اقتصادیمطالب برتر

بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره در بازار کدام است؟

اگرچه ما معتقدیم که آب میوه گیری های تک کاره معمولا کیفیت و دوام بالاتری دارند اما این در مورد همه برندها صادق نیست و برخی از مدل های آب میوه گیری 4 کاره در تمامی بخش ها کیفیت قابل قبولی دارند. در ادامه با بررسی چند مدل بهترین مارک آب میوه گیری همراه باشید.

بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره | بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره خارجی

بهترین برندهای آب میوه گیری کدامند؟

بهترین مارک آب میوه گیری، مارک هایی هستند که کیفیت بالایی دارند، کارایی خوبی ارائه می دهند و قیمت مناسبی دارند. برخی از بهترین مارک های آب میوه گیری عبارتند از:

  • آبمیوه گیری مارک فلر
  • آبمیوه گیری مارک بوش
  • آبمیوه گیری مارک ویداس
  • آبمیوه گیری مارک تفال
  • آبمیوه گیری مارک پارس خزر
  • آبمیوه گیری برند تولیپس
  • آبمیوه گیری مارک پاناسونیک
  • آبمیوه گیری برند گوسونیک
  • آبمیوه گیری مارک کنوود
  • آبمیوه گیری مارک براون

این مارک ها از مارک های پرفروش و موجود در بازار هستند که برخی از آنها ایرانی و برخی هم خارجی هستند. اغلب این مارک ها حداقل چند مدل دستگاه آبمیوه گیری پرفروش در بازار دارند و به نوعی می توان گفت آب میوه گیری‌هایی که از چرخه تولید این شرکت‌ها عبور می‌کنند، کیفیت مطلوب و طول عمر زیادی خواهند داشت و اغلب رضایت کاربران را جلب می کنند.

بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره | بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره خارجی

بهترین برندهای آب میوه گیری 4 کاره کدامند؟

در بخش قبلی چند برند از بهترین برندهای آبمیوه گیری را معرفی کردیم که همگی محصولات پرفروش و قابل اطمینانی در بازار دارند اما واقعیت این است که آبمیوه گیری چندکاره حساسیت بالاتری دارد و حداقل همه این برندها در تولید آبمیوه گیری چند کاره یا 4 کاره موفق نبوده اند. در ادامه به چند برند خوب در تولید آبمیوه گیری 4 کاره اشاره می کنیم.

آب میوه گیری های 4 کاره بوش:

این برند آلمانی روز به روز بر تعداد لوازمی که تولید میکرد افزود تا جایی که امروزه به دنبال هر وسیله برقی که باشید میتوانید از این برند تهیه کنید . آبمیوه گیری های بوش یکی از آن آبمیوه گیری های پر قدرت و با کیفیت بازار است که میتوانید تهیه کنید . چند مدل از آبمیوه گیری های آن توانسته در رده بهترین آبمیوه گیری ها قرار بگیرد.

آبمیوه گیری های بوش به خوبی اعتماد خریداران را جلب کرده اند و هم در مدل های چند کاره و هم در مدل های تک کاره نمونه های پرفروش این برند در بازار موجود هستند. قابل ذکر است که در مدل های چند کاره کیفیت کار تمامی بخش ها تا به امروز رضایت بخش بوده است.

آبمیوه گیری های چند کاره به این شکل هستند که شما با عوض کرده سری های متفاوت می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، مثلا سری مخلوط کن را نصب کنید و دستگاه را تبدیل به مخلوط کن کنید.

آب میوه گیری چند کاره فیلیپس:

فیلیپس هم از برندهای خوب و قدیمی در این زمینه است که محصولات آن از اتو، ماشین اصلاح و سایر لوازم خانگی همگی قابل اعتماد بوده اند.

 آبمیوه گیری های چند کاره فیلیپس را میتوان جزو پر فروش ترین محصولات آن دانست . علاوه بر آن فیلیپس آبمیوه گیری های ساده نیز دارد که اگر به انواع آبمیوه گیری های چند کاره علاقه ای نداشتید میتوانید از انواع تک کاره و یا آب مرکبات گیری های آن خریداری کنید.

البته شاید نتوان گفت که بهترین مارک آب میوه گیری سه کاره بازار آبمیوه گیری فیلیپس است اما بدون شک یکی از بهترین آبمیوه گیری های چند کاره ، آبمیوه گیری برند فیلیپس است .

بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره | بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره خارجی

آب میوه گیری های چندکاره پاناسونیک:

رند پاناسونیک (Panasonic) یک برند ژاپنی است که بعنوان یکی از بهترین مارک آب میوه گیری و لوازم خانگی شناخته شده است و در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه‌ های نوشیدنی ساز عملکرد رضایت بخشی را ارائه داده است.

