عمومیمطالب برتر

بهترین مدل هود اخوان

با انتخاب بهترین هود اخوان، آشپزخانه خود را عاری از هر دود، بو و بخارات آشپزی کنید. اگر قصد خرید هود مناسب برای آشپزخانه خود را دارید، بدون شک انتخاب آن با وجود گستردگی گزینه ها در برندهای مختلف می تواند بزرگترین چالش شما باشد. اخوان یکی از بهترین برندهای هود آشپزخانه است که به دلیل تنوع مدل، کیفیت خوب، کارایی بالا و طراحی زیبا، فروش بالایی در این زمینه دارد. هود شومینه ای، مورب، مخفی، زیرکابینتی از بهترین مدل های هود اخوان می باشد.

از است که به واسطه  طرح T شکل براحتی قابل شناسایی است. این محصول از قدیمی ترین مدل های هود آشپزخانه است و به واسطه اینکه بدنه اصلی آن در راستای سطح اجاق گاز است، قدرت مکندگی هوای بسیار بالایی در زمان آشپزی (بو و دود) دارد. هودهای شومینه ای اخوان بسیار متنوع هستند و همین تنوع زیاد آنها در رنگ و مدل می تواند پاسخگوی جمع کثیری از مصرف کنندگان باشد. شهر کانال با 20 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و نصب محصولات و متعلقات تهویه هوا و کانال سازی با بهترین کیفیت ساخت فعالیت می کند

هود شومینه ای مدل H49

این محصول از انواع هود اخوان در سایز 90*50 سانتی متر با سطح صاف شیشه ای و بدنه مشکی طراحی و تولید شده است. قدرت مکش هود شومینه ای H49 هفتصد متر مکعب و در گروه هودهای کم صدا قرار می گیرد. هود H49 مجهز به سیستم کنترل از راه دور، صفحه کلید لمسی و صفحه نمایش ال سی دی و فیلتر آلومینیومی چند لایه با قابلیت شستشو (حتی در ماشین ظرفشویی) است. این هود برای روشنایی از لامپ LED-SMD استفاده می کند و دودکش قابل تنظیم ندارد.

هود شومینه ای مدل H10

یکی دیگر از بهترین هود های اخوان، مدل H10 می باشد که نمای ظاهری آن شیشه و استیل است. این هود جدید اخوان در اندازه 50*60 سانتیمتر طراحی و تولید شده و قدرت مکش آن معادل 700 مکعب بر ساعت است. جنس موتور و پروانه این هود از نوع پلاستیک باکالیت می باشد و به فیلتر آلومینیومی چند لایه با قابلیت شستشو مجهز است. صفحه کلید این محصول از نوع مکانیکی و فاقد سنسور و ریموت کنترل می باشد.

هود شومینه ای مدل H49-TS

این محصول نه تنها در لیست بهترین هود آشپزخانه اخوان قرار می گیرد بلکه از پرفروش ترین مدل هود اخوان شومینه ای به شمار می رود و گویی نظر خریداران بیشتری را جلب نموده است. این هود از انواع هود اخوان با نمای ظاهری فلت شیشه ای و بدنه مشکی در اندازه 50*90 سانتیمتر طراحی و تولید می شود.

موتور این هود شومینه ای از نوع توربو 4 دور با مکش خیلی قوی است و جنس موتور و پروانه این هود از نوع پلاستیک باکالیت می باشد. هود H49-TS به سیستم کنترل از راه دور، صفحه کلید لمسی و نمایشگر lcd و فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو (حتی در ماشین ظرفشویی)  مجهز می باشد. همچنین برای نورپردازی و درخشندگی از لامپ LED –  SMD در طراحی آن استفاده شده و یکی از ویژگیهای ویژه این محصول قابلیت نصب فیلتر ذغالی می باشد.

یکی دیگر از بهترین مدل هود اخوان، می باشد که به دلیل طراحی مدرن و متفاوت، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. هودهای مورب برخلاف هودهای شومینه‌ای در زاویه ۴۵ درجه‌ با سطح اجاق گاز قرار می گیرند. فیلتر این هود در معرض حرارت مستقیم اجاق گاز نیست و نیازی به تمیزکردن یا تعویض سریع فیلتر ندارید. استفاده از فناوری موتورهای بسیار بی صدا یکی از برجسته ترین ویژگی های تعدادی از مدل های هود شیب دار است.

هود مورب مدل H74

هود مورب مدل H74 یکی دیگر از بهترین هودهای اخوان است که طراحی جدید و بسیار زیبایی دارد. نمای ظاهری این محصول، شیشه ای مشکی و ابعاد آن 90*39 می باشد. موتور توانمند این هود در 4 دور مختلف کار می کند و قدرت مکش آن بین 700 متر مکعب بر ساعت قابل تنظیم است. هود H74 جزو محصولات کم صدا محسوب می شود و در شدید ترین حالت فعالیت نیز بیش از 56 دسیبل صدا تولید نخواهد کرد. هود مورب H74 اخوان به سیستم کنترل از راه دور، سنسور دود و صفحه نمایشگر lcd به همراه فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو (حتی در ماشین ظرفشویی) مجهز می باشد.

هود مورب مدل  H58-T

اگر به دنبال یک هود آشپزخانه کم صدا، زیبا و مجهز به امکانات مدرن هستید، ما به شما هود اخوان مدل H58-T را پیشنهاد می دهیم. این محصول که از بهترین هودهای این برند است ظاهری شیشه ای و استیل دارد و به تجهیزات به روزی مانند سیستم کنترل از راه دور، سنسور دود و صفحه نمایشگر lcd به همراه فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو مجهز می باشد. همچنین این هود از لامپ LED – SMD برای نورپردازی و درخشندگی بیشتراستفاده می کند و موتور هود دارای پروانه های از جنس باکالیت ( الیاف نسوز ) می باشد.

هود مورب مدل  H61-T

این محصول به دلیل طراحی زیبا و نمای جذاب شیشه و استیل یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های مدرن می باشد. هود اخوان مدل  H61-T عملکرد بالایی دارد و شما با می توانید از امکانات خوب آن از قبیل سیستم کنترل از راه دور، سنسور دود و صفحه نمایشگر lcd به همراه فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو به خوبی استفاده کنید. این محصول با میزان صدا 56 دسیبل، جزو هود بی صدا اخوان محسوب می شود. لازم به ذکر است هود H61-T به دودکش مکعبی قابل تنظیم نیز مجهز می باشد.

یکی دیگر از بهترین مدل های هود اخوان است که به آن هود توکار نیز می گویند. این مدل هود برای افرادی که هارمونی و طراحی فضای آشپزخانه برایشان اهمیت زیادی دارد، انتخابی عالی است. هودهای مخفی در داخل کابینت آشپزخانه قرار می گیرند و به راحتی قابل مشاهده نیستند. این مدل هود فضای کمی را اشغال می کند و از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه است. هود مخفی مانند هود شومینه ای کاملا موازی با سطح اجاق گاز می باشد. مکش هوا، ذرات چربی، حرارت و بخار در حین پخت در این مدل هود به راحتی انجام می شود.

هود مخفی مدل H64-TCS

این محصول از بهترین مدل هود مخفی اخوان جزو انواع مدل های هود کم صدا و با کیفیت اخوان قرار دارد. نمای ظاهری این محصول ترکیبی از شیشه مشکی و استیل است و در ابعاد 70*30 تولید می شود. موتور هود مخفی H64-TCS از نوع توربو با 4 دور به همراه ترموگاد با قدرت مکش 560 متر مکعب است. جنس موتور و پروانه هود H64-TS از نوع پلاستیک باکالیت است که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. این محصول به علت نوع طراحی آن دارای جک برقی، جک مکانیکی (گازی) و مگنت قفل کن درب نمی باشد. بهترین هود توکار اخوان مدل  H64 -TS به سیستم کنترل از راه دور، کلید لمسی و فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو مجهز می باشد.

هود مخفی مدل H64-TL

این محصول که یکی دیگر از بهترین های هودهای اخوان است به امکانات خوبی نظیر ریموت کنترل، صفحه نمایش و کلید های لمسی مجهز می باشد. موتور این محصول از نوع توربو می باشد و فیلتر آلومینیومی چند لایه دارد. هود مخفی H64-TL با قدرت مکش 700 متر مکعب براحتی دود و بوهای غلیظ غذا را به بیرون منتقل می کند. مهمتر از همه اینکه این هود کم صدا بوده و در شدید ترین حالت فعالیت نیز صدایش بیش از 56 دسیبل نخواهد بود.

