ورزشی

تصمیم نهایی فنرباغچه برای مهاجم ایران/جزئیات فروش صیادمنش مشخص شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آلیار سیدمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نقل و انتقالات زمستانی پیش از تیم فنرباغچه ترکیه به ترکیب هال سیتی انگلیس رفت.

اگرچه شکارچی او در نیم فصل اول تنها یک گل برای هال سیتی به ثمر رساند، اما عملکرد خوب او رضایت مدیر و مالک باشگاه انگلیسی را به دنبال داشت. مالک هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش به عنوان “جواهر” و “محمد صلاح” آینده یاد کرد.

این موضوع باعث شده تا هال سیتی به دنبال خریدی قطعی و دائمی برای مهاجم تیم ملی ایران باشد که احتمالاً در شیفت های تابستانی به پایان می رسد.

روزنامه ترکیه ای حریت گزارش داد که باشگاه فنرباغچه در تلاش است تا برای این انتقال درآمد و پول کافی داشته باشد و بزرگترین هدف آنها فروش آلیار سیدمنش است.

این روزنامه با انتشار جزئیات بیشتری در این باره نوشت: این مهاجم 21 ساله در نیم فصل دوم حضور دارد. سالن شهر قرضی، به زودی با باشگاه انگلیسی قرارداد دائمی امضا خواهد کرد. فنرباغچه از انتقال آلیر 4 میلیون یورو دریافت می کند. 50% تخفیف فروش بعدی اشتراک گذاری او یک باغ بهاری می گیرد.

سیدمنش که امروز به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در هتل المپیک تهران ملحق شد، در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرد که هال سیتی بتواند خود را جا بیاندازد و منتظر فصل خوبی باشد.

دکمه بازگشت به بالا