این برند، مدل های بسیار متنوعی از آب میوه گیری ها را در مدل‌ های متنوع بسیار با کیفیت و رنج های قیمتی مختلف ارائه داده است. مدل های چند کاره این برند اغلب رضایت کاربران را جلب کرده اند و با درصد بالایی از اطمینان می توانیم شما را به خرید آبمیوه گیری های چند کاره این برند توصیه کنیم.

آبمیوه گیری های 4 کاره گاستروبک:

تا به حال از خرید محصول آلمانی پشیمان شده اید؟ قطعا خیر. پس مطمئن باشید با خرید آبمیوه گیری گاستروبک مدل ۴۰۱۵۱ هم پشیمان نخواهید شد. برندی آلمانی که بیش از ۷۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد.

این برند یکی از با کیفیت ترین برندهای حوزه لوازم خانگی در جهان است و با جرات می توان گفت که همه آبمیوه گیری های برند گاستروبک چه از نوع تک کاره و چه از نوع چند کار همگی کیفیت ساخت مناسبی دارند و در حد قیمت خود کارایی دارند.

بهترین مارک آبمیوه گیری خارجی کدام است؟

در میان برندهای خارجی، گزینه های خوب مسلما زیادتر هستند، به طور مثال برندهای خارجی مانند بوش، پاناسونیک، بایترون، کنوود، همیلتون و چندین برند دیگر همگی محصولات با کیفیت زیادی را روانه بازار کرده اند و در زمینه تولید دستگاه آبمیوه گیری هم فعال هستند.

اما ما با بررسی که از نظر میزان فروش، رضایت مشتریان، تنوع محصولات و… داشتیم در حال حاضر برند بوش و کنوود را از بهترین مارک آبمیوه گیری خارجی در بازار و  گزینه هایی خوب برای خرید آبمیوه گیری خارجی می دانیم.

بهترین مارک آبمیوه گیری ایرانی کدام است؟

برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید آبمیوه گیری و سایر لوازم خانگی برقی کوچک مشغول به فعالیت هستند که برخی از آنها مانند پارس خزر و دسینی شهرت نسبتا زیادی دارند و برخی دیگر مانند ویداس و المپیا کمتر شناخته شده هستند.

اما در میان برندهای ایرانی دستگاه آبمیوه گیری، ما برند پارس خزر را به دلیل تنوع مدل، قدمت بالا، پشتیبانی و نمایندگی های زیاد و همچنین رضایت قابل قبول خریداران، به عنوان بهترین برند آبمیوه گیری ایرانی انتخاب می کنیم، البته که این به معنی بد بودن سایر برندها نیست و برندهای ایرانی دیگری همچون دسینی در رقابت نزدیکی با پارس خزر قرار دارند.

آبمیوه گیری تک کاره بخریم یا چند کاره؟

آبمیوه گیری های چند کاره به این شکل هستند که شما با عوض کرده سری های متفاوت می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، مثلا سری مخلوط کن را نصب کنید و دستگاه را تبدیل به مخلوط کن کنید.

اما طبق تجربه و بررسی ما، دستگاه های تک کاره در بخش خود عملکرد بهتری دارند، به طور مثال یک آب میوه گیری و یک دستگاه مخلوط کن هر دو عملکرد بهتری نسبت به یک دستگاه چند کاره دارند که هم مخلوط کن است و هم آبمیوه گیری، البته این یک قاعده کلی است و ممکن است یک کمپانی یک دستگاه چند کاره عالی هم داشته باشد اما به طور کلی یک دستگاه تک کاره بهتر است.

بهترین مارک آب میوه گیری ایرانی بهتره یا خارجی ؟

در سال های اخیر برند های با کیفیت ایرانی مانند سایا و پارس خزر دست به تولید آبمیوه گیری های با کیفیتی زده اند که ما را به طور کامل از خرید آبمیوه گیری های خارجی بی نیاز کرده اند . اما باز هم تصمیم با خودتان است که میخواهید آبمیوه گیری خارجی بخرید یا ایرانی .

دستگاه آبمیوه گیری برای چه افرادی مناسب است؟

کاملا مشخص است که شما آب خیلی از میوه ها مانند پرتقال و لیمو شیرین را می توانید با یک آبمیوه گیری دستی ارزان قیمت هم  بگیرید. پس اگر در دسته افرادی هستید که صرفا آب پرتقال و مرکبات را در حد یک لیوان روزانه مصرف می کنید، نیازی به دستگاه آبمیوه گیری برقی ندارید.

اما اگر از افرادی هستید که علاوه بر مرکبات به دنبال آبگیری میوه های دیگری مانند موز، انار، سیب، هویج و… هستید و اتفاقا به صورت منظم علاقه به نوشیدن آبمیوه تازه دارید، دستگاه آبمیوه گیری برقی دقیقا برای شما ساخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا