اقتصادیمطالب برتر

خرید کانکس با ساندویچ پانل

هر آنچه که باید از کانکس ساندویچ پانل بدانید

به جرات می‌توان گفت که یکی از کاربردی‌ترین و ایده‌آل‌ترین سازه‌های پیش ساخته، است. این سازه‌ها از جمله سازه‌هایی هستند که از طراحی داخلی و خارجی مناسب و با توجه به سلیقه‌ی مشتری، برخوردار خواهند بود. این سازه‌ها در برابر عوامل جوی، عوامل محیطی و بسیاری از نیروهای مخرب دیگر نیز، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین این سازه‌ها عایق بسیار مناسبی در برابر صدا و حرارت، خواهند بود. لازم به ذکر است که در تولید  کانکس آنلاین از به روزترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود. از این جهت می‌توان از این سازه‌های کاربردی در بسیاری از موارد استفاده نمود و شاهد تاثیرگذاری حیرت انگیز آنها نیز بود. در یک تعریف کلی از کانکس‌های ساندویچ پنل، می‌توان به:  کانکس ویلایی اشاره نمود که در تولید دیوار‌ها، سقف و کف آنها  از ساندویچ پانل بهره برداری شده باشد. ساندویچ پانل‌ها از طراحی خاص، عایق صوتی و حرارتی فوق العاده و همچنین ایمنی بالا برخوردار هستند. این کانکس‌ها نیز به صورت پیش ساخته برای فضاها و محیط‌های خاصی، طراحی و تولید شده‌اند. لذا کاربرد گسترده و قابل توجهی را در بر خواهند داشت. کانکس ساندویچ پانل از جمله بهترین انتخاب‌ها برای مناطق خاص با آب و هوای مرطوب و بارانی، شناخته شده است. از این کانکس پانلی اغلب با عنوان پانل‌های عایق سازه‌ای SIP نیز یاد می‌شود. بسیاری از طراحان داخلی با توجه به جلوه‌های خاص این نوع از سازه‌ها، آنها را به یک مکان جذاب، خیره کننده و مجلل، مبدل خواهند نمود. با همراهی ما در این مقاله می‌توانید به خصوصیات این نوع از سازه‌ها پی ببرید

قیمت ساندویچ پانل کانکس | قیمت کانکس 15 متری

ویژگی کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پنل متشکل از ورق های ساندویچ پنل که تشکیل شده از دو ورق گالوانیزه با ضخامت های گوناگون که در بین ورق های لایه ایی از فوم xps و پلی یورتان با دانسیته های گوناگون قرار گرفته است ، که سبب ایجاد عایق بودن عالی کانکس در برابر سرما ، گرما و صدا میباشد .

مشخصات کانکس ساندویچ پانل

۱-شاسی کف : ازتیرآهن های نمره ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ ذوب آهن یا قوطی ۸۰×۸۰  سنگین دور کلاف .

۲-اسکلت : استـراکچر از پروفیلهای۴۰×۴۰ و ۶۰×۴۰ و ۸۰×۴۰ سنـگین  با ضخامت ۵/۱ میل ، جوشکاری ممتد در چندین نقطه با الکترود حرفه ای آما .اجرای ضد زنگ به ضخامت ۸۰ میکرون بر روی کل سازه.

۳- هوک : از میلگرد نمره ۲۰ یا از ورق ۱۰ * ۳۰ بضخامت  ۱۰ میل، دو یا چهار قلاب روی  سقف .

* مینیمم اندازه قیدها   cm57 درکف برای جلوگیری از صدا و لرزش بر اساس محاسبات مهندسین سازه.

۴- پوشش خارجی و داخلی و سقف : از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک هر ورق بضخامت۵/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان ۴ یا ۶ سانتی ضد حریق و سرما و گرما با دانسیته ۴۰ کیلوگرم برمترمکعب (عایق حرارتی، صوتی) و آب بندی درزهای overlap سقف با چسب ماستیک یا آکواریوم .

۵- تمامی اتصالات پانل بدنه و سقف به استراکچر توسط پرچ های آلومینیومی شرکت پرچ ساز با فواصل ۱۰ الی ۱۵ سانتیمتر یا پیچهای سرمته ای کونیک داربرای اطمینان  از کنده نشدن ورقها در حین حمل و نقل .

۶- درب: بیرونی از جنس U.P.V.C درجه یک جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و درب داخلی از جنس HDF با یراق آلات مرغوب .

۷- پنجره ها : از جنس  U.P.V.C بازشو با شیشه های دو جداره دارای گاز آرگون به سایز ۷۸×۱۲۰ .

۸- آبچکان بالای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از نفوذ باران به داخل کانکس .

۹- تعداد پنجره ها در کانکس های بطول ۴ و ۶ متری ۲ پنجره و در کانکسهای بطول ۸ و ۱۰ و ۱۲  متری ۴پنجره  .

*تعداد پنجره ها در کیوسک های نگهبانی ۳ ضلع پنجره خور جهت اشراف کامل نگهبان به محیط.

۱۰-تخته کف : از جنس تخته هفت لائی ۱۸ میل FARLINPLEX ضد خش یا  MDF دو طرف روکشدار ترکیه ای درجه یک .

۱۱-کفپوش :  از جنس PVC  رولی درجه یک بضخامت ۵/۱ میلیمتر( در صورت درخواست پارکت اجراء میگردد ).

۱۲- سیستم روشنایی :  بـا مهتابی دوبـل FPL ، کلید و پریز و چراغ تونلی  درجه یک  بالای درب ورودی .

۱۳ – جهت روشنایی و پریز برق ، سیم کشی داخل داکت P.V.C و با سیم ۵/۲×۲ و پریز کولر M.K با جعبه تقسیم و مینیاتوری مجزا .

۱۴- رنگ : رنگ آمیزی کانکس و تنوع رنگهای روغنی به ضخامت ۸۰ میکرون  طبق سلیقه مشتری .

۱۵- درخواست :  محل ایجاد دریچه کولر ، نصب کپسول آتش نشانی ، پرده عمودی لوردراپه، جعبه کمکهای اولیه و حفاظ پنجره ها

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا