری نگه می‌دارد.

در این مطلب متوجه شدیم که قیمت، گارانتی، تعداد پروفیل ‌های در حال ساخت ونمایندگی ها عوامل مهمی برای خرید بهترین مارک پنجره دوجداره محسوب می شوند.

فروش پنجره دوجداره UPVC اقساطی شیشه رنگی

فروش پنجره دوجداره upvc اقساطی شیشه رنگی:انواع پنجره دو جداره با شیشه های رنگی بسیار با دوام و پایدار هستند که می توانند درسالهای زیادی مورد استفاده شما قرار بگیرند. بهینه سازی فرآیندهای تولید بین المللی، امکان تولید محصولات با کیفیت برتر برای هر محیطی را به ما داده است.انواع پنجره دو جداره رنگی upvc، یک تعادل کامل بین بهره وری انرژی و کاهش هزینه ها و زندگی راحت را فراهم می کند.

انواع پنجره دو جداره upvc برای مقاومت در برابر آتش و گرما میباشد و با استفاده از ابعاد بسیار بالا طراحی شده اند. ما بالاترین استانداردهای کیفیت را با نازلترین قیمت و نیاز محدود به عملیات نگهداری را ارائه می دهیم.

پنجره upvc دوجداره شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در اکثر نماهایی که از سنگ های کرم استفاده شده است از شیشه های ساده و یا برنز و یا رفلکس برنز استفاده می کنند.

در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های سیلورف دودی، رفلکس آبی استفاده می کنند.در نماهای سفید یک دست می توان از شیشه های دوجداره clear و یا آبی استفاده کرد.

در نماهایی که در ان از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است می توان از شیشه دوجداره به رنگ برنز و یا دودی استفاده کرد.بسته به نوع معماری و سلیقه می توان از شیشه های دوجداره در رنگ های مختلف استفاده کرد.

با توجه به عوامل گفته شده در بالا که در رنگ شیشه دوجداره پنجره یو پی وی سی تأثیرگذار می باشند می توان بسته به شرایط رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc خود را تغییر داد. یکی از پارامترهای زیبایی، رنگ می باشد که در انتخاب آن باید دقت فراوان بعمل آید.

فروش پنجره دوجداره UPVC اقساطی

پنجره دوجداره upvc دارای مزیت های بسیاری می باشد همین مزیت ها دلیلی است که افراد تشویق شوند پنجره های قدیمی و آهنی خود را با پنجره های دوجداره تعویض کنند و معماران و پیمانکاران استفاده از پنجره دوجداره را در الویت خود قرار دهند. از مهمترین مزیت های یک پنجره یو پی وی سی دوجداره می توان به عایق صدا بودن ، عایق حرارتی بودن ، عمر طولانی ، تمیز کردن راحت پنجره اشاره کرد البته این مزیت های تنها بخشی از ویژگی های پنجره یو پی وی سی می باشد.

اینکه این مزیت های می تواند برای شما نیز مفید باشد یا نه را می توانید زمانی مشاهده کنید که بعد از یک مدت از این نوع از پنجره های استفاده کنید البته شما می توانید از تجربه ی افرادی که قبلا از پنجره های قدیمی استفاده کرده اند و به سمت این پنجره ها کوچ کرده اند استفاده کنید.

پنجره رنگی زیبا مخصوص ویلای سنتی

در این نوع پنجره یو پی وی سی، با استفاده از دستگاه هایی ویژه روکش لمینت بر روی پروفیل چسبانده می شود. بدین منظور برای افزایش کیفی محصول، از پروفیل هایی با رنگی نزدیک به رنگ روکش لمینت استفاده می گردد و به اصطلاح پروفیل مغز قهوه ای نامیده می شود.

تنوع رنگ و طرح این نوع پنجره های دوجداره بسیار بالاست اما بدلیل تقاضای کم بیشتر روکش ها، تنها از لمینت هایی با تقاضای زیاد استفاده می شود. بعنوان مثال طرح بلوطی روشن و بلوطی تیره از طرح هایی هستند که در بسیاری از ساختمان ها استفاده می گردد. لمینت بلوطی روشن و تیره، ماهگونی و سدار از جمله لمینتهای طرح چوب و برجسته می باشند که شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.

دکمه بازگشت به بالا