علمی و پزشکیمطالب برتر

تخلیه غبغب چیست؟

تخلیه غبغب چیست؟

تناسب اجزا مختلف چهره منجر به جذابیت و زیبایی‌ های طبیعی انسان ‌ها خواهد شد. اغلب آناتومی طبیعی چهره، استاندارد خاصی به همراه دارد که به آن استاندارد زیبایی شناسی می گویند. به طور معمول همه ی جراحی‌ های زیبایی، در جهت رسیدن به همین استاندارد صورت می گیرد. غبغب ناحیه‌ای در زیر چانه می باشد که به علت افزایش سن، کاهش کشش پوست، اضافه وزن و دلایل ژنتیکی در افراد رخ می دهد. عموما ظاهر صوررت در چنین شرایطی چندان مطلوب دیده نمی شود و زیبایی‌ های آن به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. تخلیه غبغب از راه های رفع نا مطلوبی در چهره می باشد. تخلیه غبغب در کنار بلفاروپلاستی از جمله جراحی های محبوب می باشد که امروزه در کلینیک زیبایی گونه کلینیک صورت می گیرد.

تخلیه غبغب با کانولا | تخلیه غبغب در اهواز

جراحی لیفت گردن جهت از بین بردن غبغب

پوست آویزان زیر گلو در جراحی لیفت گردن می تواند از بین ببرد. پزشک جراح در سنین بالاتر ممکن است هر دو روش لیپوماتیک غبغب و لیفت پوست را همزمان بر روی زیبا جو اجرا نماید. هر دوی این روش ها با بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی امکان پذیر خواهد بود. به طور معمول دوره نقاهت لیپوماتیک کمتر از لیفت است. در صورتی که وزن ثابت باشد نتیجه لیپوماتیک غبغب دائمی م یباشد. ولی نتیجه لیفت گردن به کیفیت پوست فرد و عملکرد جراح بستگی خواهد داشت.

بلفاروپلاستی درمانی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، به عنوان عمل جراحی د رجهت بهبود ظاهر پلک ‌ها شناخته می شود. این جراحی می ‌تواند روی هردو پلک بالایی و پایینی یا تنها یکی از آن‌ ها صورت گیرد. بلفاروپلاستی ضمن زیباسازی نواحی پیرامون چشم ، در جهت درمان مشکلات عملکردی پلک کاربرد دارد. به طور کلی منظور از بلفاروپلاستی درمانی جراحی ‌های پلک که به دلیل وجود مشکلی در پلک‌ ها یا ساختارهای آن صورت می گیرد انجام می ‌شوند. از دیدگاه پزشکی این دسته از جراحی ‌ها ضروری یا مهم می باشند.

کاربرد بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در بیشتر موارد وقتی صورت می گیرد که پوست اضافی پلک ‌ها به اندازه ای می باشد آن‌ ها را سنگین کرده ‌اند که دید فرد متخل شده است. وقتی هم تورم پلک بالا یا پایین عینک زدن یا قرار دادن لنزهای طبی را دشوار شود که در آن صورت هم می ‌توان از جراحی پلک در جهت رفع مشکل بهره برداری کرد. از دیگر کاربردهای این عمل جراحی درمان التهابات پوستی ناشی از قرار گرفتن چین‌های پلک روی هم می باشد. گاهی اوقات پوست اضافی پلک‌ ها به اندازه ای پلک را سنگین می ‌کند که فرد برای بالا نگه داشتن پلک از عضلات پیشانی مجبور می‌ شود تا از این روش ها استفاده کند. در این صورت خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی دیده می شود که با جراحی پلک قابل درمان خواهد بود.

تخلیه غبغب با کانولا | تخلیه غبغب در اهواز
پوست صورت خانم بسيار صاف و روشن مي باشد.

آیا بلفاروپلاستی جنبه زیبایی دارد؟

جراحی برداشتن پلک تنها جنبه زیبایی نداشته و در بسیاری موارد کاملا یک عمل درمانی به شمار می رود تا از خطرات احتمالی که امکان دارد به چشم و بینایی وارد شود جلوگیری شود. قبل از اقدام و تصمیم گیری جهت انجام این روش می بایست با پزشک و جراح خود مشورت نمایید و نمونه کارهای قبلی را مشاهده کنید. تمامی ابهامات و سوالات خود را در جلسه مشاوره بپرسید تا بتوانید با آگاهی کامل انتخاب درستی صورت گیرد.

فواید بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

پوست و چربی بیش از حد پلک‏ های فوقانی، ضمن بر ایجاد ظاهری پف کرده منجر به سنگین شدن پلک ‏ها خواهند شد و اختلال در بینایی فرد را ایجاد می کنند. می‏ توان با حذف پوست و چربی اضافی دید فرد را به راحتی بهبود بخشید.

ضمن اینکه زیر چشم‏ ها سه بخش جداگانه چربی ‏های مداری قرار دارند که به مرور زمان کاهش این چربی ‏ها باعث شده تا با آویزان شدن پوست مواجه شوید. برداشتن چربی اضافی زیر چشم‏ ها منجر به رفع چروک و سفت شدن پوست می شود.

کلینیک زیبایی گونه کلینیک

در حال حاضر می توان گفت که کلینیک های زیادی با عنوان های مختلفی به زیبایی افراد رسیدگی می کنند. در این خصوص کلینیک زیبایی گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر معرفی می شود که همواره سعی دارد تابا به کارگیری افرادی با تجربه و ارائه خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز رسیدگی کند. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت باعث شده تا با ایجاد ظاهری جوان و سالم مواجه شوید که می توانید این تغییرات را به شکل جراحی در کلینیک زیبایی انجام دهید .به طور کلی افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش می بخشد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را به همراه خواهد داشت

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

دکمه بازگشت به بالا