اقتصادیمطالب برتر

درآمد تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟

شغل تعمیرات لازم خانگی

اگر شما نیز مانند افراد بسیاری به دنبال شغلی می گردید که در حوزه فنی مورد علاقه تان باشد و درامد مناسبی نیز داشته باشد به تعمیرات لوازم خانگی فکر نموده اید. بدیهی ست که پس از فکر کردن به تعمیر کار شدن و وارد حوزه تعمیرات لوازم خانگی شدن این پرسش برایتان مطرح می شود که درآمد تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟ در این مقاله به عدد کمی و همچنین شرایط کیفی این بازار کار اشاره می نماییم تا در صورتی که مایل به حضور در این عرصه هستید به سادگی بتوانید این اقدام را انجام دهید. همچنین اگر به صورت کنجکاوانه نیز مایل به دانستن میزان درآمد تعمیرات لوازم خانگی هستید نیز می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را در همین مقاله بیابید.

میزان درآمد تعمیرات لوازم خانگی

اگر بخواهیم به صورت حداقلی عددی را برای درآمد تعمیرات لوازم خانگی حدس بزنیم می توانیم عددی حدود 6 میلیون تومان را بیان نماییم. این هزینه کفِ درآمد فردی را مشخص می کند که در حوزه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد. همچنین که می توان درآمد حداکثری را حدود 20 میلیون تخمین زد. تمامی موارد ذکر شده برای یک تعمیر کار مستقل است و در صورتی که شرکت تعمیرات لوازم خانگی در منزل باشید و یا مایل هستید در این مورد ورود کنید، حقوق ثابتی را برای کارمندان خود در نظر می گیرید و در نتیجه به سبب آن می توانید سود بیشتری داشته باشید و از هر یک از تعمیرکاران خود میزان بیان شده را به دست بیاورید.

 

آب دادن یخچال نی نی سایت | آبسردکن یخچال نی نی سایت

در نتیجه می توان به صورت تقریبی درآمد تعمیرات لوازم خانگی را از حداقل 6 تا حداکثر 20 میلیون تومان برای هر فرد تعمیرکار دانست.

عوامل موثر بر درآمد تعمیرات لوازم خانگی

عوامل بسیاری وجود دارند که درآمد تعمیرات لوازم خانگی را به صورت موثرانه ای دست خوش تغییر می کنند و قرار می دهند. به عبارتی تنها در صورتی که تمام مواردی که در ادامه ذکر می شود در بهترین حالت ممکن باشد می توان بالا ترین میزان درامد را از تعمیرات لوازم خانگی داشت. موارد در ابتدا به صورت تیتر وار برایتان بیان می شود و سپس برای تفهیم بهتر و مناسب تر به صورت دقیق در مورد هر یک از موارد مطالب دقیق تری ذکر و بیان می شود.

موارد موثر بر درآمد افراد تعمیرکار به شرح ذیل است:

  • میزان ساعت کاری تعمیرکار
  • شخصی بودن و یا عضو یک شرکت تعمیرات بودن
  • قطعات استفاده شده برای تعمیرات
  • میزان دریافت و یا عدم دریافت سرویس ایاب ذهاب
  • سابقه کاری و تجربه بالا و رزومه ی درخشان
  • لوازم خانگی ای که آن را تعمیر می کنند
  • در محل بودن و یا مکان داشتن برای تعمیر
  • و…

حال جهت آن که مواردی که ملموس نیستند بهتر از پیش تفهیم شوند، همین حالا تمامی این موارد را برایتان شرح مفصل خواهیم داد تا بدانید در صورتی که مایل به ورود در این حوزه هستید، چه پیش روی خویش دارید.

آب دادن یخچال نی نی سایت | آبسردکن یخچال نی نی سایت

میزان ساعت کاری تعمیرکار

مشخصا فرد در صورتی که در روز 5 ساعت کار کند یا آن که 10 ساعت کار کند در نتیجه ی درآمد وی اثر خواهد گذاشت چرا که تعداد و میزان محصولات و لوازم خانگی که در مدت زمان طولانی تر تعمیر می شود بیشتر از لوازم خانگی ای ست که در مدت زمان کوتاه تعمیر می شود. به همین دلیل در صورتی که فرد ماکسیمم و بالا ترین میزان درآمد تعمیرات لوازم خانگی را خواهان است باید میزان ساعت کاری خویش را نیز افزایش دهد.

شخصی بودن و یا عضو یک شرکت تعمیرات بودن

معمولا افرادی که به صورت شخصی کار می کنند سود خالصی را برای خویش دارند اما شرکت های تعمیرات به دلیل بالا تر بودن تعداد مشتریان برای برخی به صرفه تر و اولویت تر خواهد بود چرا که عرضه کننده اگر یک شرکت باشد، ساده تر معرفی می گردد اما در صورتی که افراد خود به صورت مستقل بخواهند خود را در زمینه کاری خویش مطرح نمایند کاری دشوار است. در بسیاری از موارد شرکت ها حقوقی ثابت داده و پورسانت و سرویس ایاب و ذهاب نیز می تواند به این درامد افزوده شود. اما شخصی بودن تمام دارمد و.. برای خود شخص به تنهایی ست.

قطعات استفاده شده برای تعمیرات

یونیک بودن، اصلی بودن و درجه یک بودن قطعات استفاده شده در تعمیرات لوازم خانگی می تواند تاثیر بسزا و مهمی در هزینه تمام شده و درامد داشته باشد. البته باید این را نیز مد نظر داشت که به دلیل هزینه داشتن این قطعات، سود خالصی از این مورد دست تعمیرکار را نخواهد گرفت.

میزان دریافت و یا عدم دریافت سرویس ایاب ذهاب

حق ایاب و ذهاب در صورتی که تعمیرکار به منزل فرد مراجعه کند بر عهده شخصی ست که دریافت خدمات نموده است. در نتیجه این مورد نیز در میزان درامد نهایی تعمیرکار لوازم خانگی اثر بسزایی دارد.

سابقه کاری و تجربه بالا و رزومه ی درخشان

مشخصا هر چه سابقه کاری، میزان رضای مشتری و همچنین توانایی و خبره بودن تعمیرکار بیشتر باشد، درامد و حقوق بیشتر و بهتری نیز دارد. در نتیجه ی مورد ذکر شده، بهتر است این مسئله را مد نظر داشته باشید که افراد از ابتدای راه نمی توانند رزومه ای پر و پیمان مشخص کنند. این امر به مرور حاصل می شود.

به طور مثال در برخی از تعمیرگاه ها، می توان تعمیرکاران لوازم خانگی با 30 سال سابقه تعمیرات یافت. مشخصا درامد این افراد بالاتر است.

لوازم خانگی ای که آن را تعمیر می کنند

هزینه تعمیر هر یک از انواع لوازم خانگی متفاوت است. با توجه به این مورد اگر شخص انتخاب دقیق تری در وسیله تخصصی خود داشته باشد می تواند درامد خود را افزایش دهد. به عنوان مثال تعمیر یخچال درامد بالا تری از درامد جاروبرقی دارد. گرچه سود در نهایت ممکن است متفاوت باشد اما در مقیاس کوچک، نوع لوازم خانگی تعمیر شده می تواند اثر بسیاری در پاسخ به درآمد تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟ داشته باشد.

در محل بودن و یا مکان داشتن برای تعمیر

مشخصا اگر در محل مورد نیاز مراجعین و ارباب رجوع حضور پیدا نمایید می توانید هزینه بیشتری را دریافت کنید و در کنار تمام این موارد نکات ذیل نیز قابل توجه و بررسی هستند:

  • عدم نیاز به اجاره های فرسایشی و فضایی به دلیل حضور در محل درخواست کننده
  • دریافت هزینه برای ایاب و ذهاب
  • و…

و…

موارد دیگری نیز می توانند در نتیجه و درامد نهایی تعمیرات لازم خانگی اثرگذار باشند که در این بخش به اصلی ترین و مهم ترین این موارد اشاره شد.

حال بهتر است به بازار کار این شغل بپردازیم تا ببینید مایل به ورود به این عرصه هستید یا خیر؟

آب دادن یخچال نی نی سایت | آبسردکن یخچال نی نی سایت

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی | اکنون و در آینده

پس از پرداختن به پاسخ این پرسش که درآمد تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟ بهترین کار ان است که به بررسی بازار کار تعمیرات لوازم خانگی بپردازیم. بازار کاری که روز به روز به دلیل عدم توانایی اقتصادی مردم برای خرید وسایل نو در کشور ما در حال رونق گرفتن است. به عبارتی شما در صورتی که وارد این حوزه شوید روز به روز به بازار کار خود اطمینان بیشتری پیدا خواهید نمود. در نتیجه ی مورد بیان شده، منطقی ترین کار آن است که این حرفه را به صورت دقیق آموخته و پس از آن، وارد بازار کار شده و از محاسن این شغل بهره مند گردید.

در نتیجه ی مورد ذکر شده شما به هیچ عنوان نیاز نیست که نگرانی ای در باب آینده شغلی تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید. اگر این حرفه را یاد بگیرید می توانید در تمامی زمان هایی که مایل هستید، از این راه درامد داشته باشید. بی آن که تکنولوژی و هوش مصنوعی اثر چندانی روی بازار کار شغل شما بگذارد. (بر خلاف بسیاری دیگر از شغل ها)

امید است که این مطلب توانسته باشد شما را در زمینه پاسخ به درآمد تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟ یاری رسانی نموده باشد. موفق و پیشرو باشید.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا