عمومیمطالب برتر

بهترین مدل لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب

همیشه می بینیم که بهترین لپ تاپ های لنوو با همین شرایط جزو بهترین لپ تاپ های بازار هستند و این قدرت لنوو را بیشتر به ما ثابت می کند. از بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری این شرکت، یعنی Thinkpad گرفته تا نوت‌بوک‌های زیبای یوگا، لنوو همیشه تلاش کرده در بازار برتر باشد. لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت Ideapad آن‌ها نیز ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و می‌توانید در سطح ارزشی به آن‌ها نگاه کنید.

به عنوان مثال لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Fold را داریم که اولین رایانه شخصی با صفحه نمایش انعطاف پذیر و تاشو است. این لپ تاپ در لیست ما قرار نگرفت، اما ارزش خریدن را دارد. این روند نشان می دهد که لیست بهترین لپ تاپ های لنوو چقدر می تواند ارزشمند باشد.

اگر به دنبال یک لپ تاپ سنتی تر هستید، می توانید رقیب 13 اینچی XPS 13 یعنی ThinkPad X1 Nano را نیز بررسی کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که لپ تاپ لنوو خود را انتخاب کنید، بهتر است وقت بگذارید و لیست بهترین لپ تاپ های این برند را تا انتها بررسی کنید. بهترین مدل ها در این مقاله وجود دارد و می توانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. بررسی خود را به ارائه توضیحات محدود نکردیم، بلکه در مورد مشخصات فنی، قیمت آنها در بازار جهانی و نقاط قوت و ضعف آنها صحبت کردیم. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ Lenovo به سایت دیجی چه مراجعه نمایید.

بررسی ها نشان می دهد که می توانید از سری ThinkPad برای خرید لپ تاپی با بالاترین بهره وری در محل کار استفاده کنید که نسبت به سری های دیگر انتخاب بهتری است. اگر در زمینه کسب و کار فعالیت می کنید و به سری Thinkpad علاقه ندارید، می توانید از بین بهترین لپ تاپ های برند دل که سری های Latitude و Precision خوبی را در اختیار شما قرار می دهند، انتخاب کنید.

در بررسی ویژه خود به این نکته رسیدیم که لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon نه تنها بهترین لپ تاپ لنوو محسوب می شود، بلکه یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار نیز محسوب می شود. X1 Carbon می تواند برای کاربران تجاری عالی باشد و ویژگی های خوبی برای دانشجویان و کاربران خانگی دارد.

اگر به دنبال یک لپ تاپ سبک وزن هستید که حمل آن آسان باشد، X1 Carbon قطعا همان چیزی است که به دنبال آن هستید. شما می توانید این کیف لپ تاپ را با گزینه های مختلف خریداری کنید. X1 Carbon تنها لپ تاپ این سری است که برای گیمرها یا کاربرانی که قصد خرید یک لپ تاپ ارزان را دارند مناسب نیست.

اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید، لپ تاپ ThinkPad 13s گزینه عالی دیگری است. لپ تاپ بسیار سریع است و استفاده از صفحه کلید آن بسیار آسان است. عمر باتری خوب است و می توانید مدت زمان بیشتری با آن در خارج از خانه یا محل کار کار کنید. اگر ترجیح می دهید از یک لپ تاپ مناسب برای کارهای شرکتی استفاده کنید، ThinkPad 13s هنوز هم انتخاب خوبی است.

البته لنوو لپ تاپ Yoga 9i را نیز در این زمینه طراحی کرده و جایگزینی عالی و مناسب برای لپ تاپ های Dell XPS 13 2-in1 یا HP Spectre x360 14 به حساب می آید. همچنین می توانید از نسخه جدید ThinkPad X1 Nano استفاده کنید. لپ تاپ و تجربه خوشایند و خوبی با آن در فعالیت های تجاری خود داشته باشید. می توانید لیست ما را بررسی کنید و گزینه های خاص تری دریافت کنید.

اگر گیمر هستید، لنوو گزینه های جالبی برای شما نیز دارد. Legion Y740 و Legion Y7000 دو گزینه عالی هستند که می توانند به راحتی بازی های AAA را با تنظیمات گرافیکی که در نظر دارید اجرا کنند. اگر بودجه شما کمی محدودتر است، ممکن است بخواهید Chromebook Duet را در نظر بگیرید. این لپ تاپ جداشدنی بوده و به صورت 2 در 1 قابل استفاده است و تنها 279 دلار قیمت دارد. اکنون برای لیست نهایی ما با ما باشید.

1) لپ تاپ 15 اینچی Lenovo Ideapad L3

یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده لنوو Ideapad L3 نام دارد که وزن آن 2.2 کیلوگرم است و ابعاد مناسبی دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای کارهای مختلف روزانه شما باشد. این لپ تاپ با صفحه نمایش 15.6 اینچی که از پنل TFT بهره می برد، انتخاب بسیار مناسبی برای تماشای محتوا و گشت و گذار در اینترنت است.

وضوح صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل است و در حالت مات ارائه می شود. نسبت تصویر 16:9 است که بدیهی است آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. پردازنده این لپ تاپ توسط اینتل طراحی شده و سری Core i5 کار را در آنجا انجام می دهد. فرکانس پردازنده در حالت عادی به 2.0 گیگاهرتز و در حالت توربو به 4.2 گیگاهرتز رسید.

حافظه نهان CPU بزرگتر است و می توانید 6 مگابایت داشته باشید. رم دستگاه 8 گیگابایت است و بالاتر از حد معمول یک لپ تاپ معمولی است. این رم در هنگام گشت و گذار در اینترنت بسیار مهم است و از لگ و لگ سیستم شما جلوگیری می کند.

نوع حافظه آن DDR4 است. لنوو در این لپ تاپ از 1 ترابایت حافظه داخلی نوع HDD نیز استفاده کرده که برای ذخیره اطلاعات مناسب است و مانند لپ تاپ های رده بالا از SSD استفاده نکرده است. کارت گرافیک Nvidia MX130 در بدنه لپ تاپ به چشم می خورد و با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی این لپ تاپ حداقل قابلیت های لازم را برای بحث گرافیکی فراهم می کند.

لپ تاپ فعلی ما 2 پورت USB 3.0 دارد و از یک پورت USB 3.1 استفاده می کند. پورت VGA وجود ندارد، اما می توانید از پورت HDMI برتر و فناوری های شبکه در آنجا استفاده کنید. اتصالات وای فای و بلوتوث نیز در بهترین وضعیت قرار دارند و به شما کمک می کنند تا از لپ تاپ خود در زمینه های حرفه ای و دانشگاهی استفاده کنید.

کاربران لپ تاپ اغلب لوازم جانبی زیادی دارند که برای اتصال آنها به چندین پورت نیاز دارند. به همین دلیل لنوو به طور ویژه به این مشکل نگاه کرده و سعی کرده رضایت خریداران کامپیوتر را جلب کند. این لپ تاپ از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز بهره می برد. سنسور اثر انگشت در آنجا استفاده نمی شود، اما می توانید از یک وب کم استاندارد در کنار اسپیکر استفاده کنید.

2) لپ تاپ Lenovo V 130

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه با قیمت مناسب هستید، لنوو مدل لپ‌تاپ V 130 را روانه بازار کرده است که مشخصات کلی خوبی دارد. وزن آن 1.85 کیلوگرم است و به راحتی می توانید آن را در کوله پشتی یا کیف حمل کنید. اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ است و از پنل TFT استفاده شده است. وضوح صفحه نمایش 1366 در 768 پیکسل است و برای حداقل کارهای ساده مناسب است. لنوو این صفحه نمایش مات را بدون عملکرد لمسی برای شما به ارمغان می آورد. نسبت تصویر 16:9 است. پردازنده Celeron به کار رفته در این لپ تاپ توسط اینتل طراحی شده و فرکانس 1.1 گیگاهرتز را در اختیار شما قرار می دهد. فرکانس این پردازنده در حالت توربو به 2.6 گیگاهرتز می رسد.

حافظه کش پردازنده 4 مگابایت است و با حافظه رم 4 گیگابایتی می تواند گزینه ای منظم و دقیق برای کارهای ساده ارائه دهد. هارد دیسک این لپ تاپ دارای ظرفیت 1 ترابایت است و سرعت چرخش مناسب امکان انتقال سریع را فراهم می کند. کارت گرافیک یکپارچه توسط اینتل طراحی شده و مدل آن UHD Graphics 600 می باشد. لنوو سال ها پیش این لپ تاپ را طراحی کرده است. و در زمانی که هنوز از درایوهای نوری در لپ تاپ ها استفاده می شود، ممکن است دو پورت سرعت USB 2.0 برای این لپ تاپ کافی نباشد و تنها یک پورت HDMI در کنار آن وجود داشته باشد. پورت های شبکه و سایر اتصالات مانند وای فای و بلوتوث نیز کیفیت بالایی دارند.

از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به دوربین وب خوب آن اشاره کرد که به همراه بلندگوهای جلویی حداقل تجهیزات لازم برای کار را فراهم می کند. باتری لیتیوم یونی این لپ تاپ 45 وات ساعت ظرفیت دارد و 4 ساعت در روز کار می کند. ما صفحه کلید پشتی روی آن نمی بینیم و لنوو تمام تلاش خود را برای پایین نگه داشتن قیمت لپ تاپ انجام داده است. تاچ پد این لپ تاپ از طیف گسترده ای از دستورات لمسی پشتیبانی می کند و می توانید هر آنچه را که برای یک لپ تاپ در سال 2022 انتظار دارید را دریافت کنید. بدنه آن مقاوم است و با کیبورد جزیره ای، احتمالا برنامه نویسان احساس بهتری خواهند داشت. سخت افزار لپ تاپ متناسب با قیمت آن بوده و ارزش خرید آن را توجیه می کند. شارژ باتری بیشتر از سایر لپ تاپ های موجود در بازار دوام می آورد.

3) لپ تاپ 15 اینچی Lenovo IdeaPad L3

برای کارهای معمولی خود در منزل یا دانشگاه می توانید یک لپ تاپ 2.2 کیلوگرمی لنوو با مشخصات متوسط ​​بخرید. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است و پنل آن از TFT ساخته شده است. وضوح صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل است و نسبت تصویر 16:9 را خواهید داشت. ما هیچ چیز جدیدی در صفحه نمایش لپ تاپ نمی بینیم و شما می توانید از آن برای مشاهده محتوای خود به راحتی استفاده کنید. پردازنده Core i5 این لپ تاپ ساخت اینتل است و فرکانس آن در حالت عادی و توربو می تواند به 2.0 و 4.2 گیگاهرتز برسد. حافظه نهان از سایر لپ تاپ ها بهتر است و 6 مگابایت دریافت می کنید. این لپ تاپ از حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 نیز بهره می برد.

هارد دیسک این لپ تاپ 1 ترابایت ظرفیت دارد. اما جالب است بدانید که شما یک هارد دیسک SSD با ظرفیت 128 گیگابایت خواهید داشت که احتمالا بهترین انتخاب برای درایو ویندوز C است.با این هارد دیسک مدرن هر برنامه ای که روی لپ تاپ خود قرار دهید به سرعت اجرا می شود. صرف نظر از CPU یا کارت گرافیکی که دارید. کارت گرافیک این لپ تاپ MX130 است که انویدیا در بسیاری از لپ تاپ های لنوو بر روی آن تمرکز کرده است. حافظه گرافیکی مخصوصاً 2 گیگابایت است. در این دستگاه از درایو نوری استفاده شده است و می توانید از آن به همراه یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 3.1 استفاده کنید. همچنین پورت های HDMI را می بینیم که در لپ تاپ هایی با آخرین تکنولوژی تعبیه شده و برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون استفاده می شود.

