علمی و پزشکی

تهویه مطبوع برای بیماران تاج


Dyson ، یک شرکت فن آوری بریتانیایی است که به جاروبرقی های قدرتمند ، سشوار و فن های خود معروف است ، تهویه مطبوع به نام CoVent را طراحی کرده است که می تواند به بیماران مبتلا به کروناویروس کمک کند.

تهویه هوا Corona

این شرکت طی 10 روز دستگاه را بر اساس موتور دیجیتال شرکت طراحی کرده است. این شرکت هنوز به دنبال تصویب و تنظیم در انگلستان برای یک دستگاه با سرعت بالا است ، اما در حال حاضر برای دولت 10000 دستگاه موظف است توسط دولت انگلیس.

CoVent یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل است که در صورت نیاز می تواند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد. موسس شرکت جیمز دایسون می گوید این دستگاه می تواند به سرعت و در مقادیر زیادی تولید شود و بسیار مؤثر است. وی همچنین قول داد كه می توان از آن برای مصارف بالینی برای مقابله با COVID-19 استفاده كرد.

تهویه هوا Corona

وی افزود: بخش اصلی همه این تلاشها تولید و بازاریابی آن است که پیش بینی می شود در اوایل فروردین ماه آغاز به کار کند.

تهویه دستگاهی است که تنفسی کمکی را برای بیمارانی که قادر به تنفس نیستند فراهم می کند و برای درمان موارد شدید COVID-19 با علائم تنفسی بسیار مهم است. Dyson تنها شرکت بزرگی نیست که در روزهای اخیر طراحی و تولید چنین دستگاههایی را انجام داده است. سایر شرکت های بزرگ مانند تسلا ، فورد و جنرال موتورز گفته اند که برای مبارزه با هاله به سمت تولید این دستگاه ها می روند.

theverge.com

2121


نوشته های سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت مخبران هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا