اقتصادیمطالب برتر

خرید با کیفیت ترین انواع داکت اسپلیت (آکس، لوگرانو، گرین و …) در مایسا

خرید با کیفیت ترین انواع داکت اسپلیت (آکس، لوگرانو، گرین و …) در مایسا

ممکن است در هنگام خرید سیستم سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز در پروژه های ساختمانی مسکونی، اداری در انتخاب نوع سیستم تهویه، ظرفیت، برند و مدل آن دچار سردرگمی شده باشید. مجموعه مایسا با ارائه مشاوره های دقیق و رایگان به مشتریان خود سعی دارد تا آن ها را در انتخاب و خرید بهترین سیستم تهویه متناسب با نیاز پروژه آن ها راهنمایی نماید. این مجموعه با سابقه بسیاری که در زمینه فروش و نصب و راه اندازی انواع کولر گازی ، داکت اسپلیت ، از جمله داکت اسپلیت ایرانی همچون داکت اسپلیت لوگرانو و انواع وارداتی مانند داکت اسپلیت گری و بوش و …. توانسته است به یکی از معتبر ترین فروشندگان در این زمینه تبدیل شود. شما می توانید به راحتی در وب سایت مجموعه مایسا نسبت به خرید داکت اسپلیت لوگرانو (LOGRANO) ، گرین (GREEN) و ….. اقدام به ثبت سفارش نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط کشور محصول خریداری شده توسط شرکت مایسا برای شما ارسال خواهد شد.

 

خرید داکت اسپلیت | خرید داکت اسپلیت آکس

مایسا با به کارگیری نیرو های مجرب و متخصص در زمینه فروش و سابقه ای درخشان در ارائه خدمات به مشتری به عنوان بزرگ ترین مجموعه تخصصی سیستم های گرمایشی و سرمایشی، این محصولات را در سراسر ایران عرضه می نماید.

داکت اسپلیت یکی از محصولات تهویه مطبوع کارآمد و شناخته شده است که مجموعه مایسا یکی از مطمئن ترین عرضه کنندگان این محصول در بازار می باشد. داکت اسپیلت با نام انگلیسی Duct  split  در واقع همان اسپلیت های کانالی هستند. این نوع سیستم تهویه هوا در توانایی تعدیل و تنظیم دمای هوا چه در فصل گرم تابستان و چه در سرمای زمستان را دارا می باشد. به همین دلیل امروزه این سیستم یکی از محبوبترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که در اکثر آپارتمان ها، منازل و ادارات از آن استفاده می شود.

داکت اسپلیت ها همانند کولرگازی از لحاظ ساختاری دارای دو واحد یونیت داخلی (هواساز) که و یونیت خارجی (کندانسور) که هستند با این تفاوت که اسپلیت های معمولی یونیت داخلی بر روی دیوار یا در سقف نصب می شود. اما در داکت اسپلیت ها، یونیت داخلی یا هواساز به صورت توکار در سقف تعبیه می شود.

در داکت اسپلیت ها انجام عملیات سرمایشی و گرمایشی با یکدیگر تفاوت دارد. مکانیزم سرمایشی سیستم به این صورت است که در یونیت خارجی گاز مبرد خنک شده و سپس به وسیله لوله های مسی که به یونیت داخلی متصل هستند به شیر انبساطی منتقل شده و در مرحله بعد وارد کویل موجود در هواساز می شود.

از طرف دیگر هوای گرم موجود در محیط نیز وارد هواساز شده و توسط گاز مبرد موجود در کویل، گرمای هوا جذب می شود سپس هوای خنک شده، به واسطه فن و از کانال به محیط بازگردانده شده اینگونه فضای مورد نظر را خنک خواهد کرد.

عملکرد گرمایشی داکت اسپلیت ها به این صورت است که گاز مبرد در کندانسور گرم شده و سپس به وسیله لوله های مسی به کویل موجود در هواساز انتقال می یابد. و همچنین از طرف دیگر هوای سرد از فضای بیرون وارد یونیت داخلی شده و گرم می شود.

هوای گرم ایجاد شده از طریق فن و به وسیله کانال به فضای مورد نظر وارد می شود.

میزان مصرف برق کویل های گازی در مقایسه با کویل آبگرم بالاتر است، از این رو پیشنهاد می شود در فصل زمستان به جای کویل های گازی از کویل های آبگرم استفاده شود. نحوه استفاده از کویل های آبگرم این گونه است که در مسیر کانال و در جلوی یونیت داخلی قرار می گیرند و داکت اسپلیت نقش فن را بر عهده دارد.

 

خرید داکت اسپلیت | خرید داکت اسپلیت آکس

همانطور که می دانید برند های گوناگون ایرانی و خارجی بسیاری داکت اسپلیت را در انواع ظرفیت ها و کیفیت ها تولید می کنند.

برند و کشور سازنده، کیفیت کندانسور، میزان مصرف انرژی، سطح صدای یونیت داخلی و ظرفیت همگی در تعیین قیمت داکت اسپلیت ها نقش بسزایی دارند. در هنگام خرید داکت اسپلیت علاوه بر کیفیت، قیمت نکته ی مهمی که لازم است حتما به آن توجه کنیم میزان مصرف انرژی در آن می باشد.

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد برند ها داخلی و خارجی فراوانی این محصول را در ظرفیت ها و کیفیت های گوناگون تولید می کنند. در کشور عزیزمان شرکت های انواع سیستم های تهویه را با کیفیت های گوناگون تولید و به بازار عرضه می کنند. مشاورین مجموعه مایسا با معرفی انواع داکت اسپلیت های ایرانی و وارداتی آماده کمک رسانی در انتخاب بهترین محصول مناسب با نوع نیاز شما می باشند. از این رو چنانچه تمایل به دریافت اطلاعات در خصوص انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی و خرید داکت اسپلیت آکس (AUX) و…. را دارید می توانید از طریق شماره تلفن 86086904-021 و یا با مراجعه به آدرس https://maysa-co.com/ با مجموعه مایسا در ارتباط باشید.

خرید داکت اسپلیت | خرید داکت اسپلیت آکس

دکمه بازگشت به بالا