اقتصادی

جزئیات پرداخت ۴۰ میلیاردی سازمان برنامه به فدراسیون فوتبال

طبق گفته مسئولان آژانس برنامه و بودجه ، مبلغ تعیین شده برای حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی 40 میلیارد تومان است.

ظفری نژاد ، رئیس فرهنگ ، گردشگری و امور ورزشی سازمان برنامه و بودجه در گفت وگو با مخبران ، درباره بازدهی که باید برای حمایت از فدراسیون فوتبال اختصاص یابد ، توضیح داد: سازمان برنامه و بودجه. حضور قدرتمندترین تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی منجر به تخصیص بدهی 40 میلیارد تومانی شده است.

وی در مورد محل استقرار این اعتبار گفت: این 40 میلیارد تومان در دو مرحله پرداخت شد که 20 میلیارد تومان آن از وزارت ورزش و جوانان و 20 میلیارد از سایر ردیف های بودجه در چارچوب قانون بودجه 1400 پرداخت شده است. . اختصاص داده شده است.

مسئول بودجه برنامه با توزیع وام مشکلات مالی تیم ملی فوتبال را برطرف می کند و تیم از هماهنگی و همدلی بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال راضی خواهد بود.

به گزارش مخبران ، مدتی پیش رئیس برنامه و سازمان بودجه دکتر بود. نوبخت از حمایت مالی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی خبر داد و در همین راستا مسئولان آژانس برنامه و بودجه اعلام کردند که بودجه مربوط به فدراسیون برنامه و بودجه پس از بررسی هزینه ها و الزامات پرداخت می شود.

در چند وقت اخیر حاشیه هایی برای برنامه و بودجه ایجاد شده است و این رقم 52 میلیارد است اما سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که این شرکت قرار نیست 52 میلیارد پرداخت کند و این میزان حمایت را 40 میلیارد تقسیم می کند تومان
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا