علمی و پزشکی

توصیه های مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بیشتر خانم ها یکی از اصلی ترین نگرانی ها در مورد داشتن بهترین کرم لایه بردار پوست روی صورت خود را دارند. معمولاً در دوران نوجوانی ، خانم ها جوش های صورت را تجربه می کنند که بعداً روی جوش های صورت تأثیر می گذارد.

در این موارد بهترین گزینه استفاده از کرم لایه برداری پوست است. کرمهای لایه بردار پوست را با از بین بردن لایه های بالا باعث جوان سازی و جوانسازی پوست می کنند. جوش ها نیز با برداشتن لایه پوست از بین می روند و پوستی صاف ایجاد می کنند. بنابراین ، یکی از نیازهای اساسی خانمها خرید یک کرم لایه بردار مناسب است. البته لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین کرم لایه بردار پوست می توانید بهترین متخصص پوست و مو در تهران یا ایران را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

اگر به دنبال بهترین کرم لایه برداری پوست هستید ، در این مقاله مشترک شوید. هدف از این مقاله بررسی نکات مهمی است که پیشنهاد می کنیم خانم های عزیز هنگام خرید کرم های لایه برداری به آنها توجه داشته باشند تا بتوانند با توجه به شرایط پوستی خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

چرا پوست ما نیاز به لایه برداری دارد؟

دلیل نیاز پوست به لایه برداری این است که پس از مدتی سلولهای مرده روی سطح پوست مستقر می شوند و سلولهای زنده نیاز به تعویض دارند. بنابراین ، لایه بردار سلولهای مرده را از روی پوست جدا می کند. به طوری که سلولهای زنده می توانند رشد کرده و پوست را جوان تر نشان دهند.

لایه برداری به روش های مختلفی انجام می شود ، ساده ترین روش استفاده از کرم لایه برداری است.

بنابراین ، اگر فکر می کنید پوست صورت شما نیاز به لایه برداری دارد ، به دنبال کرم لایه برداری خوبی باشید.

قبل از خرید کرم ضد عفونی کننده ، با نوع پوست خود آشنا شوید.

برای انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده پوست خود ، باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید بسته به وضعیت پوست خود ، کرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که می دانید کلیه محصولات آرایشی با توجه به نوع پوست طبقه بندی می شوند. کرم لایه برداری در انواع مختلفی متناسب با هر نوع پوستی در بازار موجود است.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

پوست های روغنی برای لایه برداری باید بدانند:

اگر پوست شما روغنی است و می خواهید پوست بگیرید ، بهتر است بیش از یک بار در هفته از کرم لایه برداری استفاده نکنید. از آنجا که استفاده بیش از حد از لایه بردارها می تواند باعث ایجاد غدد چربی بر روی پوست شما شده و آکنه را بدتر کند.

نحوه استفاده از پوست طبیعی از کرم لایه برداری

اگر پوست نرمال دارید ، از پارچه ای مرطوب استفاده کنید تا کرم لایه بردار را بمالید و حوله را با کرم براق کننده خیس کنید و آن را روی پوست خود بمالید. بهتر است حدود 10 ثانیه صورت خود را با کرم ماساژ دهید. این امر باعث می شود که کرم لایه بردار روی پوست شما بهتر عمل کند.

پوست های خشک و حساس برای لایه برداری باید بیشتر مراقب باشند.

با توجه به حساسیت بیشتر پوست خشک ، باید در لایه برداری بسیار دقت کنید. همچنین ، حتماً کرم هایی را انتخاب کنید که ضعیف تر برای خرید لایه بردارها هستند. زیرا پوست شما فقط به سلولهای مرده نیاز دارد تا از سطح پوست خارج شود. هرگز فراموش نکنید که پوست خود را قبل از استفاده با مرطوب کننده خیس کنید و پس از آن می توانید از لایه بردار ماساژ پوست استفاده کنید.

وب سایت پزشکان با بیش از هزار بازدید ماهانه به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های تخصصی در زمینه لوازم آرایشی. سلامتی و زیبایی. کلیه مراجعه کنندگان به وب سایت پزشک علاقه مند به زمینه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین ، در وب سایت پزشک برای پزشکان تبلیغات کنید. کلینیک های زیبایی و شرکت هایی که در زمینه پزشکی و زیبایی فعالیت می کنند می توانند کاملاً هدفمند باشند.

انتخاب کرم برای ترکیب پوست

پوست ترکیبی تا حدودی روغنی و خشک است. این نوع پوست به صورت حرف T است. این بدان معنی است که پیشانی ، بینی و چانه پوست روغنی دارند ، اما مناطق دیگر مانند لب و اطراف چشم خشک هستند. بنابراین ، برای انتخاب یک کرم لایه بردار ، هم پوست چرب و هم پوست خشک و همچنین یک کرم مناسب برای هر دو شرایط باید در نظر گرفته شود.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

توصیه می کنیم برای خرید پوست ترکیبی از لایه بردارهای پوستی که بسیار ملایم مانند مالش است استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که بعد از استفاده از کرم لایه بردار ، کرم تغذیه کننده ای را روی پوست خود بمالید. زیرا پوست پس از لایه برداری مواد مغذی را جذب می کند.

انواع کرم های لایه برداری را یاد بگیرید.

قبل از خرید بهترین کرم ضد عفونی کننده ، بهتر است با انواع آن آشنا شوید ، تا بتوانید بسته به شرایط پوست خود بهترین نوع کرم را انتخاب کنید. به طور کلی کرمهای لایه برداری به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول که از ترکیبات محلول در چربی تشکیل شده است ، برای پوست های روغنی مناسب است و دسته دوم که ترکیبات محلول در آب است برای پوست های خشک استفاده می شود. برخی از این لایه بردارها برای از بین بردن چین و چروک و برخی دیگر برای از بین بردن آکنه و جوش ها استفاده می شود. بنابراین ، به این فکر کنید که هدف شما از لایه برداری و انتخاب کرم خود بر این اساس چیست.

استفاده از لایه برداری بسیار قوی هرگز توصیه نمی شود.

هرگز از پوست های غلیظ غلیظ استفاده نکنید. دلیل این امر این است که چنین کرم هایی فقط در صورت لزوم توسط پزشک تجویز می شوند. بنابراین ، بهتر است وضعیت پوست خود را برای انتخاب یک لایه بردار ارزیابی کنید و بسته به اینکه کرم آن قوی یا ضعیف باشد ، و همچنین نتیجه ای که قصد دارید با استفاده از لایه برداری به دست آورید ، وضعیت پوست خود را ارزیابی کنید.

در چند روز اول ، پوست لایه بردار و بدتر می شود

توجه داشته باشید که در روزهای اول استفاده از کرم لایه بردار ، پوست شما رو به وخامت می رود. اما نگران نباشید. شاید فکر کنید جوش ها و آکنه ها فقط در سطح بیرونی پوست شما قرار دارند ، اما حقیقت چیز دیگری است. همچنین در قسمت پایین پوست آکنه وجود دارد. بنابراین ، هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید و سطح خارجی پوست شما بهبود می یابد ، سطح زیر جلدی پوست قابل رویت می شود و این باعث می شود لایه زیر جلدی روی سطح پوست پوشیده شود و برای شما روشن شود. اما فکر می کنید پوست شما بدتر می شود. این حالت طولانی نمی ماند و پس از یک دوره لایه برداری ، پوست شما به تدریج بهتر می شود و درنهایت پوست صاف و درخشان می شود.

استفاده از کرم لایه برداری محدود است.

پس از انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده و شروع به درمان ، باید توجه داشته باشید که محدودیت هایی در استفاده از آن وجود دارد. بنابراین ، اگر از کرم لایه برداری بیش از حد استفاده کنید ، پوست شما واکنش نشان داده و سلامت پوست شما در معرض خطر خواهد بود.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بنابراین ، باید از کرم لایه برداری مطابق با شرایط پوستی و توصیه های پزشک استفاده کنید. به عنوان مثال ، برخی توصیه می كنند كه یك بار در روز از آن استفاده كنید و برای دیگران ، استفاده از كرم لایه برداری یک بار در هفته كافی است.

قبل از استفاده از کرم لایه برداری ، باید بدانید:

حال اگر بهترین کرم لایه برداری را برای خود انتخاب کرده اید ، باید قبل از استفاده چند نکته را بدانید و از این کرم به ترتیب استفاده کنید:

  • برای چند روز اول ، کرم را روی ساعد خود امتحان کنید تا مطمئن شوید پوست شما واکنشی نشان نمی دهد.
  • بعد از انجام آزمایش ، خوابیدن به مقدار بسیار کمی روی صورت حساسیت کمتری دارد ، از کرم استفاده کنید.
  • و در صورت عدم واکنش ، می توانید از کرم بیشتری استفاده کنید.
  • هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید ، پوست شما نازک تر و حساس تر می شود و باید بیشتر به پوست خود توجه کنید و کمتر در معرض نور خورشید باشید.
  • همچنین فراموش نکنید که هنگام خروج از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

حرف آخر

از نظر زیبایی پوست بسیار مهم است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مراقب باشید که کرم ضد عفونی کننده را انتخاب کنید و بهترین کرم لایه بردار پوست را برای حفظ زیبایی و طراوت صورت خود انتخاب کنید.

با تشکر از شما برای شرکت در این مقاله.

دکمه بازگشت به بالا