تهران تا پایان هفته بارانی و سرد است

تهران تا پایان هفته بارانی و سرد است
آفتاب نیوز :

برپایه بررسی نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین از امروز تا جمعه (۳۰ آنلاین تا ۴ آبان) با گذر موج نفوذ و گسترش توده هوای سرد و فعالیت سامانه بارشی به خصوص چهارشنبه و پنجشنبه (۳ و ۴ آبان) کاهش محسوس دما افزایش ابر گاهی بارش باران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات بالا دست و قله ها بارش برف پیش بینی می شود.

عمده بارش روز چهارشنبه تا جمعه (۲ تا ۴ آبان) در سطح استان به ویژه نیمه شمالی مورد انتظار خواهد بود.

از امروز تا جمعه در پاره ای از نقاط به ویژه بخش های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک احتمال انتقال گرد و خاک از استان های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران توچال با کمینه دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (اول آبان) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲ آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری وزش باد گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دکمه بازگشت به بالا