هود زیر کابینتی یکی از قدیمی ترین هودهای تولید شده توسط شرکت اخوان می باشد و نسبت به مدل های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است. هودهای جدید زیر کابینتی اخوان برخلاف مدل های قدیمی به دلیل استفاده از فناوری های جدید بی صدا هستند. این مدل از هود آشپزخانه از نظر نصب و کارایی تقریبا شبیه هود مخفی است.

هود زیرکابینتی مدل H16-60

اگر به دنبال محصولی با صدای کم و قیمت مناسب هستید، هود اخوان مدل H16-60 می تواند همان چیزی باشد که می خواهید. این محصول در ابعاد 50*60 سانتی متر با صفحه تمام استیل و مجهز به موتور 3 دور توربو با مکش بسیار قوی طراحی شده است. این مدل هود دارای صفحه نمایش برای نمایش وضعیت هود از قبیل روشن یا خاموش بودن، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و … می باشد و پنل تنظیم آن از نوع کلیدی است.

هود زیرکابینتی مدل H16

این مدل هود اخوان نیز به دلیل قدرت مکش قوی و صدای کم در لیست بهترین هودهای اخوان قرار می گیرد. هود زیرکابینتی اخوان مدل H16 ظاهری تمام استیل دارد و جنس موتور و پروانه آن از نوع پلاستیک باکالیت می باشد. امکانات این هود کاملا معمولی است و از تجهیزات به روز مانند سنسور دود دما، ریموت کنترل از راه دور و صفحه نمایشگر خبری نیست.

پرفروش ترین مدل هود اخوان از نظر شکل ظاهری و اندازه عبارت است از:

  1. هود توکار اخوان مدل H64-TCS سایز ۷۰ cm
    2. هود شومینه ای اخوان مدل H18 – سایز ۹۰ cm
    3. هود مورب اخوان مدل H63-T – سایز ۹۰ cm

برخی مدل های پرفروش هود اخوان دارای امکانات ویژه ای مانند حسگر دود و حسگر حرارت است که به محض فعال شدن آنها، هود به صورت خودکار روشن شده و دود و بخار را خارج می کند. این محصولات عبارتند از:

  1. هود شومینه ای اخوان مدل H49-TS
    2. هود مورب اخوان مدل H89
    3. هود مورب اخوان مدل H61

همچنین برخی از هودهای ارزان قیمت اخوان با وجود اینکه نسبت به دیگر مدل ها از امکانات کمتری برخوردار هستند ولی بسیار پرفروش هستند. این محصولات عبارتند از:

  1. هود مخفی اخوان مدل H64TP
    2. هود زیرکابینتی اخوان مدل H16
    3. هود شومینه ای مشکی اخوان مدل H49

بهترین مدل هود اخوان چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین هودهای اخوان قدرت مکش بالایی دارند و کم صدا هستند. همچنین آنها به امکانات ویژه ای مانند ریموت کنترل از راه دور، سنسور دود و صفحه کلید لمسی مجهز می باشند.

بهترین مدل های هود مورب اوقتی پای نونوار کردن لوازم آشپزخانه به میان می‌آید، برند اخوان، یکی از اولین گزینه هایی است که به ذهن ایرانیان خطور می‌کند، اخوان است. از محبوب ترین لوازم برند اخوان می‌توان به هود آشپزخانه از آن اشاره کرد که طرفداران بیشماری دارد. هودهای آشپزخانه از جمله تجهیزاتی هستند که طی چندسال اخیر با حساسیت و سلیقه بیشتری انتخاب و خریداری می‌شوند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم بهترین هودهای اخوان را به شما معرفی نماییم تا کار بسیار آسانتری را در خرید هود آشپزخانه اخوان داشته باشید.

انواع بهترین مدل‌های هود اخوان کدام اند؟

به طور کلی هودهای آشپزخانه در یک دسته بندی منسجمی قرار دارند که مشتری به لطف آشنایی با این دسته بندی، می‌تواند سریع و با کمترین اشتباه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. این دسته بندی به شرح زیر است:

  • هود شومینه ای
  • هود مورب (شیب دار)
  • هود مخفی (توکار)
  • هود زیرکابینتی
دکمه بازگشت به بالا