اتصالات وای فای و بلوتوث توسط کارشناسان تست شده و دارای سرعت خوبی هستند، پورت شبکه و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز قابل ذکر است. لپ تاپ های لنوو همیشه کیفیت ساخت خوبی دارند و این بار لنوو با مدل Ideapad L3 آن را ثابت کرد. وب کم روی لپ تاپ برای سازماندهی یک کنفرانس تجاری یا یک تماس ویدیویی دانشگاه استفاده می شود و همچنین می توانید از بلندگوهای استریوی داخلی برای لذت بردن بیشتر از فیلمی که در حال تماشای آن هستید استفاده کنید. لنوو از باتری خوب 36 وات ساعتی در این لپ تاپ استفاده کرده است. تاچ پد لپ تاپ از دستورات چند لمسی پشتیبانی می کند و همه این عوامل نشان می دهد که شما یک دستگاه جذاب و کاربردی با قیمت کمتری نسبت به لپ تاپ های رده بالا به دست می آورید.

4) لپ تاپ Lenovo IdeaPad 1-A 11 اینچی

لپ تاپ ارزان قیمت لنوو با وزن کم 1.2 کیلوگرم طراحی شده است و اندازه صفحه نمایش آن 11.6 اینچ است. این دو مشخصات نشان می دهد که با محصولی کوچک و منحصر به فرد روبرو هستیم که طرفداران زیادی خواهد داشت. نوع صفحه نمایش TFT و وضوح صفحه نمایش 1366 در 768 پیکسل است. صفحه نمایش مات و بدون صفحه نمایش لمسی است. نسبت تصویر برای نمایش محتوای مورد علاقه شما 16:9 خواهد بود. پردازنده Celeron اینتل می تواند سرعت و قدرت مناسبی را برای لپ تاپ فراهم کند. این پردازنده در حالت عادی از فرکانس 1.1 گیگاهرتز استفاده می کند و در حالت توربو در نهایت به 2.8 گیگاهرتز افزایش می یابد. حافظه کش پردازنده 4 مگابایت است.

رم این محصول 4 گیگابایت است و لنوو تنها کاستی های آن را ارائه کرده است. این لپ تاپ 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما جالب است بدانید که لنوو در این لپ تاپ مقرون به صرفه از SSD استفاده کرده است. یک هارد دیسک مدرن SSD به لپ تاپ سرعت بیشتری می دهد و برنامه های شما بهتر اجرا می شوند. کارت گرافیک این لپ تاپ از نوع یکپارچه داخلی بوده و از گرافیک UHD Graphics 600 اینتل در بدنه خود بهره می برد. این لپ تاپ از دو جفت پورت USB 3.0 و USB 2.0 استفاده می کند و در کنار آن ها یک پورت HDMI قرار دارد که برای اتصال دستگاه های چند رسانه ای دیگر استفاده می شود.

این لپ‌تاپ از اسکنر اثر انگشت استفاده نمی‌کند، اما یک وب‌کم عالی دارد که برای کنفرانس ویدیویی و تماس ویدیویی مناسب است. مثل همیشه اسپیکر بسیار با کیفیت و با حالت استریو برای پخش صدا در محیط مناسب است. صفحه کلید این لپ تاپ نور پس زمینه ندارد اما می توانید از چندین فرمان لمسی روی تاچ پد آن استفاده کنید. باتری این لپ تاپ دو سلولی بوده و در حالت عادی می تواند برای چندین ساعت شستشو مناسب باشد. این لپ تاپ بدنه ای محکم دارد و از کیبورد جزیره ای برای تایپ سریع و آسان استفاده می شود. سخت افزار آن نسبت به قیمت قدرتمند است و قیمت بالای خرید آن را توجیه می کند. عمر باتری طولانی است و می توانید در فضای باز به آن وابسته باشید.

دکمه بازگشت به بالا